שימור דם טבורי

luna10

New member
שימור דם טבורי

רציתי לידע אתכן במחקר קטן שערכתי בנושא שימור הדם הטבורי. אז נכון שיש מספר חברות בארץ שמבצעות את השימור - הן בארץ והן במדינות שונות באירופה (אנגליה/ בלגיה) . מה שלא כ"כ מודגש כאשר מבררים עם החברות האלו הוא נושא הביטוח הרפואי לצורך השתלת תאי הגזע הטבוריים (שלא נצטרך חו"ח) . אף חברת ביטוח אשר מבצעת ביטוחי בריאות פרטיים אינה מבטחת השתלת תאי גזע , רק מח עצם - שזה לגמרי שונה... חוץ מחברת ביטוח אחת שמוכנה לבצע את הביטוח הרפואי הפרטי אך ורק אם מבצעים את השימור דרך "טבורית" - תל-השומר. בקיצור מי שמעוניינת וחושבת לבצע את השימור צריכה לקחת בחשבון את נושא הביטוח הרפואי כי עלות ניתוח ההשתלה היא גבוהה מאוד. שימו לב ותקראו את האותיות הקטנות שבערכות ההרשמה !!!!! ואני ? אני עדיין מתלבטת עם איזה חברה לבצע את השימור מהסיבה הזאת. אז נכון שהתארגנה כאן קבוצה של זוגות שקיבלו מחיר טוב יחסית מחברה מסויימת אבל - זה ללא הביטוח !!
 

ממה מיה

New member
מי מתכוונת כאן לשמר דם טבורי ?

האמת שאני לא ממש בעניינים עד עכשיו. כמה זה מומלץ ?
 

luna10

New member
אני מתכוונת. וזה מומלץ ביותר.

זה חשוב מאוד לפי דעתי , זה ביטוח חיים לילדים ולמשפחה ובמקרה שחו"ח חולים עם הזמן במחלות שיש צורך בהשתלה. זה עדיף ממח עצם ולילד זה מתאים ב- 100%, להורה זה מתאים 1:2 ולאח - 1:4.
 

rsharon

New member
צודקת לחלוטין.... אנחנו נרשמנו ל...

טבורית (של תל השומר) בדיוק בשל סיבת הביטוח בנוסף לשימור תאי הגזע...
 

orenkeren

New member
גם אני מתכוונת לעשות

דרך טבורית, וגם אני עדיין לא עשיתי כלום בנדון... אולי אם נתארגן כקבוצה נוכל לקבל תנאים טובים (ואותי אישית זה גם ידחוף לעשות משהו סוף סוף). מישהי מעוניינת ?
 

luna10

New member
ביררתי עם טבורית שוב

והם מוכנים לתת הנחה לקבוצה של הורים בהריון תאומים. אני מתכוונת לסגור איתם. אם מישהי רוצה פרטים - ניתן במסר .
 
הבנתי שבי"ח מאיר לא עובד איתם יותר

שווה לבדוק קודם אם הם בכלל עובדים עם הבית חולים שאתם רוצים ללדת בו.
 
למעלה