שואלת גם כאן - מחלת "מונו"

שואלת גם כאן - מחלת "מונו"

הקטנה בת שנתיים וכבר כמה זמן עם חום עשינו היום בדיקות וכנראה שהמסקנה תהיה שהיא חלתה במונו. אני קיבלתי את זה בשוויון, והבנתי שאין מה לעשות, אבל דיברתי עם מישהי והיא אמרה לי שזו מחלה בכלל לא פשוטה ואם זו ילדה קטנה כל כך צריך להלחץ מזה. מה אפשר לעשות?? הבנתי שאין תרופה לזה, או שאני טועה. למישהי יש נסיון במחלה הזו?
 

אכדית

New member
אז ככה ../images/Emo132.gif

כתובות אינטרנט נילוות (הראשון למטה) - זה קישור בסוף ההודעה, אם את רוצה קישור בגוף ההודעה יש לך בחלק השני "קישורים בתוכן ההודעה" בצד שמאל את מעתיקה את הכתובת ובצד ימין כותבת בדיוק כמו שכתוב איפה שאת רוצה שיהיה, למשל - פורום הורים לפעוטות. הבנת? עכשיו שיעורי בית - קשרי לי בשתי הדרכים הנ"ל.
 

מיכלי MP3

New member
מלוש

להוסיף קישור: לוחצת "לחלון הוספת תגובה"" אח"כ למטה פותחת את "קישורים בתוכן ההודעה". כותבת מילה זהה בהודעה וב"מחרוזת מתוכן ההודעה" וב"קישור" את מדביקה את הכתובת לקישור - שימי
כשאת מעתיקה את הכתובת תתחילי רק מה -www (בלי http://) יכול להיות שאת מדביקה את כל שורת הכתובת ולכן לא מצליח לך...
 

מיכלי MP3

New member
יפה../images/Emo70.gif למדת לקשר../images/Emo106.gif|דביע|

עכשיו שימי לב, כשאת מסמנת את הכתובת "למשוך" עם העכבר ימינה עד הסוף, כדי שלא תצא כתובת לא מלאה - ויגיע למקום הנכון באתר המקושר.
 

מיכלי MP3

New member
שיעורים פרטיים בפרייבט רום../images/Emo6.gif בום צ'יקה בום

וברצינות, מסתתרת כאן אלופה בעניינים האלה - קוראים אותה סמדי (מאמא מיסיסיפי) ,ממנה למדתי הכללללללללל, ויש לה הסברים עם תמונות- ככה שלא היה מצב שאני לא אקלוט
 

אכדית

New member
אפשר להעתיק את כל הכתובת

ופשוט להדביק אותה על ה http.... (כאילו שזה ימחק את זה) יותר פשוט
 
למעלה