שוב כל הכבוד לח"כ איתן

  • פותח הנושא um21
  • פורסם בתאריך

um21

New member
שוב כל הכבוד לח"כ איתן

שעומד בגלוי ואומר את האמת אחרי ששרון פיטר את בלומנטל הוא חייב לעמוד על כך שבניו ידברו בחקירת המשטרה ולא ישתקו
 

עמרי ר

New member
ובכל זאת, הבדל קטן

עם כל זה שהתנהלותו של גלעד שרון מחליאה, צריך לזכור שבלומנטל הייתה סגנית שר והיא כיום חברת-כנסת, ואילו גלעד שרון לא מחזיק בשום תפקיד ציבורי. מה אתה מצפה ששרון יעשה לו, יפטר אותו מלהיות הבן שלו?
 

ראליסט

New member
לא-אבל

מאחר שהחשדות קשורים בשרון עצמו,היה עליו,בבסיס ההגיון,לגנות את בנו בפומבי. אם אחיו-ישמור על זכות השתיקה,שרון חייב להכריז שאינו מכיר בו כחבר ליכוד. אם שרון ישמור על זכות השתיקה,עליו להתפטר באותו יום.
 

עמרי ר

New member
כאן אני ממש לא מתווכח איתך

אין ספק שבמידה ועמרי שרון ישמור על זכות השתיקה בחקירתו, עליו להיות מפוטר מהליכוד ומהכנסת. הדין תקף כמובן גם לגבי ראש הממשלה, אבל גלעד שרון, כפי שכבר ציינתי, לא נושא בשום תפקיד ציבורי או פוליטי, ולכן ההשוואות בינו לבין נעמי בלומנטל הן לצרכים דמגוגיים נטו.
 

רונאל1

New member
שרון את שרון בע"מ

אני לא מבין למה הבקורת על שמירת זכות השתיקה של גלעד שרון נחשבת לדמגוגיה ושונה בעיניך מפרשת בלומנטל-סיטי טאואר. הרי גלעד שרון לא נחקר בחלל ריק בעניין פרטי שלו אלא בקשר ישיר והדוק עם תעמולת הבחירות של אביו ו/או חשד לקבלת שוחד מהקבלן דודי אפל בתמורה לסיוע של גלעד באמצעות אביו, ראש ממשלת ישראל, להשגת טובות הנאה בנדל"ן. והרי ברור לכולם שהוא לא קיבל הלוואה מסיריל קרן סתם כך או את המשכורת החודשית הגבוהה במשק הישראלי מדודי אפל רק כי הוא כזה איש עסקים מוצלח שתרומתו הישירה לעסקי השניים כל כך גדולה. להבחין בין מקרה בלומנטל לפרשת שרון זו דמגוגיה זולה.
 

ראליסט

New member
לצערי,

לא ניתן לפטר מהכנסת.... אפילו אם ח"כ הואשם נניח ברצח,אם הוא לא מתפטר,הוא ממשיך להיות ח"כ גם תוך כדי ישיבה בכלא.
 

um21

New member
לא נכון

ח"כ שהורשע בעבירה פלילית שיש עימה קלון מפוטר אוטומטית מחברותו בכנסת ביום שפסק הדין נעשה סופי המקור -חוק יסוד הכנסת סעיף 42 א'
 
למעלה