שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
נען

שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".

בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
נען
 

בועז ל

New member
תחנה תפעולית נען

שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".

בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
תחנה תפעולית נען
 

בועז ל

New member
ה"מזלג" ביציאה מנען

שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".

בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
ה"מזלג" ביציאה מנען
הקו המשודרג לירושלים פורש לדרכו המתפתלת.
 
נען ''מזרח'' נהדר!


ה"מזלג" ביציאה מנען
הקו המשודרג לירושלים פורש לדרכו המתפתלת.
נען ''מזרח'' נהדר!
 

בועז ל

New member
התוואי סמוך ליציץ

שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".

בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
התוואי סמוך ליציץ
 

בועז ל

New member
מפגש 244 ז"ל

שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".

בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
מפגש 244 ז"ל
כיום הפרדה מפלסית.
 

בועז ל

New member
כביש 411

שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".

בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
כביש 411
נבנה עם הכנה להרחבה.
 

בועז ל

New member
תמונה הנדסית.

שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".

בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
תמונה הנדסית.
הכול בתמונה סר למרותה של ההנדסה.
 

poland1

New member
סתם שאלה שעלתה לי..

שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".

בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
סתם שאלה שעלתה לי..
באיזה תוואי נוסעת כיום הרכבת מבאר שבע שלפני ההכפלה?

בתוואי אחר? במסילה אחרת?
 

luckydude

Active member
תלוי היכן.

סתם שאלה שעלתה לי..
באיזה תוואי נוסעת כיום הרכבת מבאר שבע שלפני ההכפלה?

בתוואי אחר? במסילה אחרת?
תלוי היכן.
קודם כל, כל התוואי הוא חדש מהבחינה הזו שמבנה המסילה כולו נחפר מחדש והוחלפו כל כל מרכיבי המסילה לאורך כל התוואי. מבחינת מיקום התוואי, יש מקומות שבהם הוא שונה משמעותית, יש מקומות שבהם נעשה שינוי מינורי ויש מקומות שבו מיקום התוואי לא שונה כלל.
 

poland1

New member
תודה רבה על התשובה!

תלוי היכן.
קודם כל, כל התוואי הוא חדש מהבחינה הזו שמבנה המסילה כולו נחפר מחדש והוחלפו כל כל מרכיבי המסילה לאורך כל התוואי. מבחינת מיקום התוואי, יש מקומות שבהם הוא שונה משמעותית, יש מקומות שבהם נעשה שינוי מינורי ויש מקומות שבו מיקום התוואי לא שונה כלל.
תודה רבה על התשובה!
אז בעצם כיום הרכבת לא נוסעת בחלק מהנסיעה במסילה הכפולה, נכון?
 

luckydude

Active member
לא מבין את השאלה.

תודה רבה על התשובה!
אז בעצם כיום הרכבת לא נוסעת בחלק מהנסיעה במסילה הכפולה, נכון?
לא מבין את השאלה.
כל המסילה היום, החל מבאר שבע מרכז ועד לוד כפולה, והרכבת משתשמשת בזוג המסילות לאורך כל התוואי. בדכ"ל המסילה המזרחית משמשת לתנועת הרכבות לכיוון דרום והמסילה המערבית לכיוון צפון.
 

poland1

New member
אז אם הכל מוכן למה עדיין יש מפגשי רכבות?

לא מבין את השאלה.
כל המסילה היום, החל מבאר שבע מרכז ועד לוד כפולה, והרכבת משתשמשת בזוג המסילות לאורך כל התוואי. בדכ"ל המסילה המזרחית משמשת לתנועת הרכבות לכיוון דרום והמסילה המערבית לכיוון צפון.
אז אם הכל מוכן למה עדיין יש מפגשי רכבות?
אם משתמשים במסילה החדשה בתוואי החדש בחלק מהנסיעה העכשווית למה הזמן לא מתקצר מעט עוד לפני הפתיחה הרשמית?
 

luckydude

Active member
כי יש זמני יציאת רכבות מתחנות נקובים בלו"ז

אז אם הכל מוכן למה עדיין יש מפגשי רכבות?
אם משתמשים במסילה החדשה בתוואי החדש בחלק מהנסיעה העכשווית למה הזמן לא מתקצר מעט עוד לפני הפתיחה הרשמית?
כי יש זמני יציאת רכבות מתחנות נקובים בלו"ז
הקיים. זאת אומרת, אם הרכבת תסע מהר יותר אז היא תגיע לתחנה הבאה בדרכה מוקדם יותר, מה שייגרום לה לצאת מהתחנה מוקדם מהמסומן בלוח זמנים הקיים, מה שייגרום לאנשים לפספס את הרכבת. לכן, כדי להתאים את עצמה ללו"ז הקיים, הרכבת צריכה או להמתין בתחנות זמן יותר ממושך (מה שנראה לך כביכול כמו מפגש רכבות ממושך אבל זו סתם המתנה) או לסוע לאט ממה שהיא בעצם יכולה מבחינת המסילה המשודרגת בין התחנות, או שילוב של שני אלו.
 

poland1

New member
הבנתי.. אז מה מונע מהם להוציא כבר את הלו"ז

כי יש זמני יציאת רכבות מתחנות נקובים בלו"ז
הקיים. זאת אומרת, אם הרכבת תסע מהר יותר אז היא תגיע לתחנה הבאה בדרכה מוקדם יותר, מה שייגרום לה לצאת מהתחנה מוקדם מהמסומן בלוח זמנים הקיים, מה שייגרום לאנשים לפספס את הרכבת. לכן, כדי להתאים את עצמה ללו"ז הקיים, הרכבת צריכה או להמתין בתחנות זמן יותר ממושך (מה שנראה לך כביכול כמו מפגש רכבות ממושך אבל זו סתם המתנה) או לסוע לאט ממה שהיא בעצם יכולה מבחינת המסילה המשודרגת בין התחנות, או שילוב של שני אלו.
הבנתי.. אז מה מונע מהם להוציא כבר את הלו"ז
החדש לפועל ולסיים את הסאגה הזו?
הרי כבר הכל מוכן
 

luckydude

Active member
כי פרוייקט נפרד עדיין לא הסתיים -

הבנתי.. אז מה מונע מהם להוציא כבר את הלו"ז
החדש לפועל ולסיים את הסאגה הזו?
הרי כבר הכל מוכן
כי פרוייקט נפרד עדיין לא הסתיים -
שדרוג מערכת האיתות באיילון עדיין לא הסתיים ולכן לא ניתן להוסיף רכבות כי אין מספיק "חלונות זמן" פנויים בשבילן כדי להכנס למקטע האיילון. סיום שדרוג מערכת האיתות ייצור את החלונות הנדרשים ואז יוכלו להוסיף רכבות לבאר שבע ובאותו זמן לצאת עם לו"ז חדש.
 

poland1

New member
השדרוג עתיד להסתיים עד אמצע החודש?

כי פרוייקט נפרד עדיין לא הסתיים -
שדרוג מערכת האיתות באיילון עדיין לא הסתיים ולכן לא ניתן להוסיף רכבות כי אין מספיק "חלונות זמן" פנויים בשבילן כדי להכנס למקטע האיילון. סיום שדרוג מערכת האיתות ייצור את החלונות הנדרשים ואז יוכלו להוסיף רכבות לבאר שבע ובאותו זמן לצאת עם לו"ז חדש.
השדרוג עתיד להסתיים עד אמצע החודש?
ואיך בעצם מערכת איתות מוסיפה עוד רכבות? לא צריך עוד מסילות ורציפים?
 

luckydude

Active member
שדרוג מערכת האיתות

השדרוג עתיד להסתיים עד אמצע החודש?
ואיך בעצם מערכת איתות מוסיפה עוד רכבות? לא צריך עוד מסילות ורציפים?
שדרוג מערכת האיתות
מאפשר מרווח בטחון מצומצם יותר בין רכבת לרכבת, מה שמאפשר שימוש של יותר רכבות באותו קטע מסילה. לפרטים נוספים קרא באתר הרכבת.שדרוג מערכת האיתות אמור להסתיים באמצע יולי מתישהו (אם לא יידחה שוב).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה