שבוע לפני תחילת הלימודים

SHIRITA13

New member
שבוע לפני תחילת הלימודים

ולילדה שלי אין בית ספר. סירבו לקבל אותה בבית ספר יחדיו (בת"א לאוטיסיטים). היחס המזלזל של משרד החינוך המשגע אותי!!!! מחר אני שולחת את בעלי לצאת למלחמה במשרד החינוך ובעיריה ובכל מי שאפשר. לי אין כוח להילחם לבדי. מה שנראה לי כרגע, שבתחילת שנת הלימודים הילדה תישאר בבית, עד שנמצא לה מסגרת מתאימה. הרי אני לא אכניס אותה לכל מקום, רק למקום שיתאים לה מכל הבחינות. (למרות שאני כבר מתפוצצת מהחופש הזה ורוצה קצת שקט לעצמי). אעדכן אתכם בהמשך.
 

ל ו ל י ת

New member
בית ספר לילדה

הי שיריתה טוב שהחלטתם לקחת את העניין ילדיים איך בעלך לוקח את זה? אגב יש עוד בתי ספר אני מניחה. למה לא קיבלו אותה לבית הספר שציינת? האם התייעצתם עם אנשי מקצוע לגבי היכן יכול להתאים? מה עם בית ספר במחלקת יום בגהה? יש דבר כזה לא? חשבתם על זה? מה היו הבעד והנגד? האם זה לגילאים כמו שלה בכלל? מה עם בית ספר בביהח בנס ציונה? יש דבר כזה? שווה לברר. לגבי הנקודה שהעלית אין לך מושג (ואולי בעצם-כן) כמה ילדים יש שפשוט נולים בין הכסאות. יש ילדים שבכלל לא "חילים" ומגיעים להיות מאושפזים משום שנפלטו ממסגרות. זו בעיה גדולה מאד בארץ, שאין מספיק גופים ואין מפסיק תקציבים לדברים הללו, והמשפחות לעיתים חסרות את הכוחות והזמן והמשאבים כדי להזיז משהו "למעלה".
 

SHIRITA13

New member
אני מתפוצצת

כ"כ זקוקה קצת לשקט, לזמן לעצמי. אולי ביום שלישי יהיה כבר בית ספר לילדה. במקום שתלך בצורה מסודרת ביום ראשון כמו כולם, מטרטרים אותנו בלי הפסקה. בכל מקרה עדיף בי"ס על בי"ח. ובקשר לבי"ח - בגהה יש רק מסגרת של גן ומסגרת של תיכון. בי"ס יסודי יש בנס ציונה. הצוות שמטפל בה, וגם אנחנו כמובן, מעדיפים לנסות בי"ס לאוטיסטים, שיש בו ילדים רק ביסודי ופחות אלימות. נסענו לכמה ימים לחופשה, והאמת? אי אפשר להנות איתה. יש לה קריזות קשות עדיין שמשבשות את הכל, וגם צריך כל הזמן להחזיק אותה, באוכל, בבריכה, בטיולים. וגם כשהיא רגועה אני נורא בלחץ, לא מצליחה להנות. אני כ"כ מחכה לכמה שעות של שקט ורגיעה בבית. אבל יותר חשוב, שתהיה לה מסגרת מגוננת ושיהיה לה טוב. מקוה שזה יקרה בקרוב, לפני שאני אשתגע.
 
למעלה