שום לכולם, חדשה פה

שום לכולם, חדשה פה../images/Emo140.gif

בתי בת השנתיים, סובלת מאסטמה וכן גם מאסטמה של העור (אטופיק דרמטיטיס), יש לה אלרגיה לביצים, וכרגע סובלת מפריחה בפנים והרופאים לא מוצאים למה היא רגישה. אשמח לקבל דעות, רעיונות ממצבים דומים, או בכלל מה דאי לעשות כדי לבדוק למה היר רגישה... תודה מראש, האמא המודאגת
 

mulani

New member
אולי את יכולה לבדוק בעצמך קצת?

לערוך ניסויים של הגבלת המזון או שינוי שמפו/סבון וכו' ולראות אם חל שיפור במצבה אם עוד לא עשית זאת? אולי להקפיד על מיים מפולטרים או מינרליים? אולי פילטר על הטוש באמבטיה אם יש לה בעיה עם הכלור במים הרגילים? סתם רעיונות. גם להקפיד שלא יתנו לה מה שאסור בגן במידה והיא במסגרת מחוץ לבית. ולקרוא היטב את התוויות של מה שהיא אוכלת. לא יודעת אם זה עוזר אבל בהצלחה.
 
../images/Emo178.gifמנסה הכל...

הבת שלי לא הולכת לגן אני איתה בבית, מנסה הכל.... סתם חשבתי שיש למישהו פה אולי רעיון שאול לנסות
 

mulani

New member
זה תהליך מתסכל נורא

לגלות מה הבעיה והיא לפעמים גם משתנה. כשלבת שלי היו בעיות אור עשיתי לה אמבטיה ללא סבון ושמפו אלא עם מן דייסת קוואקר מיועד לאמבטיה. בקשר למזון - לבדוק לבדוק לבדוק אם את עוד מניקה אז נפלא ואת גם צריכה להימנע מכל המזונות החשודים. אין לי נסיון עם אסטמה אז אין לי מה להציא או לעודד. בהצלחה. באמת.
 
מניסיון כאמא, כמטפלת ובעיקר כסובלת

מהתופעה, לאחר שנים של בירורים- החמרה דרסטית מחצילים, עכשיו בהיריון גם עגבניות מחמירות לי, חשיפה לשמש מחמירה מאד, מוצרי חלב בקר לא עושים טוב מדיי... ומה שהכי מקל בעולם- שוב, הדיקור הסיני. ללא היריון הדיקור מונע לחלוטין את הבעיה. בהיריון, דיקור מקל משמעותית מאד מאד.
 
למעלה