שיהיה בהצלחה רבה!

BU BP

New member
מצטרפת לברכות מנהלת הפורום הבוגר

שמחה שמנהלי הפורום הנוכחי זיהו את הצורך בפורום ייחודי לבני נוער. הפרעת חרדה בבני נוער שונה מאשר חרדות אצל אנשים מבוגרים שכבר מעוצבים והחרדות לצערי כבר מוטמעות פנימה. בגיל צעיר הדברים עדין לא נחרטו פנימה... דפוסי ההתנהגות עדין לא מעוצבים... והשינוי הרבה יותר קל ומובנה פנימה. אני מוסיפה כאן מספר קישורים מתוך מאגר הקישורים והמאמרים של פורום הפרעת חרדה - תמיכה, שלדעתי יהיו שימושים גם אצלכם... סקירה של סוגי הפרעות חרדה כיצד למצוא לבחור ולהעריך מטפל/טיפול טיפים ליציאה מהתקף חרדה ומזמינה אותכם להציץ בקישורים ובמאמרים שלנו ואם תרצו לאמץ אותם לפורום הצעיר. המון בהצלחה!
 
אנשי הפורום היקרים../images/Emo13.gif המון בהצלחה

בדרככם החדשה... חושב שזה רעיון, אחד הטובים שיצא באינטרנט לאחרונה, בפורומים בכל מקרה... מקווה שתשמרו על ראש פתוח לכל אורך הדרך, לכל אורך העצות, תעשו מן הפורום הזה בית וירטואלי קטן וחביב שאפשר לפרוק בו לחצים, שאפשר לקבל בו חיבוקים, שאפשר להניח בו את הראש בימים קשים ומנוף לימים טובים יותר מחוץ למסך המחשב עם בואו של זמן וחיוך... מבטיח לכם, שמדברים על זה, כל דבר שמציק, כואב, גורם לחרדה או דיכאון, דברים משתפרים, גם אם אתם לא מזהים את זה באותה שניה, המוח, הנשמה עוברים תהליך מסויים של שינוי, של פורקן והמצב משתפר, אז אל תשמרו בפנים שום דבר, להוציא, לחבק לאהוב, המקום הזה יכול לעשות לכם רק טוב.. שיהיה המון המון המון בהצלחה לכולם:) ושיהיה שבוע מעולה, שלכם, תומר:)
 

lior2583

New member
קודם כל מזל טוב../images/Emo140.gif

אניגם מהפורום ה"בוגר",עד לא מיזמן הייתי כותבת שם בקביעות.נעזרתי בו המון,למדתי,הכרתי אנשים מקסימים,שמעתי דברים,ראיתי...היום עדיין יש לי חרדה אבל אני מסתכלת עליה במצורה אחרת. אני באמת רוצה להציע לכל באי הפורום להעזר בו ולנסות לשתף ולהיפתח בנוגע לחרדות שלכם בפני חברכם הוירטואלים ומנהלי הפורום עד כמה שאפשר.כולנו מכירים את התחושות המפחידות והקשות,וכולנו כאן בשביל להילחם בזה.כמו שאמרתי לא פעם-כמו שאלוהים ברא את הפרעות החרדה,הוא ברא גם פורום תמיכה להפרעות חרדה שיהייה לכם בהצלחה ורק טוב ליאור
 
למעלה