שטף דם בעין

shiroosh2005

New member
שטף דם בעין

היי, לאבא שלי מופיעים מדי פעם שטפי דם באחת העיניים. לרפואה הקונבנציונלית אין ממש מענה. השאלה מה הגישה של הרפואה הסינית לבעיות בעיניים? האם יש מה לעשות?
 
טיפול לדימום תוך עיני.

לפני מספר חודשים יצא לי להתייעץ עם קולגה, ד"ר שמואל הלוי, מטפל סיני נפלא, בנוגע לפציינט שלי שסבל מבעיה דומה. שמוליק חלק איתי מנסיונו, נתן כמה עצות שנתגלו מאוד יעילות ואף שלח לי מאמר שכתב על מקרה שבו טיפל בהצלחה. לעיונך, אני מצרפת אותו כאן: http://www.acumedico.com/eye1.htm וכפי שתוכל להתרשם, שווה לנסות טיפול ברפואה סינית. בריאות. שירי.
 

shiroosh2005

New member
תודה שירי- שאלה על המאמר

למרות הדמיון אני חושבת שהמקרה הנ"ל שונה מהמקרה של אבי מאחר ואצל אבי אין הפרעה בראיה, אלא רק מופיע הדימום בעין. אצל אבי הבעיה היא בעין ימין. קראתי במאמר שרוב המקרים של דימומים בעין קורים דווקא בעין שמאל עקב זרימת אנרגית יאנג, ואילו על צד ימין משפיעה אנרגיית הין. נכון? אם כן, ממה יכולה לנבוע בעיה בצד ימין? מה גורם לחוסר או עודף בזרימת אנרגית הין?
 
וודאי שהמקרה של אביך שונה.

אין אף מקרה שזהה למקרה אחר ולא רק חוסר ההפרעה בראיה, או צד הבעיה, הם שעושים את ההבדל. הגורמים לחסר יין, עודף יין או הפרעה בזרימה [שהם כשלעצמם מצבים שונים האחד מהשני], יכולים להיות רבים. מטרת האיבחון במפגש הראשון ולעיתים גם באלו שאחריו, היא לנסות לזהות באופן הכי מדוייק שניתן, את הגורם ובהתאם לו להחליט על אסטרטגיה טיפולית. חג שמח. שירי.
 
למעלה