שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

Mister Eli

New member
אני כל הזמן מסתכל על החפיר הזה

ניפרד מחפיר יבנה
במבט מגבעה סמוכה שהוקמה במיוחד עבור צלמי הפורום...
אני כל הזמן מסתכל על החפיר הזה
ועדיין לא הבנתי מה המטרה שלו....:\
למה כל הקונסטרוקציית בטון הזו?!
 

בועז ל

New member
אהלן, אלי.

אני כל הזמן מסתכל על החפיר הזה
ועדיין לא הבנתי מה המטרה שלו....:\
למה כל הקונסטרוקציית בטון הזו?!
אהלן, אלי.
כל מה שאתה רואה בתמונה יכוסה בעפר.מדובר למעשה במנהרה לכל עניין ודבר.
 

בועז ל

New member
רמלה: נמשכים הקרבות הפוליטיים

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
רמלה: נמשכים הקרבות הפוליטיים
ענייני הרכבת אינם יורדים מסדר היום הפוליטי בעיר. השבוע פורסמה כתבה ב"ידיעות איילון" יוצאת כנגד פתיחתה הצפויה של התחנה (9.6.2012) ללא החניון החדש וללא עצירות רכבות נוספות בתחנה. למרבה הצער, הכתבה לוקה באי-דיוקים רבים ואינה מבחינה בין פרויקט ההכפלה ל"פרויקט" ההפרדה המפלסית במפגש 210. ניכר בכתב הצעיר שאינו בקיא במאטריה המקצועית המורכבת, אך לזכותו ייאמר שלעצם העלאת הנושא ישנה חשיבות בפני עצמה.
כצפוי, פרסום הכתבה שוב מוציא ממקומם את ראש העירייה ויו"ר האופוזיציה לסבב נוסף של התגוששויות. תגובת דוברות הרכבת המופיעה בכתבה ומסבירה כיצד הגענו למצב החדש, היא אחד הדברים המדויקים והראויים ביותר בכתבה זו.

ובינתיים בתחנה: השבוע הותקנו הסבסבות ונערכו בדיקות תנועה לארבעת הדרגנועים.
שאלה שהפניתי לבוס: האם התחנה תהיה מוכנה בזמן?
אייל פיטוסי: בטח!
 

בועז ל

New member
קו אשקלון- ב"ש.

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
קו אשקלון- ב"ש.
אפתח בקצת צבע מסביבת גשר נחל שקמה. מוקדש לד"ר התחכמות.
 

בועז ל

New member
גשר נחל השקמה

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
גשר נחל השקמה
הגשר הארוך בפרויקט. חציו האחד של הגשר, המתחיל מכיוון צפון, כבר הושלם וחולף מעל ארבעת נתיביו של כביש 34.
 

בועז ל

New member
צדו הדרומי של גשר נחל שקמה.

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
צדו הדרומי של גשר נחל שקמה.
אמנם תמונה נוראית, אך ניתן להבחין שהחלה היציקה מכיוון דרום. שלושה סגמנטים כבר הושלמו, הגשר חוצה את כביש הכניסה לקיבוץ ארז בדרכו לפגישה עם חציו הצפוני.
 

בועז ל

New member
יעמוד בלו"ז?

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
יעמוד בלו"ז?
סביר להניח שעד נובמבר השנה תצליח "סולל בונה" למסור את הגשר לידי הרכבת.
 

בועז ל

New member
|
שת"פ עם החברה הלאומית לדרכים (מע"צ)

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
|
שת"פ עם החברה הלאומית לדרכים (מע"צ)
עם כל הכבוד ל-A1 וקו אשקלון-ב"ש (ויש המון), ענף התשתיות בפורום אינו יכול להתבסס על מידע משני פרויקטים אלה בלבד. ע"מ שלא להזניח את תנופת הפיתוח בצפון ולצורך גיוון החומרים בפורום, שוחחתי אתמול עם שני גורמים במע"צ.
האחד, ארז כוכבי, מנהל אגף הפרויקטים של תכנית "נתיבי ישראל".
השני, גיא מיטל, דובר החברה.

לשמחתי, שני האישים נתגלו כחביבים ובעלי נכונות רבה לשת"פ עם הפורום. דובר החברה, שמכיר את הפורום שלנו, הודיע לי שישמח לשתף פעולה עם הפורום. כשסיפרתי לו כי למרות היותו של הפורום גוף תקשורתי, הרי שמטרתנו העיקרית היא תיעוד העשייה בענף תשתיות התח"צ, העיר גיא שמבחינת החברה אין בעיה בהעלאת ביקורת כלפיה: "אנו יודעים גם לחטוף כשמגיע לנו".
בשלב ראשון, ביקשתי לתאם סיור בקו לכרמיאל. "אין שום בעיה", אמר גיא שאף הבטיח להשתתף בסיור והבטיח אחד נוסף בקו רכבת העמק.בהמשך החלפנו פרטים ודנו בקצרה בדרכים להעמקת השת"פ בינינו.
אדגיש, כי יצירת הקשר עם מע"צ אף שמתחילה ברגל ימין, הִנה צעד ראשוני בלבד אשר יחייב תחזוקת הקשר עם החברה, כפי שהדבר נעשה מול רכבת ישראל.
אי לכך, גולשים צפוניים שרואים עצמם מתאימים ומוכנים להשתתף בסיור הקרוב עם מע"צ, אנא פנו אליי בבבקשה לתיבת המסרים. כמו"כ, אשמח מאוד אם מי מבין כוחותינו בצפון ייקח על עצמו לקיים קשר שוטף עם החברה בקבלת מידע ובסקירות מזדמנות כשהדבר יתאפשר. זכרו: ללא שמירה על קשר רציף, לא נוכל לשמור על הדלת שנפתחה עבורנו. תודה!
 

אורי404

New member
של השת"פ


|
שת"פ עם החברה הלאומית לדרכים (מע"צ)
עם כל הכבוד ל-A1 וקו אשקלון-ב"ש (ויש המון), ענף התשתיות בפורום אינו יכול להתבסס על מידע משני פרויקטים אלה בלבד. ע"מ שלא להזניח את תנופת הפיתוח בצפון ולצורך גיוון החומרים בפורום, שוחחתי אתמול עם שני גורמים במע"צ.
האחד, ארז כוכבי, מנהל אגף הפרויקטים של תכנית "נתיבי ישראל".
השני, גיא מיטל, דובר החברה.

לשמחתי, שני האישים נתגלו כחביבים ובעלי נכונות רבה לשת"פ עם הפורום. דובר החברה, שמכיר את הפורום שלנו, הודיע לי שישמח לשתף פעולה עם הפורום. כשסיפרתי לו כי למרות היותו של הפורום גוף תקשורתי, הרי שמטרתנו העיקרית היא תיעוד העשייה בענף תשתיות התח"צ, העיר גיא שמבחינת החברה אין בעיה בהעלאת ביקורת כלפיה: "אנו יודעים גם לחטוף כשמגיע לנו".
בשלב ראשון, ביקשתי לתאם סיור בקו לכרמיאל. "אין שום בעיה", אמר גיא שאף הבטיח להשתתף בסיור והבטיח אחד נוסף בקו רכבת העמק.בהמשך החלפנו פרטים ודנו בקצרה בדרכים להעמקת השת"פ בינינו.
אדגיש, כי יצירת הקשר עם מע"צ אף שמתחילה ברגל ימין, הִנה צעד ראשוני בלבד אשר יחייב תחזוקת הקשר עם החברה, כפי שהדבר נעשה מול רכבת ישראל.
אי לכך, גולשים צפוניים שרואים עצמם מתאימים ומוכנים להשתתף בסיור הקרוב עם מע"צ, אנא פנו אליי בבבקשה לתיבת המסרים. כמו"כ, אשמח מאוד אם מי מבין כוחותינו בצפון ייקח על עצמו לקיים קשר שוטף עם החברה בקבלת מידע ובסקירות מזדמנות כשהדבר יתאפשר. זכרו: ללא שמירה על קשר רציף, לא נוכל לשמור על הדלת שנפתחה עבורנו. תודה!
של השת"פ

על שיתוף פעולה זה.
בועז על היוזמה הברוכה.
לארז כוכבי לגיא מיטל.
 

easylivin

New member


|
שת"פ עם החברה הלאומית לדרכים (מע"צ)
עם כל הכבוד ל-A1 וקו אשקלון-ב"ש (ויש המון), ענף התשתיות בפורום אינו יכול להתבסס על מידע משני פרויקטים אלה בלבד. ע"מ שלא להזניח את תנופת הפיתוח בצפון ולצורך גיוון החומרים בפורום, שוחחתי אתמול עם שני גורמים במע"צ.
האחד, ארז כוכבי, מנהל אגף הפרויקטים של תכנית "נתיבי ישראל".
השני, גיא מיטל, דובר החברה.

לשמחתי, שני האישים נתגלו כחביבים ובעלי נכונות רבה לשת"פ עם הפורום. דובר החברה, שמכיר את הפורום שלנו, הודיע לי שישמח לשתף פעולה עם הפורום. כשסיפרתי לו כי למרות היותו של הפורום גוף תקשורתי, הרי שמטרתנו העיקרית היא תיעוד העשייה בענף תשתיות התח"צ, העיר גיא שמבחינת החברה אין בעיה בהעלאת ביקורת כלפיה: "אנו יודעים גם לחטוף כשמגיע לנו".
בשלב ראשון, ביקשתי לתאם סיור בקו לכרמיאל. "אין שום בעיה", אמר גיא שאף הבטיח להשתתף בסיור והבטיח אחד נוסף בקו רכבת העמק.בהמשך החלפנו פרטים ודנו בקצרה בדרכים להעמקת השת"פ בינינו.
אדגיש, כי יצירת הקשר עם מע"צ אף שמתחילה ברגל ימין, הִנה צעד ראשוני בלבד אשר יחייב תחזוקת הקשר עם החברה, כפי שהדבר נעשה מול רכבת ישראל.
אי לכך, גולשים צפוניים שרואים עצמם מתאימים ומוכנים להשתתף בסיור הקרוב עם מע"צ, אנא פנו אליי בבבקשה לתיבת המסרים. כמו"כ, אשמח מאוד אם מי מבין כוחותינו בצפון ייקח על עצמו לקיים קשר שוטף עם החברה בקבלת מידע ובסקירות מזדמנות כשהדבר יתאפשר. זכרו: ללא שמירה על קשר רציף, לא נוכל לשמור על הדלת שנפתחה עבורנו. תודה!
 

davidfainshtein

Member
מנהל


|
שת"פ עם החברה הלאומית לדרכים (מע"צ)
עם כל הכבוד ל-A1 וקו אשקלון-ב"ש (ויש המון), ענף התשתיות בפורום אינו יכול להתבסס על מידע משני פרויקטים אלה בלבד. ע"מ שלא להזניח את תנופת הפיתוח בצפון ולצורך גיוון החומרים בפורום, שוחחתי אתמול עם שני גורמים במע"צ.
האחד, ארז כוכבי, מנהל אגף הפרויקטים של תכנית "נתיבי ישראל".
השני, גיא מיטל, דובר החברה.

לשמחתי, שני האישים נתגלו כחביבים ובעלי נכונות רבה לשת"פ עם הפורום. דובר החברה, שמכיר את הפורום שלנו, הודיע לי שישמח לשתף פעולה עם הפורום. כשסיפרתי לו כי למרות היותו של הפורום גוף תקשורתי, הרי שמטרתנו העיקרית היא תיעוד העשייה בענף תשתיות התח"צ, העיר גיא שמבחינת החברה אין בעיה בהעלאת ביקורת כלפיה: "אנו יודעים גם לחטוף כשמגיע לנו".
בשלב ראשון, ביקשתי לתאם סיור בקו לכרמיאל. "אין שום בעיה", אמר גיא שאף הבטיח להשתתף בסיור והבטיח אחד נוסף בקו רכבת העמק.בהמשך החלפנו פרטים ודנו בקצרה בדרכים להעמקת השת"פ בינינו.
אדגיש, כי יצירת הקשר עם מע"צ אף שמתחילה ברגל ימין, הִנה צעד ראשוני בלבד אשר יחייב תחזוקת הקשר עם החברה, כפי שהדבר נעשה מול רכבת ישראל.
אי לכך, גולשים צפוניים שרואים עצמם מתאימים ומוכנים להשתתף בסיור הקרוב עם מע"צ, אנא פנו אליי בבבקשה לתיבת המסרים. כמו"כ, אשמח מאוד אם מי מבין כוחותינו בצפון ייקח על עצמו לקיים קשר שוטף עם החברה בקבלת מידע ובסקירות מזדמנות כשהדבר יתאפשר. זכרו: ללא שמירה על קשר רציף, לא נוכל לשמור על הדלת שנפתחה עבורנו. תודה!
 

בועז ל

New member
בחזרה לקו אשקלון-ב"ש: חפיר גבעות הכורכר.

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
בחזרה לקו אשקלון-ב"ש: חפיר גבעות הכורכר.
למרות הבלאגן שנראה בתמונה, האמינו לי שמדובר בהתקדמות בביצוע החפיר.
 

בועז ל

New member
בכיוון ההפוך

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
בכיוון ההפוך
כאן דווקא העסק נראה די דומה לביקור האחרון.
 

בועז ל

New member
מצפון לכביש הכניסה לקיבוץ ניר עם

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
מצפון לכביש הכניסה לקיבוץ ניר עם
שורות עוגנים נחשפות, מה שאומר שהתוואי הולך ומעמיק.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
****
 

בועז ל

New member
עדכון סטאטוס מסילות בפרויקט.

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
עדכון סטאטוס מסילות בפרויקט.
את הנחת המסילות לא תיעדתי הפעם, אך אביא מספר פריטים כפי שנמסרו לי ע"י הנהלת הפרויקט.
ובכן, מסילה כפולה הונחה לאורך כל התוואי שמגשר כביש 25 ועד גשר נחל בוהו שבקצהו הדרומי של קטע העבודות הנוכחי.
מצפון לגשר כביש 25 הונחו אדנים ופסים (חומר מסילה) ע"י לסיקו עד לנקודת ציון ק"מ 12.
עקב דחייתה של פעימת התקשורת לשבעה ביולי, נבחנת האפשרות להתחיל ולהניח מסילות מק"מ 0 ועד לגשר נחל שקמה ע"י חברת "לסיכו". בר"י מצפים לתשובתה של "לסיכו" בעניין יכולותיה בנושא זה.
 

בועז ל

New member
מדרום לכביש הכניסה לקיבוץ ניר עם.

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
מדרום לכביש הכניסה לקיבוץ ניר עם.
ששת קוראיי הנאמנים יודעים בוודאי מה מתוכנן כאן. דומה שמשהו מזערי השתנה פה. העניין ייבדק מיד.
 

בועז ל

New member
תמונה אחרונה - מה העלתה הבדיקה?

שבתשתיות
שבוע קשה עבר על כוחותינו בזירת התשתיות. הסקירות האינטנסיביות התכופות מ-A1 והשלמתו של פרויקט הכפלת המסילה לבאר שבע (כן-כן, אני יודע שנמאס לששת קוראיי הנאמנים לצפות שוב ושוב בתחנת רמלה - זוהרת ככל שתהיה בלילות
), מדללים משמעותית את מלאי החומרים לסריקה העומדים לרשותי. ואם לא די בכך, ישנה תחושה שמרכז כובד תשתיות התח"צ עובר לצפון, שם דווקא מתנהלת תנופת פיתוח גדולה שהאזור לא ידע מזה שנים רבות. אמרתי צפון? אז אמרתי בעיקר מע"צ וחקי הראל שהוביל והעביר מהלך להעברת הפרויקטים לביצועה של מע"צ.

מבחינתי, הצפון מהווה בעיה קשה. הן בשל הריחוק ממקום מגוריי והן בשל מע"צ, שאִתה איננו מקיימים כלל קשרים. ולמרות הכתוב לעיל, פרויקט ההכפלה וקווי רכבת העמק ומסילת כרמיאל הִנם פרויקטים מעניינים וחשובים מכדי שנוכל לוותר עליהם. אז מה בכ"ז עושים? התשובה בהמשך השרשור (צחי106, תתכונן!).

ובחזרה לשבתשתיות: במרכז הסקירה ניסע באוטובוס של אנדי לקו אשקלון-ב"ש, שם נדגום את הפרויקט במספר אתרים בהם נרשמה התפתחות. מידע נוסף וכללי יובא על אתרים נוספים בפרויקט - גם כאלה שלא צולמו עבור הסקירה הנוכחית. בנוסף, נבקר בחפיר יבנה ונבצע מספר הצצות חטופות לעבר משולש פלשת. השלטומן שבינינו
יזכה אף הוא בשי צנוע: "שניים במחיר אחד".

לפני שנתניע את האוטובוס של אנדי, אבקש להודות למנהלי הפרויקטים השונים ברכבת ישראל על הסיוע בהבאת המידע המקצועי לשרשור זה.
תמונה אחרונה - מה העלתה הבדיקה?
בדיקת התמונה הקודמת מעברו האחר של כביש 34 העלתה כי: לשלט המבשר על הקמתה של תחנת שדרות (נראה בתמונה),ישנה סוף-סוף משמעות גם בשטח. אז ברוך הבא, מר אטיאס הקבלן, לפרויקט קו אשקלון-ב"ש ובהצלחה!
בבשורה זו, אני חותם את שבתשתיות.
 

kobi88l

New member
אחלה סקירה בועז :) תודה רבה! אני באמת מקווה

תמונה אחרונה - מה העלתה הבדיקה?
בדיקת התמונה הקודמת מעברו האחר של כביש 34 העלתה כי: לשלט המבשר על הקמתה של תחנת שדרות (נראה בתמונה),ישנה סוף-סוף משמעות גם בשטח. אז ברוך הבא, מר אטיאס הקבלן, לפרויקט קו אשקלון-ב"ש ובהצלחה!
בבשורה זו, אני חותם את שבתשתיות.
אחלה סקירה בועז :) תודה רבה! אני באמת מקווה
שימצא מישהו מתאים לסקר את הפרויקטים של הצפון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה