שילה בערב מחוה למאיר אריאל!

chen1litvak

New member
שילה בערב מחוה למאיר אריאל!

וידיד שלי מארגן ולי יש הנחה וכניסה מאחורי הקלעים ונה נה בננה; "כמדי שנה, גם הפעם יצוין יום השנה למותו של מאיר אריאל במופע מיוחד. השנה, יום השנה התשיעי, ישנה המופע את מיקומו וייערך באמפי קיסריה ב-24 ביולי, במסגרת סדרת "הבית הכחול" של פלאפון. בין האמנים השנה שיגיעו וייבצעו את שיריו של אריאל ניתן למצוא את שלום חנוך, נינט טייב, אריאל זילבר, דויד ברוזה, מאיר בנאי, קובי אוז, מוש בן-ארי, פבלו רוזנברג, מיקי קם, קרן פלס, שלומי שבן, אריק ברמן, מוקי, מרינה מקסימיליאן בלומין, ארז לב ארי, בניו של אריאל אודי ושחר, שילה פרבר, אסף אבידן, ירונה כספי ומאיה רוטמן. כמדי שנה, גם הפעם מופקדים על הניהול האומנותי והמוזיקלי יהודה עדר, שגם יופיע על הבמה ועל ההנחייה והעריכה, יואב קוטנר."
 

Cry Baby21

New member
חחחחחחחח

תיכננתי ללכת בלי קשר (נו, אובססיה קלה למאיר ..) ובדיוק דיברתי על זה עם חברה של אחשלי שבטוחה שהיא יכולה לארגן קומבינות כי היא מכירה את תרצה
כן , בטח זה אחרי היומולדת אז אני אקבל את זה מתנה כבר ממישהו אם אני אתעקש ובלי קשר - סיפרתי את זה עכשיו לאח שהחברה שלו שבין השאר גם שונא את שילה אז זה היה ככה " יונתן נכון המחוה למאיר שרוני מסדרת לי כרטיס , אז תנחש מי מופיעה שם ?
-|פרצוף מופתע| את יודעת איזה שירים היא תשיר , את השירים שהוא כתב אחרי המוות "
בקיצור אני שם , ושילה זה בונוס נהדר (רק חבל שזה לא במשמרות)
 

chen1litvak

New member
יואו איזה מלךךך

צילצלתי לשאול אם הוא יכול לסדר הנחה אומשו והוא אמר שהוא ינסה לסדר לי כניסה :p ולחברי פלאפון זה יעלה 99, מי שלא זה נע בין ה168-188 ככה.. וענבר לצערי אני לא חושבת שאני אצליח לסדר לעוד אנשים, אני אנסה לברר עוד כמה קשרים ואם יהיה חדש אני אגיד לך כבר
רק לי זה נורא מוזר ששילה הולכת להופיע בקסריה?
 

izzys

New member
אסף אבידן! ../images/Emo47.gif

אם יש הנחה יפה לפלאפון הולכים על זה
 
זה טוב וחרא

בעיקר חרא. מופע לזכר מישהו בחסות מישהואים במקום שהוא סמל של ההופעות היקרות. אגב, יש מופע לזכר מאיר אריאל ב-28 באוגוסט, חינם, בקיבוץ כלשהוא(משמרות),ברח לי השם,אבל אם מישהו מעוניין,זה נשמע ממש שווה. לצערי לא אלך כי ברי מארח את פוליקר באותו יום,ואין דבר יותר טוב מזה.
 

chen1litvak

New member
2 מינימום ../images/Emo122.gif

כי אני יודעת על אחד בקיסריה, ואני לא חושבת שצבי מדבר על זה שבקיסריה מה שאומר שיש עוד אחד ויש לי הרגשה שיהיו עוד..
 
למעלה