לגבי השאלה והתהיה.
לגבי השאלה - אם רוצים לקבל תשובה, שסביר להניח, שלא תהיה ממש לעניין, צריך לפנות לממשלה. לגבי התהיה - תנאי המכרז הוא שהרב המוחלט בצי האוטובוסים יהיה אוטובוסים חדשים (פחות מעשר שנים, כמדומני), ואם זה עירוניים, שיהיו נמוכי רצפה. מטרודן עמדה בהבטחה, בניגוד לחברות האחרות, שקנו/שכרו/החכירו אוטובוסים ישנים, מעל לעשר שנים - מצד אחד, אלה אוטובוסים, שגם מעל לגיל עשרים שנה, יוכלו לנסוע בבטחה ובנוחות, מצד שני, החברות הנ"ל, לא עומדות בתנאים. חברה שהיא יותר קיצונית ממטרודן בהבטחה היא "אגד פלוס". רב, אם לא כל, האוטובוסים העירוניים שלה הם מאן נידרפלור, והבניעירוניים ההכי 'ישנים' הם וולוו B10B, שהיו קודם לכן של אגד.
לגבי השאלה והתהיה.עוד שאלה ותהיה
שלום! שאלה ?מדוע הזכיין צריך לשלם תמלוגים למדינה ,מה ההגיון שמאחורי הענין ,אם משימה של המדינה הוא לנסות ולהחזיר עד כמה שניתן יותר נוסעים לתח"צ ,יש למישהו תשובה בענין והתהיה! , חברת מטרודן הצטיידה בתקופה קצרה יחסית בכמות גדולה של אוטובוסים חדישים ,אחוז ניכר מצי הרכב של תח"צ באר שבע הוחלף ,דבר כזה עוד לא היה בארץ וההשקעה הזאת כעת לוחצת ,לדעתי -תהליך לא מתאים
לגבי השאלה - אם רוצים לקבל תשובה, שסביר להניח, שלא תהיה ממש לעניין, צריך לפנות לממשלה. לגבי התהיה - תנאי המכרז הוא שהרב המוחלט בצי האוטובוסים יהיה אוטובוסים חדשים (פחות מעשר שנים, כמדומני), ואם זה עירוניים, שיהיו נמוכי רצפה. מטרודן עמדה בהבטחה, בניגוד לחברות האחרות, שקנו/שכרו/החכירו אוטובוסים ישנים, מעל לעשר שנים - מצד אחד, אלה אוטובוסים, שגם מעל לגיל עשרים שנה, יוכלו לנסוע בבטחה ובנוחות, מצד שני, החברות הנ"ל, לא עומדות בתנאים. חברה שהיא יותר קיצונית ממטרודן בהבטחה היא "אגד פלוס". רב, אם לא כל, האוטובוסים העירוניים שלה הם מאן נידרפלור, והבניעירוניים ההכי 'ישנים' הם וולוו B10B, שהיו קודם לכן של אגד.