שון פול - אתה כל יכול

שון פול - אתה כל יכול../images/Emo150.gif

פשוט לא יאומן כל ההיסטריה סביב האמן הזה (שאני מודה שאני חלק ממנה- אני ממש מסמפט אותו). 5 שירים (!!) שלו רצים כיום ברדיו/ ערוצי טלוויזיה ,ונדמה שאי אפשר להמלט מהקול המאוד מיוחד שלו. השירים המושמעים שלו, למי שהיה על הירח לאחרונה, הם Get Busy , Breathe , Baby Boy , Give me the lght , ו- Like glue ,השיר החביב עלי מבין החמישיה.
 
תקן אותי אם אני טועה

אבל מכל החמישה היחיד שראיתי/שמעתי בארץ ברוטציה גבוהה זה Breathe שבאופן מוזר זה דווקא שיר שנכשל לחלוטין בארצות הברית. לדעתי אף אחד מהשירים האחרים לא נכנס לרוטציה בכלל בMTV ארופה וברדיו בארץ(לפחות בתחנות הלא אזוריות). שיין פול הוא כמו שאגי.עוד שנה לא יזכרו מי הוא אבל בנתיים הוא מנצל כל רגע.
 

TheRasmus

New member
???????????????

"שיין פול הוא כמו שאגי.עוד שנה לא יזכרו מי הוא אבל בנתיים הוא מנצל כל רגע".. מה???? איך אפשר להשוות אותו לשאגי? שאגי כבר מככב מעל 10 שנים! וכל שיר שלו אפילו אם הוא יהיה הכי דפוק יהפך ללהיט! וחוץ מזה שון פול מושמע המון בגלגל"צ בדואט האחרון שלו עם בלו קאנטרל.. ושלא נדבר ברדיוס כמה חורשים עליו.. ובMTV אירופה הדואט הגיע למקום ה3 במצעד! ובכלל זה נחשב לאחד הלהיטים הכי גדולים באירופה.. GET BUSY הגיע למקום ה1 ביותר מ10 ארצות באירופה ושלא נדבר כמה זמן הוא היה בפסגת המצעד האמריקאי..
 

ועיR

New member
חורשים על Get Busy באיטליה

הייתי שם ושמעתי הרבה מאוווווווד את השיר הזה.
והיום שמעתי את השיר שלו עם ביונסה Baby Boy ברדיו ת"א 102FM, השיר בפלייליסט שלהם.
 
יותר נכון להגיד

ששאגי מכבב פעם אחת כל עשר שנים. וזה בדיוק מה שכתבתי-שבארץ(לא בבריטינה או איטליה) רק הדואט עם בלו קאנטרל מקבל חשיפה בנתיים.
 

TheRasmus

New member
GET BUSY הגיע למקום 3 במצעד הרשמי

לא מכובד? וגם הוא מושמע יחסית הרבה ברדיו ביו.. וגם בגלגל"צ לא מקפחים אותו! ושאגי להיט כל 10 שנים??? כל שנה הוא חייב לתת לפחות יציאה אחת! 2001 IT WASN'T ME, ANGEL,LUV ME LUV ME 2002 ME JULIE 2003 GET MY PARTY ON יש כאן פער של 10 שנים??? לא...
 

ועיR

New member
על אלה של 2002 ו-2003 לא שמעתי

בחיים... ראיתי פים אחת את Strengh Of A Woman בערוץ MCM הצרפתי.
 

TheRasmus

New member
יוווווו איך שכחתי אותו!!

גם הוא יצא השנה.. ועוד שיר שיצא השנה הוא HEY SEXY LADY!
 
מצעד רשמי של מי?

לא שמעתי אף שיר שלו ברוטציה בגלגל"ץ חוץ מהדואט עם בלו קאנטרל. ושאגי אכן להיט כל 10 שנים.בתחילת שנות ה90 היו לו את "או קרוליינה" ו"בומבסטיק" ו10 שנים אחרי את "איט ווזאנט מי" ו"אנג'ל".השירים האחרים לא היו ממש להיטים.
 

DirrtyAngel

New member
השיר הכי יפה של שון פול לדעתי הוא:

I'm Still In Love With You עם סאשה אבל בקיצר כל השירים שלו יפים וגם הדואטים ואם שמתם לב בקליפ של בייבי בוי עם ביונסה לא רואים את שון עם ביונסה ביחד..... כל הקליפ הם לחוד :\
 

koperbra

New member
הקטע בו

זה שיש לא קול ומבטא מיוחדים שלא נשמעים הרבה כמו הרבה קולות שחוזרים על עצמם!!
 

TheRasmus

New member
גלגל"צ רשמיים?? ממתי??

המצעד הרשמי הוא של 101FM ושגלגל"צ יקפצו לי עם המקסימיליאן האקר שלהם
 

TheRasmus

New member
דברתי באופן כללי שהשירים שלהם...

צועדים אך ורק במצעד של גלגל"צ.. הם עדיין לא הוציאו שום שיר מאז DAYLIGHT.
 
למעלה