שידרוג ב-ORANGE

kataev

New member
שידרוג ב-ORANGE../images/Emo93.gif

אז מה, לקוחות של ORANGE הותיקים נדפקים כתמיד?
 

שלומר

New member
כי הם ממילא לקוחות קיימים

אורנג´ לא שוקדת על מתן שרות איכותי. הם גם לא נבהלים אם אתה אומר להם שתתנתק מהם. פעם זה עוד הפריע להם, היום כבר לא. אורנג´ לא מבינים כנראה שלקוח מרוצה, מביא 10 לקוחות חדשים, אך לקוח לא מרוצה, מבריח 100 לקוחות פוטנציאלים.
 

m e i r

New member
אין שירות איכותי?

אז איפה יש אם שם אין? אתה מדבר דברים שלא מסתדרים עם מה שכמעט כל מי שיש לו orange יודע- האיכות בראש. בתור אחד שהתנסה עם שלושת החברות אני יכול להגיד שיש יתרונות בתחומים שונים לכל חברה אבל בשירות ללקוח- אין תחרות והטובה ביותר היא orange? אם אתה קיבלת הצעה לא אטרקטיבית אולי זה כי יש לך ממוצע שיחות נמוך או ותק קצר יחסית? תזכור שמדובר בחברה עסקית שלא מחוייבת להציע לך שדרוג במחירי הפסד.
 

שלומר

New member
אני לקוח של אורנג´ למעלה מ- 3 שנים

ויש לי ששה קוים שלהם. בנוסף, יש לי שני קוים של פלאפון ושני קוים של סלקום. מבחינת איכות התקשורת, אורנג´ לדעתי הכי טובים. מבחינת שרות ללקוח, ממש לא. אינם עומדים בהבטחות, עובדים בראש קטן (אומרים שיעדכנו פרטים במחשב - סיכומים שסיכמנו - ו"שוכחים" לעדכן, אלא רק אחרי כמה תזכורות). לעניין ההפסד: אף חברה לא מציעה הצעות שיגרמו לה להפסיד. אף פעם !!! הם מנסים לשכנע את הלקוח שהוא מקבל הצעה טובה, אך תמיד (!!!) הלקוח יוצא מופסד בשידרוג או במעבר לתוכנית אחרת, היזומה ע"י אורנג´. בכל אופן, מה שהכי מרגיז זה, שרוצים מכשיר בחזרה ולא מוכנים להפסיק לחייב אותי עבור רכישתו בתשלומים (כאמור, 22 ש"ח בחודש). כלומר, אצטרך לשלם עבור שני מכשירים: אחד שיוחזר להם, והשני שאקח, המשודרג (עבורו, במסלול TO GO אקבל חזרה סכום מסויים תמורת זמן שיחה). לסיכום, זה עושק של הלקוחות.
 

Noaal

New member
הכל עניין של כמה אתה מתעקש על

המגיע לך... אם יש משהו שממש מפריע לך תכתוב מכתב בפקס לפניות ציבור של אורנג´, אני מבטיחה (מנסיון) כי הם יענו לך (לאו דווקא את התשובה שתרצה לשמוע, אך הם יענו) הטלפון של המרכזיה של אורנג´, שם ידעו לנתב אותך לאדם ולפקס הנכון הוא: 9054888 - 03. על כל מקרה תבקש את הפקס של פניות הציבור ותשלח להם כתוב... (זה רשום לי איפה שהוא אבל אני צריכה לחפש איפה), לוקח להם קצת זמן (בד"כ שבוע) אבל הם מחזירים תשובה כתובה...
 
למעלה