שימו לב דרומיים

מצב
הנושא נעול.
אתה רק תרויח יא חלוד: המחיר לא יעלה

לא מאמין שזה ייצא לפועל
נשמע לי הזוי לגמרי הדבר הזה.
אתה רק תרויח יא חלוד: המחיר לא יעלה
אבל איכות האוטובוסים תעלה והתחזוקה כמובן. יהיו לך הרבה צבעים מתחת לחלון שם בצומת.
 

fireman

New member
אני לא ממהר לקפוץ משמחה

אתה רק תרויח יא חלוד: המחיר לא יעלה
אבל איכות האוטובוסים תעלה והתחזוקה כמובן. יהיו לך הרבה צבעים מתחת לחלון שם בצומת.
אני לא ממהר לקפוץ משמחה
אגב, מי אמר לך שזה דווקא אגד, אולי דווקא דן תבלע בתוכה את מטרודן? להשתלטות אגד על התח"צ בבאר שבע יש יתרונות ויש חסרונות.... אני לא מתלהב להתעורר בבוקר לשאגותיו של 0405 (הוא והSL חברים טובים בקטע הזה) אני לא מתלהב בכלל לראות 0405 כאן כי אלה בטח יהיו הגרוטאות של אגד. אני לא מתלהב מהעובדה שאגד לא משקיעה באתר נוח וידידותי לתחבורה העירונית שלה (לדוגמא קווי ירושלים, תמצאו לי אותם באתר אגד בצורה הגיונית ומובנת) אבל היתרונות שיכולים לצאת מהסיפור הזה הוא תחנה מרכזית חדשה בבאר שבע ויותר מהר..... אני אישית אשמח אם מטרודן תמשיך להפעיל את הקווים בבאר שבע, באר שבע אכלה מספיק מרורים בכל מה שקשור בקווי התחבורה העירוניים בעיר, לא צריך עוד מהפכה כאן.
 

JayZed

New member
לא צריך שטויות.

אני לא ממהר לקפוץ משמחה
אגב, מי אמר לך שזה דווקא אגד, אולי דווקא דן תבלע בתוכה את מטרודן? להשתלטות אגד על התח"צ בבאר שבע יש יתרונות ויש חסרונות.... אני לא מתלהב להתעורר בבוקר לשאגותיו של 0405 (הוא והSL חברים טובים בקטע הזה) אני לא מתלהב בכלל לראות 0405 כאן כי אלה בטח יהיו הגרוטאות של אגד. אני לא מתלהב מהעובדה שאגד לא משקיעה באתר נוח וידידותי לתחבורה העירונית שלה (לדוגמא קווי ירושלים, תמצאו לי אותם באתר אגד בצורה הגיונית ומובנת) אבל היתרונות שיכולים לצאת מהסיפור הזה הוא תחנה מרכזית חדשה בבאר שבע ויותר מהר..... אני אישית אשמח אם מטרודן תמשיך להפעיל את הקווים בבאר שבע, באר שבע אכלה מספיק מרורים בכל מה שקשור בקווי התחבורה העירוניים בעיר, לא צריך עוד מהפכה כאן.
לא צריך שטויות.
ה-O405 פי 2 שקט יותר מה-B7L. הם שואגים כמו מטוס, אפילו המכונות החלשות של קווים.
 
לצערנו, עד שבאגד ידונו בבקשה של

זה מה שהולך לקרות...ששששששש...
שלא ישמעו אותנו....ראש העיר ביקש מאגד להיכנס בדיוק כמו שביקש ראש העיר של ביתר... ככל הנראה, וזו רק הנחת עבודה ראשונה, אגד לוקח את באר-שבע בקרוב.
לצערנו, עד שבאגד ידונו בבקשה של
ראש העיר, ועד שיקבעו מןעד לדיון נוסף וסקר היתכנות ובדיקה כזו ואחרת, השביתה במטרודן תסתיים ואולי גם יגיע מועד תום הזיכיון שלהם בזמן הזה (להזכירכם, מדובר על 6 שנים)
 
בביתר התושבים רוצים את אגד

זה מה שהולך לקרות...ששששששש...
שלא ישמעו אותנו....ראש העיר ביקש מאגד להיכנס בדיוק כמו שביקש ראש העיר של ביתר... ככל הנראה, וזו רק הנחת עבודה ראשונה, אגד לוקח את באר-שבע בקרוב.
בביתר התושבים רוצים את אגד
אבל ראש העיר מעדיף את ביתר תור מסיבות השמורות עימו (זה לפחות מה שנאמר לי ע"י תושבי העיר)
 

צחקן

New member
שטויות במיץ עגבניות

בביתר התושבים רוצים את אגד
אבל ראש העיר מעדיף את ביתר תור מסיבות השמורות עימו (זה לפחות מה שנאמר לי ע"י תושבי העיר)
שטויות במיץ עגבניות
ב"ה ממש לא.. הוא פנה למשרד התחבורה להעיף את ביתר תור או שהם ישפרו את השירות... .
 

yblumann

New member
דברים כאילו קרו בלונדון!

שימו לב דרומיים

הנה כתבה מעיתון "הארץ" מהיום: עדכון אחרון - 2004/12/07 03:49:10 באוצר בוחנים החלפת מפעיל התחבורה הציבורית מטרודן בב"ש במשרד האוצר בוחנים בימים אלה אפשרות להחליף את מפעיל התחבורה הציבורית בבאר שבע, חברת מטרודן באר שבע, שנקלעה לקשיים פיננסיים ונהגיה שובתים זה כמה שבועות. בכירים באוצר קיימו שיחות בעניין עם בכירים בחברות התחבורה הציבורית האחרות. מטרודן באר שבע הוקמה ב-2003 על ידי החברות נהור נתיבי תחבורה, תור בוס, מכשירי תנועה ואתגל אחזקות. נהור היא בבעלות חברת דן. תור בוס, מכשירי תנועה ואתגל הן בעלות המניות בחברת מטרופולין תחבורה ציבורית, המפעילה 11 קווי אוטובוס בקו תל אביב-באר שבע. מטרודן מפעילה כ-90 אוטובוסים ב-19 קווים בבאר שבע החל בדצמבר 2003, לאחר שזכתה בזיכיון להפעלת קווי התחבורה העירוניים בעיר. מטרודן התחייבה לשלם למדינת ישראל תמלוגים שנתיים בסך 21 מיליון שקל עבור הזיכיון. בימים אלה מנסים בחברה להגיע להסדר עם האוצר להורדת הסכום, כדי שהחברה תוכל להמשיך לפעול. הפסדי החברה בגין הפעלת קווי השירות צפויים להסתכם בכ-9 מיליון שקל ב-2004. בעקבות ההפסדים מבקשת החברה מהאוצר להפחית את היקף התמלוגים בכ-6 מיליון שקל בשנה. בעקבות העברת הקווים לזכיין פרטי הוזלו תעריפי הנסיעה בבאר שבע בכ-5.5%. נהגי מטרודן הכריזו על שביתה כללית לפני כמה שבועות עקב סירובה של ההנהלה לחתום עמם על הסכם עבודה קיבוצי. הנהגים דורשים מההנהלה לבטל את הסכמי העבודה האישיים שנחתמו עם הנהגים. מקורות בענף העריכו כי בשל מדיניות החשב הכללי באוצר ומצבה הפיננסי של מטרודן, לא יהיה זה מפתיע אם יעבירו את פעילות החברה לאחת מחברות האוטובוסים הגדולות. ממטרודן נמסר שלחברה הסכם לשש שנים עם המדינה וכי היא מתעתדת לעמוד בהסכם ולשרת נאמנה את תושבי העיר, כפי שעשתה עד כה. בחברה אמרו כי אין עוררין על המשך פעילותה של החברה בעיר.
דברים כאילו קרו בלונדון!
שום דבר לא חדש תחת השמש, וקשיים פיננסים או תפעולים הם חלק מהסיכון בהפרטה. קרה בלונדון משם הועתק הדגם של משרד התחבורה! אבייתר - צלם את ההסטוריה העכשווית כל עוד אתה יכול! מבחינה של חובבי תחברה צבורית זה מעניין! [אבל לא למשתמשים ולעובדים] Yoram
 
אני לא מקנא בנהגי מטרודן

דברים כאילו קרו בלונדון!
שום דבר לא חדש תחת השמש, וקשיים פיננסים או תפעולים הם חלק מהסיכון בהפרטה. קרה בלונדון משם הועתק הדגם של משרד התחבורה! אבייתר - צלם את ההסטוריה העכשווית כל עוד אתה יכול! מבחינה של חובבי תחברה צבורית זה מעניין! [אבל לא למשתמשים ולעובדים] Yoram
אני לא מקנא בנהגי מטרודן
 
מסכנים בבאר שבע אם אגד

דברים כאילו קרו בלונדון!
שום דבר לא חדש תחת השמש, וקשיים פיננסים או תפעולים הם חלק מהסיכון בהפרטה. קרה בלונדון משם הועתק הדגם של משרד התחבורה! אבייתר - צלם את ההסטוריה העכשווית כל עוד אתה יכול! מבחינה של חובבי תחברה צבורית זה מעניין! [אבל לא למשתמשים ולעובדים] Yoram
מסכנים בבאר שבע אם אגד
הגנבים האלה יבואו לשם יעלו את המחירים
 

846

Active member
איכות עולה כסף!!!! מדיניות המיכרזים

לאן הם הגיעו?
מאז שחלפו שבועות ההסתגלות של מטרודן בבאר שבע בסוף 2003 השירות שקיבלו התושבים היה מעולה מכל הבחינות.
איכות עולה כסף!!!! מדיניות המיכרזים
במתכונת הנוכחית פשטה את הרגל !!!! אי אפשר לדרוש מחברה לשפר את השרות, לשלם שכר סביר ולקנות אוטובוסים חדשים וכל זאת מהכיס הפרטי. יש המון מיקרים ברחבי בריטניה של חברות שפשטו את הרגל ושרות שניפסק מהיום למחר אפילו בלונדון ואת זה הזכיר יורם! משרד התחבורה היה צריך ללמוד מטעויות של אחרים ולא לחזור עליהן. היה צריך לשפר את מה שיש ולא לנסות וליצור משהו חדש ורעוע! לדעתי, אם משרד התחבורה יפסיק את ההתקשרות עם מטרודן, זה יתן לגיטימציה לשאר החברות המפסידות לדרוש שינויים בחוזים ואפילו את הפסקת השרות במקומות מפסידים......
 

אוהד11

New member
כבר כתבתי מספר פעמים, כי הדבר היחיד

איכות עולה כסף!!!! מדיניות המיכרזים
במתכונת הנוכחית פשטה את הרגל !!!! אי אפשר לדרוש מחברה לשפר את השרות, לשלם שכר סביר ולקנות אוטובוסים חדשים וכל זאת מהכיס הפרטי. יש המון מיקרים ברחבי בריטניה של חברות שפשטו את הרגל ושרות שניפסק מהיום למחר אפילו בלונדון ואת זה הזכיר יורם! משרד התחבורה היה צריך ללמוד מטעויות של אחרים ולא לחזור עליהן. היה צריך לשפר את מה שיש ולא לנסות וליצור משהו חדש ורעוע! לדעתי, אם משרד התחבורה יפסיק את ההתקשרות עם מטרודן, זה יתן לגיטימציה לשאר החברות המפסידות לדרוש שינויים בחוזים ואפילו את הפסקת השרות במקומות מפסידים......
כבר כתבתי מספר פעמים, כי הדבר היחיד
שמעניין את משרדי התחבורה והאוצר הם התמלוגים השנתיים שמשלמים הזכיינים ולא מעניין אותם מה השרות שמספקת החברה, עבודת הנהגים והתחזוקה.
 

ארזS

New member
הלו חאפר

מסכנים בבאר שבע אם אגד
הגנבים האלה יבואו לשם יעלו את המחירים
הלו חאפר
אתמול ביקשתי כאן מכולם שידברו אליך יפה אבל אתה ממשיך לדבר בצורה לא יפה. אני בכלל לא בטוח שאתה קורא מה שכותבים כאן. אולי אתה רק כותב ופורק את הזעם שלך. אז תירגע בבקשה וכתוב בצורה רצינית אם אתה מסוגל.
 
מושג חדש: חאפרול = חאפרטרול../images/Emo6.gif

הלו חאפר
אתמול ביקשתי כאן מכולם שידברו אליך יפה אבל אתה ממשיך לדבר בצורה לא יפה. אני בכלל לא בטוח שאתה קורא מה שכותבים כאן. אולי אתה רק כותב ופורק את הזעם שלך. אז תירגע בבקשה וכתוב בצורה רצינית אם אתה מסוגל.
מושג חדש: חאפרול = חאפרטרול
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה