שיבושי מילים ופניני חוכמה מפי הטף

שיבושי מילים ופניני חוכמה מפי הטף

הבן שלי אומר ספיודנד SPAYDEVEND - במקום ספיידרמן והיום הוא שר לי שיר חדש - סביבון סוב סוב סוב חנוכה הוא יחטוף.....(במקום חנוכה הוא חג טוב)
 
חחחח איזה חמודי ../images/Emo6.gif

יש אצלי בגן בעבודה המעשית ילדה ממש מתוקה שמדברת בצורה מצחיקה, יש לה קול צייצני כזה ותמיד היא מדברת לא ברור ורק המילה האחרונה ברורה
. זה נשמע ככה: חידחכגדחיגןחכידחגחדיחגדיחגידחי חצר
 
זה מזכיר לי כשילדי היו קטנים הייתה לכל

אחד מהם מחברת שקראנו לה "מחברת הפנינים של..." אתמול התחלנו לעשות את עבודת השורשים של בני הצעיר ופתחנו את המחברת הפנינים וגילינו בה אוצרות! ראשית אני ממליצה בחום לרשום את דברי החוכמה של הילדים כי אחרי שנים זה כייף לקרוא את הדברים. לדוגמא: הבן שלי כשהוא היה בין 4 לערך הוא ביקר אצל רופא אף אוזן גרון , לאחר הבדיקה הוא אמר לי "אמא היה לי רוק בעיניים..." הוא התכוון לדמעות!
 

מירי,

New member
הקטנה שלי עוד משבשת...

היא סיפרה לנו שהדולפין דולף. ויש לה הרבה פצות (פצעים) על הרגליים. והיא מאוד אוהבת לאכול פומפק (קורנפלקס)
 
החבלן שלי סיפר לי שאנטיוכוס

הוא מכוער ומגעיל. שמתתיהו הוא חשמלאי. אחרי שזרענו פרחים בגינה הוא בא ואמר אמא יש לנו ליצנים (ניצנים) בגינה. הוא ביקש שאכין לו פמפק (פנקייק). כמו כל הילדים גם הוא אומר סוגבניה.
 
יש מלא פניני חוכמה :

יואב בן ה-3 אוהב לאכול את החריימה של ערב שבת אצל חמתי, אז במקום חריימה הוא קורא לזה חריימן. ספיידרמן הוא אומר ספיידמן. ביסקוויט הוא ביקוויט.
 

smagi

New member
אז אצלינו אילו המשפטים שקורעים

אותנו מצחוק. עופרי (4) משחקת עם אחותה הגדולה, וההיא מסנג'רת אותה תביאי, תקחי, תעשי בסוף נמאס לקטנה ואני שומעת אותה אומרת: " תגידי לי נועם מה את חושבת שיש לך עוזרת שקוראים לה עופרי??? תקומי ותעשי לבד".
 

smagi

New member
והשיבושים של השירים...

"כד קטן כד קטן שישה ימים שלא עמד.....
 

dafgol

New member
לא ממש שיבוש אבל מצחיק...

ביום שבת יצאנו לטייל בעמק , התארגנו וביקשתי מבר שינעל נעליים. הוא כנראה השתולל בסלון וזרק נעלים אל על לתקרה.... גולן מגיע לסלון ורואה על התיקרה סימן של סוליית נעלים....והחליט לא להתעצבן\להתרגז אלא ללכת בהפוכה....ואמר "מעניין של מי הנעל שהשאירה סימן על התקרה שלנו...." בר בנונשלנטיות עונה לו....." זה סימן של צעד של השכן מלמעלה"
אתמול בערב הייתי בטיפול ביופידבק, גולן והבנים חיכו לי בחוץ ושיחקו, באיזה שלב יצאו מחוץ למבנה....בר הסתכל לירח ואמר לגולן " איזה
יפה" , גולן אמר לו "נכון אבל הוא קצת מטושטש" (בגלל העננים סביבו נראה מטושטש", בר ענה לו " נכון אבא , הוא מטושטש כמו התמונות שאתה מצלם בפלאפון שלך "
גולן סיפר לי את זה אח"כ ואז הזכרתי לו....שילדים לא משקרים
 

pf26

New member
שמונה ימים שם-לא נתן

הבן שר בלהט והסביר שלא היה מספיק שמן בכד ולכן "שם - לא" נתן. הגננת די הזדעזעה כשהבינה שהסיפור לא ממש הובן. ועד אחד שאני אוהבת : צעצועים של playmobil הם קְנֶה מוביל, כי קונים אותם בחנות.
 

dafgol

New member
נזכרתי נזכרתי

בגן של בר לימדו אותם שנה שעברה לדקלם לפני ארוחת צהריים: " ירק ירק ופירות אנו אוהבים מאוד, ארוחה מה טעימה , אין משיחין בשעת הסעודה,הפה סגור לדבר אסור - בתאבון" היתה תקופה שבר הכריח אותנו לברך
בקול רם וביחד כולנו לפני הארוחות בבית. רק שהוא אמר ועדיין אומר... אין נסיכים בשעת הסעודה
 

litzuf

New member
גם כשצופית הייתה בגן לימדו אותה את זה...חחח

וכל ארוחה משפחתית, היינו חייבים להגיד את זה בקול רם, עם כל התנועות ידיים הכלולות. חחחחח
 
למעלה