שוב פעם שלום....

K a t u s h k a

New member
שוב פעם שלום....

עד שאזרתי אומץ לכתוב בקומונה- היא נחסמה.... טוב, מנסה שוב פעם... כמה שזה מביך אך... אני מחיפה, אם חד הורית ל3 בנות מקסימות - בכורה בת 9 ותאומות זהות (ממש) בנות שנתיים עוד 3 שבועות. אני כן עובדת אך לא מקבלת מזונות ולמרות פרנסתי די קשה לי לתמרן כל החודש ובמיוחד עכשיו במעבר עונות.... בכלל נוצר לנו "חוסר" בבגדים/נעליים/צעצועים, כל מה שנחוץ בגילים הללו לילדים. זה די מביך, כי בדרך כלל אני זו שרצה אחרי האנשים ומוסרת בגדים וצעצועים שכבר אינם בשימוש אצלנו, אך הפעם אני לצערי נאלצת לבקש עזרה. האם תוכלו לעזור מישהו במשהו? בתודה מראש קטי
 

נירה63

New member
קטי יקרה ברוכה הבאה.

רק כעת אני קוראת את שכתבת, תרגישי טוב וזה בסדר שאת כותבת ונמצאת כאן. אנחנו נשתדל ונעשה את המייטב בכדי לעזור לך ולבנות. רק קצת סבלנות ונתקדם, בסדר? בבקשה כתבי רשימת מכולת כזו מה הבנות צריכות מידות של בגדים ונעלים. יכולה להבטיח לעזור לך. מחכה לתגובתך, ואם תוכלי לשלוח במסר את הטלפון שלך, אוכל ליצור איתך קשר טלפוני.
 
קטי-ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

כמובם שנשתדל לעזור ומקווה שעם הזמן תרגישי כאן בנוח, אשמח אם תפרטי גדלים של בגדים ונעליים כי לפי גיל זה קשה לא כל הילדים אותו גודל בבגדים ונעליים. חג שמח, נעמי.
 

K a t u s h k a

New member
מידות "ממלכת הנסיכות" ../images/Emo13.gif

קודם כל המון המון תודה על התגובה ורצון לעזור. עקרונית נשארנו כמעט חסרי כל לעונת המעבר הדורכת על היבלות ולעונת החורף.... התאומות במידות 2-4 בבגדים (הגובה שלהן 86 ו88 ס"מ והמשקל 11.200 ו12.200) בנעליים הן 23 ו24. הגדולה במידות 14-16 בבגדים ו36-37 בנעליים. עוד פעם המון המון תודה מראש. נ.ב. נירה63 - שלחתי לך מסר.... קטי
 

נירה63

New member
קטי עניתי על המסר.

בימים אילו אני אמורה לקבל מחברת הפורום נעלים, נקווה שיהיו המידות, אל דאגה נתארגן ויהיה בסדר.
 
נירה'לה- הנעליים ממני הן יותר לבנים

(למרות שיש זוגות בודדים לבנות אבל לא במידות הללו) בכל אופן - קטי- אני שולחת לך מסר כי המידות שאת צריכה הן בדיוק המידות של הבנות שלי (יש לי אחת בת 9.5, שניה בת אוטוטו 4 והקטנה בת שנתיים וחצי...) אז נמשיך במסרים ותהיי רגועה- נדאג לכן.
 
למעלה