שבת שלום לכולם! יש לי

sweety01

New member
שבת שלום לכולם! יש לי ../images/Emo35.gif

מהו טוליפ? ומה עושים איתו?
 

ד ל י ה 34

New member
טוליפ

זה צבע שנועד לקישוט על כל משטח ויצירה, הוא יוצר תבליט על אותו משטח/יצירה.. הוא גם נועד למייר איתו על בדים וכו', הוא עמיד בכביסה.. מצרפת לך תמונה של המוצר
 

sweety01

New member
../images/Emo51.gif ועוד ../images/Emo35.gif

הוא מגיע בכל מיני צבעים? וזה מה שהו עושה לתמונה?
 

ד ל י ה 34

New member
יש לטוליפ הרבה צבעים וגוונים

אם את מתכוונת למה שמסביב לתמונה/פוסטר הזה..אז לא..זה משחת עיצוב.. למשל אם יש לך תמונה שיש בה צמיד/שרשרת, ואת לא רוצה להדביק עליהן אבנים קטנות, את יכולה עם הטוליפ לעשות נקודות קטנות, וזה גורם לתבליט, הנה דוגמא למה שעשיתי עם טוליפ, על סימניה..
(לא יצא ממש טוב)
 

Tal223

New member
הפס האדום הדק שמסביב לציור

מצוייר באמת בטוליפ, כל שאר המסגרת ממשחת עיצוב צבועה באקריל.
 

sweety01

New member
יש לי עוד ../images/Emo35.gif

כולי שאלות היום ראיתי בחנויות שמוכרים מדבקות שנקראות מדבקות בשביל אריחים, השאלה שלי היא האם הן באמת נועדו להדבקה על אריח? כלומר צריך לעשות איתו (עם האריח) עוד משהו חוץ מזה?
 

psa

New member
היי סויטי ,עד כמה שידוע לי , אלה

מדבקות שטובות למשטחים שונים. יש מדבקות שצריך להשרות במים ואז התמונה נפרדת מהנייר והלבן וצריך להניח על המשטח המבוקש. יש מדבקות שבאות עם מקלון טצריך לשפשף עליהן כדי שידבקו למשטח. יש מדבקות הרגילות שבאות כבר עם הדבק... אם תוכלי לצלם אוכל לנסות להגיד לך מה עושים אתה. על כל פנים לא רואה שום בעייה בכך שתדביקי על אריח. בל נשכח שמוכרים מדבקות כאלה בטמבוריות במחלקת למוצרי האמבטיה. צריך להתייחס אליהן כמדבקות רגילות.
 

sweety01

New member
../images/Emo51.gif

ראיתי באתר הזה http://www.tinkerbell-shop.com/category.asp?catcode=36 מדבקות לאריחים ונורא עניין אותי אם זה כל כך פשוט, כלומר האם הן באמת יחזיקו יפה וטוב על האריח באמבטיה למשל?
 

psa

New member
באמבטיה שלי הדבקתי טפטים כדי להסתיר

קטע מכוער שהקבלן השאיר לנו ל"מזכרת". יצא המקרה שלפני כמה דקות הסרתי את זה כי זה מלא עובש מסביב (אגב,עובש ניתן לנקות עם אקונומיקה). את הטפט הדבקתי לפני כשנה בערך...החומר עצמו הוא מן פלסטיק או משהו דומה.כעיקרון מלבד העובש ,הדבק והצבע החזיקו נהדר. כך שאם היא מיועדת לאריחים ,אין שום מניע שזה יחזיק יפה.
 

נ ו ם

New member
אצלנו יש וזה ממש יפה ומחזיק טוב

אני מניחה שיש הוראות שימוש.
 

3נומי

New member
מדבקות לאריח

אני אמנם אף פעם לא השתמשתי במדבקות קנויות לאריחים,אבל אני מניחה שאם כתוב שהן נועדו לאריחים אין סיבה שהן לא יחזיקו מעמד,גם בחדר אמבטיה. מה שכן לפני הדבקת המדבקה לאריח יש לנקות אותו טוב טוב עם מים וסבון על מנת להסיר ליכלוך ורק אחרי שהאריח נקי ויבש יש להניח את המדבקה במקום שבו רוצים להדביק אותה ולטפוח עליה בעזרת בד,ספוג או אצבעות.באופן זה נצמדת המדבקה בצורה הכי טובה לאריח ולכן היא גם תהיה יותר עמידה.
 
אני הדבקתי

מדבקות קנויות ומיוחדות - גם על אריחים באמבטיה וגם במטבח. את הראשונות הדבקתי באמבטיה לפני שנתתים ולפני כשנה הוספתי עוד כמה. צמודות היטב לאריח ונראות טוב על אף שנרטבו.
 

psa

New member
עוד חולצה אחת

(לא צילמתי את כל שאר החולצות ....) חשוב לשים קרטון "בתוך" החולצה כדי שהצבע לא יעבור לצד השני. לייבש היטב לפי ההוראות. להפוך את החולצה ולגהץ על פרגמנט מהצד האחורי של הציור. בכביסה במכונה לא יורד ויש כאלה שהכנסתי גם למייבש. רצוי שלא. אם החולצה מאוד עדינה רצוי לכבס ביד. בהצלחה
 

Tal223

New member
איזה יופי של חולצות!

אני עשיתי לבת שלי כמה חולצות שהדפסתי תמונות וגיהצתי והוספתי אלמנטים עם טוליפ נצנצים בצבעים שונים. בנות מתות על זה! עשיתי לה גם תחפושת מדהימה לפני שנתיים של פיית הים: יצרתי המון צדפים על לבד בעזרת טוליפ נצנצים בצבעים שונים ותפרתי אותם לבגד גוף ולחצאית טול וסרט לשיער. אני אצלם את זה בהזדמנות להראות פה, זו היתה תחפושת מדהימה ביופיה. בכלל טוליפ הוא חומר מדהים לכל משטח. למשל: לוח שעם שהכנתי לבן שלי - צבעתי את המסגרת בכחול וציירתי מין "שבלולים" בטוליפ כסף ונקודות בטוליפ כחול עם נצנצים. טוב, אני רואה שהמצלמה תצטרך להיכנס לפעולה שוב בקרוב...
 

tustus3

New member
איזה רעיון חכם. איישם בכתמים על

הבגדים של ביתי. פשוט אוסיף ציור / דוגמא. תודה.
 
למעלה