שבת שלום, מותר לספר על טיול שעשינו אתמול ?

אנפה2

New member
שבת שלום, מותר לספר על טיול שעשינו אתמול ?

טוב אני לוקחת את הרשות ומספרת. לגבי הטיול אתמול, חזרנו ב-19.00 בערב מאוד מרוצים , מלאי חוויות ועייפים עייפים. ובכן נסענו לקברי צדיקים, עצרנו בדרך בבת שלמה , לארוחת בוקר, משם המשכנו, עצרנו בכל תצפית בדרך, ראינו את הר מירון שאח"כ עברנו גם לידו, ראינו את הכינרת, הראות לא היתה משהו, היה אובך, אך האויר...., בשוויץ אין אויר כזה, נשבעת לכם, לא רצינו לחזור למכונית, עברנו ליד מושב אמירים נכנסנו שם לשתות קפה עם עוגיות עשויות מתמרים פירות יבישים נוספים ,אגוזים קינמון, תה נענע מליסה ולימונית, הכל טבעי רק העלים. אח"כ הגענו לעמוקה, שם עשינו סיבובים של תפילות , קנינו מזכרות (כי בעלי הבסטה גם צריכים להרוויח), הדלקנו נרות ביקשתי את כל הבקשות שלי ושלכם, בריאות, שלום, אושר , שלום בית, וחיי נצח, חה חה חה. לאחר כל זה, ראינו ממול עצי תאנה שעכשיו העונה, לא חלילה מטע, אלא עצים בטבע, נתתי לגברים שקיות והם הלכו וקטפו תאנים של הטבע, הם קטנות וירוקות, אבל טעם גן עדן, לא כמו הבומבילות שמוכרים בסופר ושנראות תאנה, אלה שלנו היו תאנים של רבי עקיבא, דבש. משם עלינו לקיבוץ סאסא וראינו את מטעי העצים המלאים בתפוחי עץ של רמת הגולן, ירדנו לכוון אכזיב, נהריה ועכו, הדרכים יפיפיות, לא היתה תנועה בכבישים ולא היו פקקים, הגענו לעכו לשוק, כבר היה מאוחר כמעט 16.00, נכנסנו למסעדה בשם "אבו סווהילה", המליצו לנו עליה שם בשוק, במסעדה מקבלים רק חומוס עם גרגירי חומוס צנובר, סלט ירקות ופיתות, ומי שרוצה שמים לו על החומוס בשר טחון מבושל של כבש, או עגל, לקחנו 2 מנות של בשר עגל על החומוס שמוגש חמים, עם מלא גרגירי צנובר וחומוס, פטרוזיליה ושמן זית, חתיכות בצל גדולות פלחי עגבניות חתוכות גס, מלפפונים וחמוצים זתים בצלחת נפרדת,ועוד חומוס אחד רגיל, עם כל הגרניטורה למעלה, סלט ירקות אחד ערבי, פיתות, שתיה קלה, גם החברים לקחו אותו הדבר, אכלנו ויצאנו מפוצצים. משם נסענו הבית. נו מה אתם אומרים ? נחמד , נכון.
 

גנגי

New member
עשית אותי רעבה וחסרת מנוחה -

עכשיו בזכות הסיפור שלך גם אני נוסעת לטייל ולקטוף תאנים. לא מסוגלת להתאפק.
 

kreuter acid

New member
להזיל ריר ולקנא...../images/Emo13.gif

בשביל זה צריך בעל וחברים שאוהבים לנהוג ולנסוע בדרכים. אבל מה לפולנים ולקברי צדיקים ולתפילות?
 

גנגי

New member
או!!!

אז אני ויתרתי על הצדיקים והתמקדתי היום בתאנים. מה אני אגיד - חזרתי עם שקית מלאה כל טוב, עם ידיים דביקות ושחורות ועם רון בלב. היה מה-זה שווה!!! ועכשיו אני הולכת להשתטח על ארגזים. נכון שאלו לא קברי צדיקים, אבל אם אני אפרק אותם אני אהיה צדיקה. זה מספיק.
 
את לא מגלה איפה בכוונה, נכון?

 

גנגי

New member
בירושלים, מה זאת אומרת איפה.

איפה שהצדיקים חיים. אני מה יש לי עם צדיקים מתים!
 

kreuter acid

New member
אז מאיזה ארגז הוצאת ת'תאנה? ../images/Emo13.gif

אני חולה, אבל חולה - על תאנים בשלות. תביאו לי ירוקות, תביאו לי שחורות, אדומות או מיובשות, בכל צבע שלא יהיה - אני בולסת אותן עד להקיא. איפה, איפה יש תאנים טובות עכשיו בתל אביב? ומה, את עוד גרה בשכונת הארגזים? חשבתי שכבר עברת לעיר... צדיקה, ממש צדיקה! :-U
 

גנגי

New member
ירושלים, בייבי, ירושלים.

תאנים מצוינות יש בירושלים, על כל הר נישא, על כל גבעה רעננה. קטפתי המון. גם אני מתה עליהן, והן כל כך טעימות עכשיו שקשה להאמין. ויש שפע עצום. עברתי כבר, אמנם, אבל אני עוד פורקת ארגזים. מה לעשות. הולך לאט אחרי ניתוח בטן גדול כמו שעברתי. אבל אתמול כבר אירחתי כאן חברים, אז סימן שזה מתקדם, ואני שמחה. את החג נעשה כאן, כמו גדולים. כמה הייתי רוצה להזמין את אמא שלי לחג..... שיט.
 
למעלה