שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

poland1

New member


שדרוג מערכת האיתות
מאפשר מרווח בטחון מצומצם יותר בין רכבת לרכבת, מה שמאפשר שימוש של יותר רכבות באותו קטע מסילה. לפרטים נוספים קרא באתר הרכבת.שדרוג מערכת האיתות אמור להסתיים באמצע יולי מתישהו (אם לא יידחה שוב).
 

בועז ל

New member
בין נתיבי כביש 6

שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".

בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
בין נתיבי כביש 6
 
אני מאוכזב. ממתי אתה ממחזר תמונות???

שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".

בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
אני מאוכזב. ממתי אתה ממחזר תמונות???
חוץ מזה, ללא ספק מדובר באוטובוס מעולה שהוכיח את עצמו כסוס עבודה, תחת התנאים הקשים של ישראל: מזג אוויר לא פשוט, כביישם לא עדינים ונהג ישראלי אגרסיבי במיוחד.
 

בועז ל

New member
רק בינינו, אנדי, ואני מקווה שאף אחד לא יקרא:

אני מאוכזב. ממתי אתה ממחזר תמונות???
חוץ מזה, ללא ספק מדובר באוטובוס מעולה שהוכיח את עצמו כסוס עבודה, תחת התנאים הקשים של ישראל: מזג אוויר לא פשוט, כביישם לא עדינים ונהג ישראלי אגרסיבי במיוחד.
רק בינינו, אנדי, ואני מקווה שאף אחד לא יקרא:
כמעט כל השרשור הזה ממוחזר.
 

בועז ל

New member
ניפרד מהקו לב"ש.

שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".

בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
ניפרד מהקו לב"ש.
עם תמונה של גשר הרכבת מעל נחל שורק. תמונות נוספות תועלנה במועד אחר אם תהיה דרישה. בהזדמנות זו, ברצוני לשוב ולהודות לר"י והנהלת הפרויקט על תמונות הריחוף האחרון מעל הקו לב"ש. העלאת התמונות הנהדרות האלו נראות אולי כעניין שבשגרה, אך בעיניי אין מדובר בעניין טריוויאלי כלל ועיקר ואני מעריך ומוקיר תודה על כך כל פעם מחדש.
 

amit1270

New member
קבל דרישה למפרע

ניפרד מהקו לב"ש.
עם תמונה של גשר הרכבת מעל נחל שורק. תמונות נוספות תועלנה במועד אחר אם תהיה דרישה. בהזדמנות זו, ברצוני לשוב ולהודות לר"י והנהלת הפרויקט על תמונות הריחוף האחרון מעל הקו לב"ש. העלאת התמונות הנהדרות האלו נראות אולי כעניין שבשגרה, אך בעיניי אין מדובר בעניין טריוויאלי כלל ועיקר ואני מעריך ומוקיר תודה על כך כל פעם מחדש.
קבל דרישה למפרע
בזמנך החופשי.
 
תודה רבה על התמונות ...

ניפרד מהקו לב"ש.
עם תמונה של גשר הרכבת מעל נחל שורק. תמונות נוספות תועלנה במועד אחר אם תהיה דרישה. בהזדמנות זו, ברצוני לשוב ולהודות לר"י והנהלת הפרויקט על תמונות הריחוף האחרון מעל הקו לב"ש. העלאת התמונות הנהדרות האלו נראות אולי כעניין שבשגרה, אך בעיניי אין מדובר בעניין טריוויאלי כלל ועיקר ואני מעריך ומוקיר תודה על כך כל פעם מחדש.
תודה רבה על התמונות ...
בועז, מתחם תעבורה התפנה ממקומו?
 
הסיבה שאני שואל על מתחם תעבורה היא

ניפרד מהקו לב"ש.
עם תמונה של גשר הרכבת מעל נחל שורק. תמונות נוספות תועלנה במועד אחר אם תהיה דרישה. בהזדמנות זו, ברצוני לשוב ולהודות לר"י והנהלת הפרויקט על תמונות הריחוף האחרון מעל הקו לב"ש. העלאת התמונות הנהדרות האלו נראות אולי כעניין שבשגרה, אך בעיניי אין מדובר בעניין טריוויאלי כלל ועיקר ואני מעריך ומוקיר תודה על כך כל פעם מחדש.
הסיבה שאני שואל על מתחם תעבורה היא
שידוע לי שהיא קיבלה שטחים חלופיים ופיצוי כספי והייתה אמורה להחזיר את כל הקרקע למינהל לצורך דיור ותשתית ציבורית השאלה היא האם היא פינתה את המתחם הישן.
וישנה כתבה מ2010 שלא מבשרת טובות האם משהו השתנה בשטח?
 
הקישור לכתבה...

הסיבה שאני שואל על מתחם תעבורה היא
שידוע לי שהיא קיבלה שטחים חלופיים ופיצוי כספי והייתה אמורה להחזיר את כל הקרקע למינהל לצורך דיור ותשתית ציבורית השאלה היא האם היא פינתה את המתחם הישן.
וישנה כתבה מ2010 שלא מבשרת טובות האם משהו השתנה בשטח?
הקישור לכתבה...
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000560633
 

בועז ל

New member
צר לי, שבי, אך איני בקיא בפרטים.

הסיבה שאני שואל על מתחם תעבורה היא
שידוע לי שהיא קיבלה שטחים חלופיים ופיצוי כספי והייתה אמורה להחזיר את כל הקרקע למינהל לצורך דיור ותשתית ציבורית השאלה היא האם היא פינתה את המתחם הישן.
וישנה כתבה מ2010 שלא מבשרת טובות האם משהו השתנה בשטח?
צר לי, שבי, אך איני בקיא בפרטים.
 

בועז ל

New member
A1 - דו"ח כריית מנהרות.

שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".

בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.

נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
A1 - דו"ח כריית מנהרות.
* החלה כרייתן של מנהרות החילוץ 2 (דווח בשבוע שעבר) ו-3 (דיווח חדש). מנהרה 2 נכרית מתוך מנהרת הקו מס' 4, בעוד מנהרה 3 נחצבת מבחוץ.
* תולי של ניצן: שימו
: מכונת הכרייה של "מנרב", המבצעת את מנהרה מס' 1, עברה למעלה מ-1200 מ' מפתח הכניסה באתר שבלטרון. בשבועיים האחרונים הגיעה המכונה לאזור בעל קרקע יציבה - עניין שאפשר את הגברת קצב הכרייה. ואכן, המכונה הרעבה הגבירה את הקצב וקבעה שיאים יומיים בני 11 ו-13 טבעות סגמנטים ליום עבודה. משמע: 22-26 מ' כרייה ליום. עם זאת אציין מיד כי בעקבות תקלה באחת ממשאבות השמן של המכונה, הושבתה המכונה לשלושה ימי תיקון כך שבסופו של דבר הממוצע החודשי נותר כשהיה: 16 מ' ליום.
ועכשיו שימו
פעם שנייה: נוכח ביצועיה הטובים של המכונה, קיימת אופטימיות בהנהלת הפרויקט ביחס למועד פריצתה של המנהרה הדרומית. ע"פ ההערכה החדשה הלו"ז יוקדם בחודש וחצי לפחות.
המועד החדש: דצמבר 2012. יאסו!

* במנהרה מס' 3 הנכרית מצדה המזרחי בשיטת NATM הקונבנציונאלית, הושג מרחק כרייה בן 180 מ'.
* מנהרת החילוץ מס' 4 נפתחה מחדש לפני כחודש לצורך המשך כרייתה של מנהרה מס' 4 לכיוון מערב (לכיוון הפתח בגינות סחרוב). כזכור, מנרת החילוץ הושלמה זה מכבר והכרייה המבוצעת כעת מתבצעת על תוואי מנהרת הקו.
* החל דיפונה של המנהרה הצפונית 3A.

בתמונה: הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 3 המבוצעת ע"י "שפיר".
 

amit1270

New member
הבחנתי בעבודות הדיפון ב-3A במהלך נסיעה

A1 - דו"ח כריית מנהרות.
* החלה כרייתן של מנהרות החילוץ 2 (דווח בשבוע שעבר) ו-3 (דיווח חדש). מנהרה 2 נכרית מתוך מנהרת הקו מס' 4, בעוד מנהרה 3 נחצבת מבחוץ.
* תולי של ניצן: שימו
: מכונת הכרייה של "מנרב", המבצעת את מנהרה מס' 1, עברה למעלה מ-1200 מ' מפתח הכניסה באתר שבלטרון. בשבועיים האחרונים הגיעה המכונה לאזור בעל קרקע יציבה - עניין שאפשר את הגברת קצב הכרייה. ואכן, המכונה הרעבה הגבירה את הקצב וקבעה שיאים יומיים בני 11 ו-13 טבעות סגמנטים ליום עבודה. משמע: 22-26 מ' כרייה ליום. עם זאת אציין מיד כי בעקבות תקלה באחת ממשאבות השמן של המכונה, הושבתה המכונה לשלושה ימי תיקון כך שבסופו של דבר הממוצע החודשי נותר כשהיה: 16 מ' ליום.
ועכשיו שימו
פעם שנייה: נוכח ביצועיה הטובים של המכונה, קיימת אופטימיות בהנהלת הפרויקט ביחס למועד פריצתה של המנהרה הדרומית. ע"פ ההערכה החדשה הלו"ז יוקדם בחודש וחצי לפחות.
המועד החדש: דצמבר 2012. יאסו!

* במנהרה מס' 3 הנכרית מצדה המזרחי בשיטת NATM הקונבנציונאלית, הושג מרחק כרייה בן 180 מ'.
* מנהרת החילוץ מס' 4 נפתחה מחדש לפני כחודש לצורך המשך כרייתה של מנהרה מס' 4 לכיוון מערב (לכיוון הפתח בגינות סחרוב). כזכור, מנרת החילוץ הושלמה זה מכבר והכרייה המבוצעת כעת מתבצעת על תוואי מנהרת הקו.
* החל דיפונה של המנהרה הצפונית 3A.

בתמונה: הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 3 המבוצעת ע"י "שפיר".
הבחנתי בעבודות הדיפון ב-3A במהלך נסיעה
תודה על הדו"ח המפורט.
 

asifpz1

Member
בקשר למנהרה 3

A1 - דו"ח כריית מנהרות.
* החלה כרייתן של מנהרות החילוץ 2 (דווח בשבוע שעבר) ו-3 (דיווח חדש). מנהרה 2 נכרית מתוך מנהרת הקו מס' 4, בעוד מנהרה 3 נחצבת מבחוץ.
* תולי של ניצן: שימו
: מכונת הכרייה של "מנרב", המבצעת את מנהרה מס' 1, עברה למעלה מ-1200 מ' מפתח הכניסה באתר שבלטרון. בשבועיים האחרונים הגיעה המכונה לאזור בעל קרקע יציבה - עניין שאפשר את הגברת קצב הכרייה. ואכן, המכונה הרעבה הגבירה את הקצב וקבעה שיאים יומיים בני 11 ו-13 טבעות סגמנטים ליום עבודה. משמע: 22-26 מ' כרייה ליום. עם זאת אציין מיד כי בעקבות תקלה באחת ממשאבות השמן של המכונה, הושבתה המכונה לשלושה ימי תיקון כך שבסופו של דבר הממוצע החודשי נותר כשהיה: 16 מ' ליום.
ועכשיו שימו
פעם שנייה: נוכח ביצועיה הטובים של המכונה, קיימת אופטימיות בהנהלת הפרויקט ביחס למועד פריצתה של המנהרה הדרומית. ע"פ ההערכה החדשה הלו"ז יוקדם בחודש וחצי לפחות.
המועד החדש: דצמבר 2012. יאסו!

* במנהרה מס' 3 הנכרית מצדה המזרחי בשיטת NATM הקונבנציונאלית, הושג מרחק כרייה בן 180 מ'.
* מנהרת החילוץ מס' 4 נפתחה מחדש לפני כחודש לצורך המשך כרייתה של מנהרה מס' 4 לכיוון מערב (לכיוון הפתח בגינות סחרוב). כזכור, מנרת החילוץ הושלמה זה מכבר והכרייה המבוצעת כעת מתבצעת על תוואי מנהרת הקו.
* החל דיפונה של המנהרה הצפונית 3A.

בתמונה: הפורטל המזרחי של מנהרה מס' 3 המבוצעת ע"י "שפיר".
בקשר למנהרה 3
מהי שיטת הNATM? ולמה הוחלט להשתמש בה במנהרה הזאת ולא בTBM?
 

amit1270

New member
שיטת ה-NATM

בקשר למנהרה 3
מהי שיטת הNATM? ולמה הוחלט להשתמש בה במנהרה הזאת ולא בTBM?
שיטת ה-NATM
נקראת גם "שיטה קונבנציונלית" והיא כוללת שימוש בכלי חפירה "רגילים" ודיפון המנהרה ביציקת בטון במקום.

רק חלק קטן ממנהרה 3 (בקצה המזרחי) ייחפר בשיטה הזאת - כ-2 ק"מ מתוך 11.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה