שידור המשחק מחר

אבי83808

New member
שידור המשחק מחר

לכל המעוניין יש מחר שידור המשחק של מכבי נגד גליל עליון בערוץ 1 לפי שאין כבלים או בערוץ 11 למי שיש. השידור החל מהשעה 18:55. צפיה מהנה.
 

יו45

New member
זה משחק מאוד מסוכן בסיטואציה שנוצרה

מכבי אחרי חילופי מאמנים, הראש נמצא בסיפור של ביינום, בודאי קאמינגס שהיה שם. ולמרות שמדובר בקבוצה חלשה מכבי תמיד התקשתה שם. צריך לקוות שהשחקנים יתאפסו על עצמם וינצחו את המשחק הקריטי הזה.
 

Carmelo Anthony

New member
לא מסכים איתך....

חילופי המאמנים עשו רק טוב לקבוצה, ממאמן חאפר וצעיר עברנו למאמן רציני ומנוסה שיודע לקחת את המושכות כמו שצריך, כמו שראינו מול פילזן, הוא לא מנהיג דרך חדשה לגמרי מקטש, הוא פשוט משכלל אותה וזה נראה מצויין בינתיים. מה שכן, ביינום יהיה חסר מאד, אין למכבי עוד שחקן עם יכולות כדרור וחדירה כאלה, והיא עלולה לאבד את הראש כמו שהיה בתחילת העונה כשביינום היה פצוע. בקשר לקאמינגס, כשאתה משחק כדורסל, אין לך זמן לחשוב על דברים אחרים, הראש שלך במשחק.
 

שומו

New member
../images/Emo45.gifמדויק.

יחד עם קאמינגס, עמדה מס' 3, הריבוי ב-PF, הביצים של יותם, האי מגוונות של באטיסטה והחיסרון של סנטר ישראלי טוב (לא שיש הרבה כאלה...).
 

יו45

New member
אין אף סנטר ישראלי שמתאים למכבי

גרין זה הסנטר הישראלי הטוב ביותר וראינו 3 שנים מה הוא שווה ברמות שבהם מכבי משחקת. והאמת לא חייבים סנטר ישראלי, אפשר לשחק עם ישראלים בעמדות אחרות ולהשאיר את העמדה הזאת לניקולה כשבאטיסטה הוא המחליף שלו שזה אחד הציוותים(של סנטר פותח ומחליף) החזקים באירופה אם לא החזק שבהם. בקשר לביינום אתה ושירלי צודקים הוא באמת משתדל והפסיק להיכנס עם הראש בקיר אבל הוא עדין מחזיק בכדור יותר מידי וסגנון המשחק שלו פשוט לא מתאים לקבוצה ואני לא מאמין שאפשר לשנות את זה. ואחרון חביב אפשר לזלזל בגליל כמה שרוצים אבל בבית הם לא קבוצה קלה ועם כל הכבוד למקצוענות של שחקני מכבי הם בני אדם ודבר כזה משפיע עליהם ברמה כזו או אחרת נקווה שצביקה ידע במקרה הרע למזער נזקים ובמקרה הטוב לתעל את זה לטובת הקבוצה.
 

שומו

New member
אני אישית לא מחזיק מיניב גרין.

מי שכן יכולים להעניק מנוחה לניקו במשך 15-20דק' הם ניר כהן (שהוא אמנם יותר PF, אבל עדיין יש לו גוף) או עמית תמיר.
 

יו45

New member
ביורוליג או בליגה?

עמית תמיר שיחק באתונה לפני 3 עונות ולא קיבל דקות בקבוצת יורוליג בינונית ומטה וזה מגלה פחות או יותר כמה מכבי תפיק ממנו ביורוליג, ניר כהן לא שיחק ברמות האלה וכנראה גם לא ישחק אבל אולי הוא עוד יתפתח, מי יודע? . בליגה הם יכולים לתרום אבל שוב עדיף ששחקן כמו באטיסטה שעולה בהרבה על כל שחקן ישראלי בעמדה הזאת יהיה המחליף של ניקולה ואת המיכסה של שני ישראלים על המגרש נמלא במקומות אחרים.
 

שומו

New member
באטיסטה לא יודע להוציא כדור החוצה, ועד שהוא

מנסה פעם בכמה משחקים, הוא לא יודע איך לעשות את זה, הוא נלחץ ומאבד את הכדור, בדיוק כמו במחצית הראשונה בגליל. לגבי עמית תמיר- הוא שיחק ב-9 משחקים ואפילו פתח באחד. הוא קיבל בממוצע 11:48 דקות למשחק- בדיוק זמן המנוחה שניקו צריך לקבל.
 
אין סנטר ישראלי שמתאים למכבי

פעם זה היה קטש שהיה שילוב מצויין עם שפר אבל זה עדיין נושא כאוב משנת 2000
 

יו45

New member
קטש לא היה סנטר אבל הכיוון נכון

אין ישראלים שמתאימים לרמה שאליה מכבי שואפת חוץ מהלפרין ובורשטיין שגם הם שחקנים משלימים טובים אבל לא שחקנים שאפשר לבנות עליהם קבוצה. תמיר קיבל 10 דקות באחת הקבוצות הגרועות ביורוליג אין לו מה לחפש במכבי. וגם לא הסברת למה חייבים ישראלי בכל עמדה? אין ישראלים טובים ,נחיה על הזרים,מה רע?
 

שומו

New member
לא ביקשתי ישראלים פותחים.

בורשטיין ואליהו היחידים ברמה
מצוין, הם יפתחו יחד עם 3 זרים, שלהם יהיו מחליפים. ישראלים משלימים ברמה לא חסר- כהן ותמיר שכבר ציינתי, וישנו גם גוני יזרעאלי, ודריק, ועומרי... בקיצור, הקבוצה לא אמורה להיות על בסיס ישראלי, אבל בהחלט צריכים להיות בה ישראלים משלימים. לפחות.
 

Carmelo Anthony

New member
אנשים ממהרים להרוג את ביינום

אבל הוא השחקן היחיד שיודע לקחת כדור לסל באחד על אחד
 

אבי83808

New member
נקווה שלא תאבד את הראש

ושצביקה יתפוס אותם חזק ושאם צריך אפילו יצעק עליהם.
 

trigotrigo

New member
קטש לא חאפר,

אולי יש לשים דגש על כך שהוא פשוט לא מנוסה מספיק. הוא בהחלט יכול להיות מאמן טוב מאוד, אבל הוא היה צריך להתבשל קצת קודם, לפני שנשכר על ידי מכבי.
 

Carmelo Anthony

New member
לא חאפר?!

מאמן שלא מגיע לאימונים! מאמן שחושב שכספי משחק ב-4! מאמן שיוצא להפסקת עישון במחצית! זה לא מאמן חאפר?!
 

Carmelo Anthony

New member
הזכרתי דברים של חוסר ניסיון?

גם מאמן חסר ניסיון צריך להגיע לאימונים, צריך לדבר עם השחקנים במחצית, צריך לדעת לפחות באיזה עמדה שחקן שלו משחק.
 
למעלה