שימו
- ההנהלה מודיעה

שימו ../images/Emo23.gif - ההנהלה מודיעה ../images/Emo124.gif

שוחחתי הבוקר עם יו"ר אגודת זהב"י, מר בני רצאבי, שהביע נכונות לענות לשאלות. רוב הסיכויים שהאירוח יתנהל בצורה כזאת: אני אעדכן את פורום תפוז על האירוח כאשר היו"ר יתן את היום והשעה המדוייקים בהם יוכל להתארח ואתם תוכלו להתעדכן על כך מראש (ככל הנראה יומיים מראש). בזמן האירוח היו"ר ישב מול מחשב ויענה על השאלות. רוב הסיכויים שלא יהיה אירוח בזמן אמיתי, מאחר ולא כולנו נכנסים באותו זמן לפורום. יש מי שמגיע לפורום בבוקר, יש בצהריים ויש בערב או בשעות הלילה המאוחרות. לשם כך חשבתי שיהיה זה הוגן שכל אחד ישרשר הודעותיו בשעות הנוחות לו. במידה והאירוח יהיה בשעות הבוקר תוכלו להתחיל לשרשר כבר בבוקר היום הקודם. במקרה של אירוח בשעות הערב ניתן יהיה להתחיל לשאול שאלות בערב יום קודם. בכל מקרה, תנתן הזדמנות לכל אחד ואחת מכם לשאול שאלות ואני אשתדל שהיו"ר יענה לכל השאלות. תשובה אחת מאוד מהותית שכבר קיבלתי מהיו"ר היא לגבי השאלה "מה זהב"י עושה למען זכויות משפחות ברוכות ילדים" מאחר וכולנו רואים איך האוצר רומס ברגל גסה את כל שנעשה עד כה למען אותן משפחות וביטל במחי יד חוק שעמלו עליו קשות נציגי זהב"י לפני שנים רבות. התשובה היתה שכרגע לזהב"י אין הרבה מה לעשות אל מול הגזרות שבאות מן הממשלה. פגישה שנערכה עם שר הרווחה העלתה שידיו של השר כבולות. כיום מתוכננת פגישה בין נציגי זהב"י לשר מאיר שטרית. לא נמסר לי בדיוק מה הנושאים שיועלו. נחכה כולנו לתוצאות הפגישה.
 
בהצלחה בפגישה

למרות, שלא נראה לי, שהיא תועיל במשהו. אבל...מחזיקה אצבעות, שאולי-אולי-אולי כן.
 

mirisss

New member
../images/Emo12.gifמאחלת להם גם בהצלחה בפגישה

זה כבר בלתי אפשרי כל שבועיים מנהל הבנק מתקשר "מירי המינוס" דיי אנחנו עובדים כמו חמורים ובקושי למחייה זה מספיק, ואם חורגים אז ישר הטלפונים המטרידים שלא נותנים לישון טוב בלילה, בטח הרבה מכירים את המצב, אז גם אני מאלה שמאחלת בהצלחה למרות שלא נראה לי.
 
הבהרה קטנה

אני עצמי לא אהיה בפגישה (למרות שחשבתי להציע את זה ליו"ר זהב"י) אבל אני בטוחה שיעדכנו אותי לאחר הפגישה. ואם כבר פתחתי הודעה אז תראו - יש גם לזהב"י - סניף כפר סבא אתר.
 
למעלה