שולם החצי השני של המשכורת

חי זוהר

New member
שולם החצי השני של המשכורת

היום סופסוף שולם החצי השני של כבאי איגוד ערים אזור באר-שבע נקווא שהמשכורת הבאה תשלום בזמן.
 
בחודש הקרוב 90% מהכבאים ללא משכורות

יו"ר הועד הארצי טפסר משה סויסה: "לאחר בדיקה שהתבצעה בין כלל האיגודים כ-90% מהכבאים לא הולכים לקבל משכורת בזמן(אם בכלל)"
 
ומה המסקנה

נו שוב הגענו למסקנה הנידרשת ישלמו נעבוד ונתרגל ולא נשבות אבל הגיע הזמן שהשביתה תהיה כללית ולא רק חתחנות החלשות ישבתו (כיבוי תל אביב הגיע הזמן שתיצטרפו אלינו)
 

fireman

New member
בני....

אני בעבר כתבתי וזעקתי על כך שהכבאים צריכים לסגור את התחנות ולא לצאת לשום אירוע אבל מסתבר שהחוק נגדכם ואתם לא יכולים לעשות זאת.... פעם אמרו על כיבוי אש, מקום עבודה טוב עם משכורת טובה....אבל שכחו לציין שמשכורת יכולה להיות טובה רק כשמשלמים אותה.
 

חי זוהר

New member
המשכורות הבאות בספק רב

השמועה נכון להיום כי אין כסף למשכורות חודש מאי מסקנה על כל כבאי לפנות לבנקאי שלו ולבקש אשראי וחמצן (מה שנקרא כוננות ספיגה)
 

top33

New member
לפי מיטב ידיעתי החודש לא יהיו....

משכורות להרבה תחנות . אני לא יודע מה יהיה הסוף לכל הדבר הזה. מתיי סוף סוף נוכל להיות מרוכזים בעבודה נטו ולא במשכורות, עד שלא יהיה אסון אף אחד לא יעשה כלום , מפני שהראש תרוד בדברים אחרים ולא בעבודה.
 

fireman

New member
למה? זה חדש לך? עד היום המצב

היה טוב? זה מצב שנמשך כבר שנים.....אני לא מבין למה נראה לי שאתה מופתע...
 
ערן כפי שידוע לך לפעמים הפירסומים

זה ערבה של זבל שמטעה חבל על הזמן אז אני לא מאמין לזה שאני קורא פה מה שהולך אני מאמין לדעתי צריך לעשות עם כל הבאלגן הזה משהו מהר לפני שיהיה אסון רק המדינה החכמה שלנו סליחה על הביטוי זורקת זין וחבל במקום שידאגו מבחינה כלכלית למערכת הכיבוי או למערכת הביטחון היא מדיחקה את זה למגירות
 

fireman

New member
מה זבל שמטעה?

זאת הפעם הראשונה שכבאים באים לכאן ומספרים שקיבלו חלקי משכורות? לצערי הרב כל חודש הסיפור הזה חוזר על עצמו, בכל פעם במקום אחר... זה לא דברים שפורסמו באיזה עיתון אלא דברים שאנחנו יכולים לקרוא עליהם כאן בכל חודש....ממקור ראשון
 
ערן לא ירדת לסוף דעתי

התכוונתי על הכתבה שעשו בתקשורת וגם על אותה כתבה על הכיבוי בבני ברק או על איזור הצפון
 

DJ ET

New member
לדעתי

השייכות של הכיבוי לאיגוד ערים ושהוא לא ממשלתי זה גרוע מאוד! למשל עיריית לוד לא שלמו לעובדים שלהם מעל לחצי שנה והנה תגיעו היום ללוד תראו מה שהולך שם לא מפנים את הזבל ואנשים מציתים את הערמות של הזבל והופך להיות שם ממש גועל נפש כל שניה טלפון על שריפת מכולה ושריפת אשפה... דבר כזה נובע כי אין כסף ואין הכי הרבה מה לעשות! את האמת אני לא חושב ששביתה הכי תעזור! זה לא יפריע לאף אחד! אנחנו נשבות ויופי מה אז? אנשים יתחילו להזיז עניינים? לא נראה לי! צריכים רק להראות למדינה ולאנשים שבמדינה הזאת שבלי מערך הכיבוי אי אפשר להסתדר בארץ הזאת! השייכות לאיגוד ערים הוא הדבר הכי גרוע שיכול להיות! אין כסף לעיריה אז אין כסף לכיבוי..דבר טפשי ביותר!
 

fireman

New member
בכבאות זה מחולק

לאיגודים ומחלקות לכל איגוד\מחלקה יש את שטח השיפוט שלה.... זה עניין של הגדרה שונה....
 

gabi azoulay

New member
משכורת

אני מאגוד ערים לשרותי כבאות אזור אשקלון ונכון להיום עדיין לא קיבלנו את החצי השני של המשכורת הקודמת ועל המשכורת של חודש הבא בכלל לא מדברים מאחר והמצב הכספי של האגוד גרוע ולא נראה שיהיה פתרון בזמן הקרוב.
 

fireman

New member
אהלן גבי! ברוכים הבאים לפורום

מקווה שנשמע בשורות טובות יותר.... "מהשכנים" מבאר שבע.
 

gabi azoulay

New member
היי FIREMAN השכן מב"ש

קודם כל תודה על הברוכים הבאים לפורום זה באמת פורום נחמד.חבל שלא כל הכבאים מכירים את הפורום אני חשבתי שמדובר בפורום חדש אבל טיילתי קצת בארכיון של הפורום וראיתי שהוא בכלל לא חדש.אני יעדכן את הכבאים והמתנדבים אצלנו בתחנה. לגבי המשכורות אני שמח שקיבלתם סוף סוף את החצי השני ואני מקווה שבשבוע הבא תקבלו את המשכורת הבאה.אצלנו באגוד המצב הולך ומידרדר ולפי מה שאומרים יש עיקולים על החשבון של האגוד ואין כסף אפילו לשלם לספקים כרגע אנחנו בעיצומים ועובדים במתכונת שבת נקווה שבאמת יהיו בשורות טובות והמצב של כל האגודים בארץ ישתפר ולא ניצטרך לחשוב כל חודש אם תהיה משכורת או לא תהיה. בנתיים שיהיה לכם שבוע טוב.
 

fireman

New member
אהלן גבי

הפורום הזה קיים מדצמבר 2001, בהחלט המון זמן, רק חבל שלא הגיע לתודעה של אנשים רבים למרות שפורסם אודותיו גם בביטאון הכבאים שיוצא בתפוצה לכל תחנות הכיבוי בארץ למיטב ידיעתי. נשמח על כל מצטרף לפורום ממשפחת הכבאים, בין אם מדובר בכבאים, מתנדבים או אזרחים מן השורה. אני בעצמי כבאי מתנדב בתחנת באר שבע כבר 6 שנים כך שאת מצוקת המשכורות של הכבאים אני רואה מהצד, בהחלט לא מראה נעים ומקווה גם בתור אדם שאינו שכיר במערכת שיגיעו למצב של פתרון מתישהו, ליבי אתכם במצוקתכם.
 
למעלה