שימו לב! שימו לב!

שימו לב! שימו לב!

יש בתפוז מדור נחבא לכלים ושמו ``היועץ שלי`` (מצ``ב לינק). למדור זה יש הפניה עלומה בעמוד הבית של תפוז, אולם הוא מוביל למדורי ייעוץ של מנהלי הפורומים השונים. בקיצור, יש שם את מדור הייעוץ המבוסס על פורום האלכוהול (מצ``ב לינק נוסף) ובו מבחר עצום של הודעות ישנות בהמון נושאים הקשורים לאלכוהול מכל ההיסטוריה של הפורום. סוג של נחמה, לא?
 
הרצחת וגם ירשת ?

מה נהיה פה, 1984 ? יש לנו שיחדש של אורוול ? אירואסיה הם הרעים או הטובים ? אין לדעת. אמור לי איזה יום היום, ואומר לך מי אויב העם. אמור לי איזה יום היום, ואומר לך מי פירסם הודעה בפורום. אם עכשיו זה חודש מאי (בערך) אז את ההודעה על הדיקאנטר פירסם רון. אם עכשיו זה חודש נובמבר, אז את אותה הודעה על הדיקאנטר פירסם זיו. מה נהיה פה ? ולמי שלא הבין את האנלוגיות: אני עניתי פעם (לא זוכר למי) מה זה דיקאנטר. עניתי תשובה טובה, יפה וענינית (אין צניעות היום). ועכשיו תחת הלינק ``היועץ שלי``, מי שלוחץ על ``דיקאנטר``, מקבל את התשובה שלי, עם הקרדיט של זיו. דהההה ... אני יודע, אני יודע, כל ידיעותינו וחוכמתנו והשראתנו באה לנו מגורו האלכוהול. אבל יש גבול, לא ? (זיו, אני יודע שאתה לא אשם). היי, אתם שם למעלה בתפוז. החלטתם למחוק הודעות מההיסטוריה. זכותכם. זה השרת שלכם. אבל אל תתלוננו שבסוף השנה אתם מפסידים כסף. (אגב, פעם פירסמתי הודעה בעקבות ידיעה שתפוז הפסידה כסף שאני מרגיש שותף, ותגידו מה אפשר לעשות כדי לעזור. אז כעתה, אתם לא מתייחסים). אבל עד כאן. זו כבר חוצפה לשכתב קרדיט להודעות של חברי הפורום. ולא שההודעה שלי הכילה חומר מקורי ו/או ייחודי ו/או בלעדי. סתם נימוס אלמנטרי. אתם יודעים מה, לא רק נימוס, גם מצווה, שנאמר ``המביא דברים בשם אומרם מביא גאולה לעולם`` ובבניין ציון ננוחם.
 
או-הו, זה עוד כלום

רון, דירבנת אותי להיכנס קצת לעניין הזה, אז לא רק שמסתבר שאני יצרן התוכן היחיד בפורום בכל הזמנים (אני הוא בעצם רון ולא כמו שאלכס מנסה להציג פה..), אלא שגם הלינקים לא ממש עובדים נכון, או במילים אחרות, אין קשר בין הנושא לבין תוכן ההודעה במדור הזה. אתה לוחץ על שם של הודעה, למשל ``מקבץ אזהרות``, ומקבל במקום איזה הודעה על בושמילס. איזה בעסה. יודע מה, רון? שום אח גדול ושם נעליים. סתם רשלנות. רשלנות ועצלנות. עזוב אותך ממחאות בגילנו הרעוע. אולי תחזור וזהו?
 
למעלה