שולטים בקופסה,הם באמת כשרוניים כ"כ?

FooK MI

New member
שולטים בקופסה,הם באמת כשרוניים כ"כ?

והתשובה היא, בצורה חד-משמעית, כן! אוונסנס פרצו עם הלהיט Bring Me To Life, והוציאו עוד שני סינגלים לא רעים בכלל, אבל באלבום יושב לו בשקט, ברצועה מס' 9, שיר שקט ויפה שנקרא Hello. הוא, כמו My Immortal, מראה שללהקה יש גם פן קצת פחות רועש. והוא, כמובן, מדהים. רק שיבחרו להוציא אותו כסינגל! אבל כמה כבוד שניתן לאוונסנס, כרגע דידו נמצאת בשלטון. ולה יש לא פחות להציע, אולי אפילו יותר. שיר יפה ביותר שנקרא Do You Have a Little Time, מזכיר את Here With Me. מציג את היכולת הווקאלית האמיתית והמדהימה של דידו. כשהיא רוצה, היא יכולה. מצטער שאין לי משו טוב להגיד על הבלק אייד פיז, אבל השיר שלהם כל כך מעצבן, שאפילו לא טרחתי לנסות לשמוע את האלבום. בשום דרך.
 
חד משמעי?

שיהיה. אין לי בעיה עם אוונסנס, פעם בחודש אני מקשיב לסינגלים שיצאו כדי שלא להמאיס אותם עליי. את הדיסק של דידו אקנה ברגע שהמחיר כאן בשטוקהולם לא יהיה 95 ש"ח לדיסק ולגבי הבלק אייד פיז - שוין הם כאן רק כדי לעשות כיף, הרי ברור לכולם שהם לא ישרדו יותר מ-2 אלבומים נוספים?
 

stereo4me

New member
אפרופו דידו...

בקרוב אמור לצאת הסינגל השני Life For Rent שנושא את שם האלבום והנה כמה תמונות מהקליפ החדש
 

Torn

New member
אפרופו אוונסנס

הסינגל החדש יצא (My Immortal) יצא בחודש הבא הנה תמונה מהקליפ שצולם בברצלונה
 
אני חייבת להגיד משהו

אם הייתי יכולה הייתי לוקחת את הלהקה הזאת ושולחת אותה הרחק הרחק מהעולם. פעם הם היו נחמדים, לפני שכל ישראל התלהבו מהם ובנו להם מקדשים. איכס. שמישהו יעלים אותם.
 

yogniz

New member
גרררר../images/Emo46.gif

איך אתם מעיזים לזלזל ככה בלהקה איכותית כזאת כמו אוונסנס!!! יש להם עוד המון שירים שאתם לא מכירים! ולא מגיע להם שישנאו אותם כי התחילו להעריץ אותם! זה כמו לשנוא מישהו עשיר כי לך אין כסף!!! זה קינאה! אוונסנס היא להקה מדהימה! איימי לי הסולנית מוכשרת בצורה לא רגילה! עם קול מהמם בהרבה משל דידו!! מה עדיף? הם? או בריטני איכס?????? לפני שאת שופטת תקשיבי קצת לעוד שירים שלהם!
 
מה הקשר?

ישר ראית שאני רוצה שיעלימו את אוונסנס וקפצת? כמו שאמרתי, הם היו אחלה לפני שהם הפכו לכזאת היסטריה. אין לי בעיה עם השירים שלהם. סתם לא אוהבת שיש היסטריה וחורשים על שירים.
 

חולוני

New member
מבין כל האמנים שהזכרת

ה-B.E.P הם היחידים שכשרוניים, מה גם שהסינגל החדש שלהם (Shut Up) הוא אחלה שיר, וגם בהרבה יותר טוב מ"וור איז דה לאב?" לטעמי.
 

השורד

New member
שמעתי אותו

ואני ממש לא מסכים. שיר חלש. בקליפ נראה שהם מנסים לטשטש את העובדה הזו ע"י קלוז-אפים על הכוסית של הלהקה (חייבים להודות שהיא באמת כוסית
 
למעלה