שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
יציקת מיסעה על גשר המקפים.

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
יציקת מיסעה על גשר המקפים.
מתקדמת מקצהו המערבי של הגשר למזרחי.
 

בועז ל

New member
גשר המקפים מתמלא תוכן

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
גשר המקפים מתמלא תוכן
ניתן להבחין בשלבי הביצוע של הכנת המיסעה. בצד המזרחי המיסעה נמצאת בשלב מתקדם יותר.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
****
 

בועז ל

New member
סיום חלק א' של שבתשתיות + בשורה לתושבי מודיעי

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
סיום חלק א' של שבתשתיות + בשורה לתושבי מודיעי
ן - כבוד הרב פיינשטיין: הגיע הזמן לטפל בקמצנות של תפוז ביחס למספר התווים בשורת הכותרת. נמאסה עליי כבר מלאכת הקצרנות.


הגענו לאמצע הדרך: אולי לא מבחינת מרחק, אבל בהחלט מבחינת כמות התמונות שנמצאות ברשותי. אשתדל להעלות את המשך התוואי עד לנתיבות בהקדם האפשרי. עד אז אעדכן כי הקמת הקשת מהקו למודיעין ל-A1. לעבדכם הנאמן הגיע מידע (עדיין לא בדוק סופית) ולפיו הופשרה הקפאת ביצוע הקשת. מידע שכן נבדק סופית מספר על פגישה שנערכה באתר ההקמה של הקשת ע"י גורמים מקצועיים שאמורים לטפל בנושא זה. עד כאן. לילה טוב, אמיגוס.
 
תודה רבה על השירשור

סיום חלק א' של שבתשתיות + בשורה לתושבי מודיעי
ן - כבוד הרב פיינשטיין: הגיע הזמן לטפל בקמצנות של תפוז ביחס למספר התווים בשורת הכותרת. נמאסה עליי כבר מלאכת הקצרנות.


הגענו לאמצע הדרך: אולי לא מבחינת מרחק, אבל בהחלט מבחינת כמות התמונות שנמצאות ברשותי. אשתדל להעלות את המשך התוואי עד לנתיבות בהקדם האפשרי. עד אז אעדכן כי הקמת הקשת מהקו למודיעין ל-A1. לעבדכם הנאמן הגיע מידע (עדיין לא בדוק סופית) ולפיו הופשרה הקפאת ביצוע הקשת. מידע שכן נבדק סופית מספר על פגישה שנערכה באתר ההקמה של הקשת ע"י גורמים מקצועיים שאמורים לטפל בנושא זה. עד כאן. לילה טוב, אמיגוס.
תודה רבה על השירשור
 

easylivin

New member
על התמונות המרהיבות ועל העדכון מהקשת...

סיום חלק א' של שבתשתיות + בשורה לתושבי מודיעי
ן - כבוד הרב פיינשטיין: הגיע הזמן לטפל בקמצנות של תפוז ביחס למספר התווים בשורת הכותרת. נמאסה עליי כבר מלאכת הקצרנות.


הגענו לאמצע הדרך: אולי לא מבחינת מרחק, אבל בהחלט מבחינת כמות התמונות שנמצאות ברשותי. אשתדל להעלות את המשך התוואי עד לנתיבות בהקדם האפשרי. עד אז אעדכן כי הקמת הקשת מהקו למודיעין ל-A1. לעבדכם הנאמן הגיע מידע (עדיין לא בדוק סופית) ולפיו הופשרה הקפאת ביצוע הקשת. מידע שכן נבדק סופית מספר על פגישה שנערכה באתר ההקמה של הקשת ע"י גורמים מקצועיים שאמורים לטפל בנושא זה. עד כאן. לילה טוב, אמיגוס.
על התמונות המרהיבות ועל העדכון מהקשת...
שבנייתה מתבקשת, כמו גם הוספת שירות ישיר לירושלים ממקומות נוספים מלבד נתב"ג ות"א, גם מהדרום. התחנה והמנהרה הכפולה בהחלט תאפשר שירות צפוף יותר מזה שמתוכנן כרגע.
 

Yuval I

New member
חשבתי כבר שיש בשורה אמיתית לתושבי מודיעין

סיום חלק א' של שבתשתיות + בשורה לתושבי מודיעי
ן - כבוד הרב פיינשטיין: הגיע הזמן לטפל בקמצנות של תפוז ביחס למספר התווים בשורת הכותרת. נמאסה עליי כבר מלאכת הקצרנות.


הגענו לאמצע הדרך: אולי לא מבחינת מרחק, אבל בהחלט מבחינת כמות התמונות שנמצאות ברשותי. אשתדל להעלות את המשך התוואי עד לנתיבות בהקדם האפשרי. עד אז אעדכן כי הקמת הקשת מהקו למודיעין ל-A1. לעבדכם הנאמן הגיע מידע (עדיין לא בדוק סופית) ולפיו הופשרה הקפאת ביצוע הקשת. מידע שכן נבדק סופית מספר על פגישה שנערכה באתר ההקמה של הקשת ע"י גורמים מקצועיים שאמורים לטפל בנושא זה. עד כאן. לילה טוב, אמיגוס.
חשבתי כבר שיש בשורה אמיתית לתושבי מודיעין
האם יש מידע חדש בנוגע לשיקום המסילה שהוצפה ?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
חוסכים מקום על השרתים...

סיום חלק א' של שבתשתיות + בשורה לתושבי מודיעי
ן - כבוד הרב פיינשטיין: הגיע הזמן לטפל בקמצנות של תפוז ביחס למספר התווים בשורת הכותרת. נמאסה עליי כבר מלאכת הקצרנות.


הגענו לאמצע הדרך: אולי לא מבחינת מרחק, אבל בהחלט מבחינת כמות התמונות שנמצאות ברשותי. אשתדל להעלות את המשך התוואי עד לנתיבות בהקדם האפשרי. עד אז אעדכן כי הקמת הקשת מהקו למודיעין ל-A1. לעבדכם הנאמן הגיע מידע (עדיין לא בדוק סופית) ולפיו הופשרה הקפאת ביצוע הקשת. מידע שכן נבדק סופית מספר על פגישה שנערכה באתר ההקמה של הקשת ע"י גורמים מקצועיים שאמורים לטפל בנושא זה. עד כאן. לילה טוב, אמיגוס.
חוסכים מקום על השרתים...
 
המנהרה בחיים לא תימאס

שבתשתיות: סיור מעל קו אשקלון-ב"ש
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים.
יום נאה עבר עלינו היום. ביום נאה שכזה אין טוב יותר מאשר טבילה הגונה בבוץ של מנהרה 4 מפרויקט A1. מנהרה 4, על סודותיה הרבים, אינה מעייפת או משעממת אותי לעולם, ולכן החלטתי להצטרף לסיור שערכה היום חברת הניהול "דנה הנדסה" לקבוצה גדולה של אנשי החוק. מטרת הסיור הייתה לחזור עם צילומים משופרים מאלה שראיתם בשבתשתיות הקודם, להתעדכן במידת האפשר בנעשה ולתור אחר מבנה מסוים ומסתורי במנהרה, שתכליתו אינה ידועה לי. כ-30 שוטרים, ביניהם מהנדסים, השתתפו בסיור היום. זו הפעם הראשונה שסיור כה רב-משתתפים נערך במנהרה 4 וכנראה שעל מנת לזכות בסיור כזה, עליך להימנות על נציגי החוק.
את הסיור סיימתי מלוכלך כהוגן, אך עם תמונות משופרות וכמה תיקוני מיקום קלים למידע שפורסם בשבתשתיות הקודם. בהזדמנות הקרובה אעלה תיקונים אלה.

מנהרה 4, כאמור, אינה נמאסת עליי, אך עם כל הכבוד לפרויקט הדגל מקנן בי החשש שהמנהרה עלולה להימאס על ששת קוראיי הנאמנים והיקרים. אי לכך, מדור התשתיות הפולקלוריסטי נודד השבת לדרום הלוהט, לסוף חודש אוגוסט, אז ריחף המסוק של אלבטרוס מעל קטע נתיבות-גורל בקו אשקלון-ב"ש והביא משם את קולקציית הקיץ של הקו.
נכון, חלפו ארבעה חודשים מאז צולמו התמונות ובמונחים של ביצוע תשתיות זה לא מעט זמן, אבל העובדה שמדובר בצילומי אוויר ובתוואי שהסיקור שהועלה ממנו דליל ביותר, החלטתי ב"ז להעלות את התמונות. קודם שנעלה על המסוק של אנדי (אין אוטובוס הפעם), אפתח בתמונה קבוצתית של מרבית נציגי החוק שהשתתפו בסיור. את המסע המרתק ומעורר קריאות התפעלות, שערך עבורם דן הולצמן בעל חברת "דנה הנדסה", לא תשכח מכונת הכביסה בקרוב.
המנהרה בחיים לא תימאס
אתה הרי יודע טוב מאוד שאנחנו מגדילים כל תמונה ומסתכלים עליה בשקיקה מכל הזוויות
 

בועז ל

New member
טוב, אז כאן המקום לתקן את הזיהוי השגוי

פשש
רק לא מזמן יצקו את הרצפה וכבר הולכים להרכיב את מכונת הדיפון הסופי
טוב, אז כאן המקום לתקן את הזיהוי השגוי
משבוע שעבר. האולם בו מבוצעת יציקת הרצפה הנו הרציף הצפוני ולא אולם הנוסעים.
 
אכן הגודל כפי שרואים אותו בתמונה הזו

טוב, אז כאן המקום לתקן את הזיהוי השגוי
משבוע שעבר. האולם בו מבוצעת יציקת הרצפה הנו הרציף הצפוני ולא אולם הנוסעים.
אכן הגודל כפי שרואים אותו בתמונה הזו
הפתיע אותי מאוד. הלוואי שגם אולם הנוסעים היה כזה גבוה ורחב, זה מקום לשנדלירים עצומים...
 

בועז ל

New member
אולמות הכריה של הרציפים הם הרחבים

אכן הגודל כפי שרואים אותו בתמונה הזו
הפתיע אותי מאוד. הלוואי שגם אולם הנוסעים היה כזה גבוה ורחב, זה מקום לשנדלירים עצומים...
אולמות הכריה של הרציפים הם הרחבים
והמרשימים ביותר. גם לאולם הנוסעים, שאורכו כ-275 מ', יש מה להציע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה