נעןשבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".
בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.
נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
תחנה תפעולית נעןשבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".
בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.
נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
ולמה משמשת הכיכר בתמונה?תחנה תפעולית נען
ה"מזלג" ביציאה מנעןשבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".
בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.
נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
נען ''מזרח'' נהדר!ה"מזלג" ביציאה מנען
הקו המשודרג לירושלים פורש לדרכו המתפתלת.
התוואי סמוך ליציץשבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".
בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.
נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
מפגש 244 ז"לשבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".
בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.
נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
כביש 411שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".
בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.
נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
תמונה הנדסית.שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".
בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.
נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
סתם שאלה שעלתה לי..שבתשתיות
המדור השבועי חיפש השבוע קצת אקשן וחדשות מעניינות, אך לצערו ייאלץ להמתין ככל הנראה עד לסיור המתואם עם מע"צ בקו הרכבת לכרמיאל.
עם ירידת המסך על פרויקט ההכפלה של הקו לבאר שבע, ניתן לפרויקט הדגל של הרכבת, עד לא מזמן, את הכבוד האחרון המגיע לו.
לבקשתם שלל ששת קוראיי הנאמנים, נצפה במספר תמונות נוספות מתוך הפרויקט שצולמו ע"י חברת תצלומי האוויר "אלבטרוס".
בפרויקט A1 נמשכת שגרת העבודה ללא התפתחויות חדשות ובהחלט ייתכן כי זה בדיוק המצב הרצוי כרגע לפרויקט.
הדברים המעניינים יותר מתרחשים בעומק האדמה, שם במנהרה מס' 1 משיגה מכונת הכרייה של "מנרב" תוצאות יפות ושוברת שיאי כרייה נקודתיים.
כנהוג באחרונה, אעלה את נתוני הכרייה במנהרות הפרויקט. עמק הארזים המחורר מכל עבר יספק עבורנו השבוע את התמונות לסקירה השבועית.
נצא לדרך עם האוטובוס של אנדי, או ליתר דיוק: האוטובוס של אנדי באדיבות דודו (משה343) הצלם.
תלוי היכן.סתם שאלה שעלתה לי..
באיזה תוואי נוסעת כיום הרכבת מבאר שבע שלפני ההכפלה?
בתוואי אחר? במסילה אחרת?
תודה רבה על התשובה!תלוי היכן.
קודם כל, כל התוואי הוא חדש מהבחינה הזו שמבנה המסילה כולו נחפר מחדש והוחלפו כל כל מרכיבי המסילה לאורך כל התוואי. מבחינת מיקום התוואי, יש מקומות שבהם הוא שונה משמעותית, יש מקומות שבהם נעשה שינוי מינורי ויש מקומות שבו מיקום התוואי לא שונה כלל.
לא מבין את השאלה.תודה רבה על התשובה!
אז בעצם כיום הרכבת לא נוסעת בחלק מהנסיעה במסילה הכפולה, נכון?
אז אם הכל מוכן למה עדיין יש מפגשי רכבות?לא מבין את השאלה.
כל המסילה היום, החל מבאר שבע מרכז ועד לוד כפולה, והרכבת משתשמשת בזוג המסילות לאורך כל התוואי. בדכ"ל המסילה המזרחית משמשת לתנועת הרכבות לכיוון דרום והמסילה המערבית לכיוון צפון.
כי יש זמני יציאת רכבות מתחנות נקובים בלו"זאז אם הכל מוכן למה עדיין יש מפגשי רכבות?
אם משתמשים במסילה החדשה בתוואי החדש בחלק מהנסיעה העכשווית למה הזמן לא מתקצר מעט עוד לפני הפתיחה הרשמית?
הבנתי.. אז מה מונע מהם להוציא כבר את הלו"זכי יש זמני יציאת רכבות מתחנות נקובים בלו"ז
הקיים. זאת אומרת, אם הרכבת תסע מהר יותר אז היא תגיע לתחנה הבאה בדרכה מוקדם יותר, מה שייגרום לה לצאת מהתחנה מוקדם מהמסומן בלוח זמנים הקיים, מה שייגרום לאנשים לפספס את הרכבת. לכן, כדי להתאים את עצמה ללו"ז הקיים, הרכבת צריכה או להמתין בתחנות זמן יותר ממושך (מה שנראה לך כביכול כמו מפגש רכבות ממושך אבל זו סתם המתנה) או לסוע לאט ממה שהיא בעצם יכולה מבחינת המסילה המשודרגת בין התחנות, או שילוב של שני אלו.
כי פרוייקט נפרד עדיין לא הסתיים -הבנתי.. אז מה מונע מהם להוציא כבר את הלו"ז
החדש לפועל ולסיים את הסאגה הזו?
הרי כבר הכל מוכן
השדרוג עתיד להסתיים עד אמצע החודש?כי פרוייקט נפרד עדיין לא הסתיים -
שדרוג מערכת האיתות באיילון עדיין לא הסתיים ולכן לא ניתן להוסיף רכבות כי אין מספיק "חלונות זמן" פנויים בשבילן כדי להכנס למקטע האיילון. סיום שדרוג מערכת האיתות ייצור את החלונות הנדרשים ואז יוכלו להוסיף רכבות לבאר שבע ובאותו זמן לצאת עם לו"ז חדש.
שדרוג מערכת האיתותהשדרוג עתיד להסתיים עד אמצע החודש?
ואיך בעצם מערכת איתות מוסיפה עוד רכבות? לא צריך עוד מסילות ורציפים?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.