שינויים בדרישות קדם לקורסים של ד"ר חרדים:

epsilonkatan

New member
שינויים בדרישות קדם לקורסים של ד"ר חרדים:

"ג'יבריש מתקדמת" או לחילופין: "מבוא לתורת הבלאגן" - אפשר במקביל שימו לב טוב טוב, מי המרצה לפני ההרשמה... לפעמים עדיף לדחות קורסים. שבת מנוחה חברים.
 

ID123456

New member
תסתכל על חצי הכוס המלאה

פעם הוא היה ראש מחלקה (תקשורת). פעם הוא הכשיל מחזורים שלמים בקורסי חובה של תקשורת. איש אחד הזיז אותו משתי הפוזיציות האלו והכריז (עם חיוך לא קטן על הפנים): "מי שלא רוצה להיתקל בו, כבר לא צריך". ומתוך חוק שימור הסבל, הסבל שנחסך כאן חייב ללכת למקום אחר, החל מהשנה הוא מרצה יחיד בקורסי חובה במכללה ה"יוקרתית" סמי שמעון. אני מסכים שיש כאן מרצים שלא תורמים לשם של המכון או לידע של הסטודנטים, וחבל שאין גוף במכון שדוחף אותם (בנחישות וברגישות) אל מחוץ לכותלי המכון, אגודת הסטודנטים מסורסת (או שזה לא מעניין אותם) והמשובים נעולים במרתף אפל. זה נכון שיש מרצים מכל הרמות גם באוניברסיטה אבל זה לא הצרות שלנו. הצעה לאפסילון קטן (ושאר חברי הפורום) תכינו רשימת המרצים ששומר נפשו ירחק מהם, כל מחזור חדש שיקבל מרצה מהרשימה יתכבד ויהפוך שולחנות במחלקה הרלוונטית עד להחלפת המרצה (זה עבד לי כמה פעמים). מתכבד להתחיל את הרשימה: מוטי חרדים (לא עביר, לא אנושי) רומן גוט (עביר אבל בזבוז של זמן) בן ציון שקליאר (האבא, עביר אבל בזבוז של זמן) ציון מנחם (מקרה מוזר, לא מתקשר עם העולם, עביר מתוך חומר הקורס ולא ההרצאות) חיים מצנר (עביר, להביא כרית) בועז ספיבק (ליצן, מורח את הזמן, ללמוד לבד או ללכת לגרשון) בוריס פיינברג (יותר יבש מקרש - תברחו ממנו לריפס) לובבין (האיש היה צריך לפרוש לפני שנים, פשוט בזבוז, הקורס בדיחה) ומהצד השני - מרצים שיעשו לכם את התואר קצת יותר אנושי: דן קצין, מאיר ארבל, בוריס קריחלי, יובל בק, גרי פטחוב. תהנו.,
 

mike12341

New member
תגובה

אני ממש לא מסכים עם חלק מהביקורת שנכתבה כאן.ראשית בוא נודה שרוב האחריות מוטלת על הסטודנט כך שלהתחבא מאחורי התירוץ של מרצה גרוע לא מתאימה למישהו רציני.יחד עם זאת יש מרצים בהחלט גרועים ולא טובים.אין ספק שד"ר חרדים הוא מהמרצים הגרועים במכון יחד עם ד"ר אורי מחלב. קצת קשה לי להחליט מי מוביל אין ספק שיש ביניהם תחרות קשה מי ייתן והמרצה הגרוע ביותר ינצח:).לגבי בן ציון שקליאר לפי דעתי עושים לבנאדם עוול לא נורמלי.כלומר הוא חלש מבחינה דידקטית כי העברית שלו לא בשמיים וכמו כן הוא מגמגם.אבל הידע שלו בנוסף לעובדה שהוא מאוד נחמד וסובלני מפצים על כך בענק ואף מעבר.ציון מנחם הוא לפי דעתי אחלה מרצה.לקחתי שלושה קורסים איתו והרווח כולו שלי.ההרצאות שלו מפורטות וברמה גבוהה,הוא עצמו מאוד נחמד וניתן לשאול אותו שאלות בלי סוף,מה עוד אפשר לדרוש ממרצה?לגבי ספיבק אין ספק שהוא ליצן אבל הזמו עובר בכיף בהרצאה כך שניחא. לגבי המרצים הטובים שרשמת אני מסכים בהחלט.אגב באופן כללי אני חושב שהמרצים במכון הם בסדר גמור ונותנים לסטודנט שרוצה לדעת ולהיות טוב את כל הכלים הנחוצים לו.
 

beatman

Member
בן ציון נחמד ובעל ידע רב

אך קהל קטן מצליח להבין את הסבריו, בנוסף הוא שוחט בבדיקת מבחנים.
 

ID123456

New member
מרצה זה מקצוע, לא חלטורה

אם מישהו חלש מבחינה דידקטית אז הוא לא ראוי להיות מרצה. כפי שלא תיתן לעיוור לנתח אותך או אפילו לעשות לך תיספורת אז למה שתיתן למישהו עם מום כזה (אני לא מתבייש לומר שיש לו מום ואפילו 2) להרצות. ולא אני לא מחליט מי ראוי ללמד, אני ואתם רק מסתובבים כמה שנים תוך הלימודים ואחריהם וקובעים איזה שם יהיה למכון וכמה נמליץ למכרים/חברים ללמוד כאן (וזה הגורם הכי משפיע על כמות ואיכות הסטודנטים ולא שלטים ופרסום ברדיו ובאינטרנט) זה הכח שלנו. לגבי מחלב, אין ספק שהוא לא מקדיש לנו תשומת לב כפי שהיה רצוי, הבנאדם תותח ברמה המקצועית אבל פשוט לא שם את הסטודנטים במקום הראשון (או בחמישיה הפותחת) כי יש לו דברים יותר טובים לעשות (לדעתו) ולכן הוא לא חוזר על החומר בבית/לא מתקן שגיאות בהרצאות/לא בודק את המבחנים בסלחנות וכו'. בכל מקרה, הסטטיסטיקה של מספר אנשים בפורום טיפה יותר חלשה מהמדגם המלא שהוא המשוב בסוף כל סמסטר שמבצע המכון. אז אני אישית לא אזכה לראות תוצאות של משוב כזה (סמסטר אחרון שלי איתכם בקיץ הקרוב אני אעלם) אבל בידים שלכם לדרוש לראות את המשובים (אגודת הסטודנטים - כן אתם) אם לא מקבלים תשובה חיובית מהמכון אפשר לעשות שני דברים: 1. להודיע מראש ולא למלא את המשובים כלל (אני יודע ששגיא קורא את כל ההודעות בפורום - אולי זה יזיז משהו) 2. מבצעים סקר מקביל, שיכול להכיל בנוסף גם שאלות פחות "נעימות" למכון ולמרצים ולכלול גם חוות דעת על נושאים שלא נבדקים היום (ראש מחלקה / מנחה פרויקט גמר / נותני שירות). התוצאות יפורסמו לעיני כל באתר האגודה ויהיו נגישות לכולם: סטודנטים שרוצים לבחור קורסים, מרצים עמיתים, הנהלת המכון, המל"ג ומעסיקים עתידיים של המרצים (מכללות ואוניברסיטאות אחרות). צנעת הפרט לא תופסת במקרה הזה, אין כאן מידע פרטי או אישי על המרצה, כל המידע הינו מספרים שנתנו הסטודנטים (אנחנו) על חוויות שעברנו, המידע הוא שלנו. הגיע הזמן לקבל אותו חזרה.
 

beatman

Member
הבעיה שמרצה זה גם לא בדיוק מקצוע יעודי

כל ד"ר באקדמיה מחוייב להרצות, וכך אנו נאלצים לספוג לעיתים מרצים לא טובים.
 

dandin73

New member
חבר'ה אתם חיים בסרט (בלהות)....

להלן כמה מהעובדות: 1) המרצים לא חייבים לכם כלום - הם באו למכון לעשות מחקר ולקדם את עצמם - במסגרת זו הם "תורמים" שעות לימוד 2) המשובים לעולם לא יפורסמו לכלל - רק איש אחד רואה אותם ואולי שגיא וככה מחליטים לשבץ מרצים 3) במסלול תקשורת יש את המרצים הכי אנטיפטים והדג מסריח מראש 4) אי אפשר להעיף מרצה אלא רק לאחר תהליך ממושך של שימועים וכו' מול המל"ג (נוהל הסתדרות מכירים?) 5) האחריות היא על הסטודנט ללמוד את החומר - ההרצאה בכיתה זה רק חימום 6) הקימו מסלול גמיש למשוך למכון סטודנטים וכסף אבל שמו להם את המרצים שחלקם מביישים את התואר ד"ר 7) כדי לשרוד צריך פשוט לברר כל סמסטר לפני הרישום מי המרצים הנורמלים/בני אנוש ולהירשם אליהם - אם אין ברירה אז להתריע בזמן. 8) הרשימה שפורסמה לעיל אכן נכונה אבל אפשר להוסיף עוד ואם כל המחזורים פה יפיצו שמות אז אולי המכון יעשה משהו. 9) אם תשאלו חבר'ה באוניברסיטה (אני שאלתי) יגידו לכם שאותו הדבר קורה אצלם ואפילו יותר גרוע 10) מי שלא רוצה שלא ילמד, שיילך לאסוף בקבוקי פלסטיק בשביל העולם התחתון או ישדוד בנק - המל"ג מחזיק את כולם בביצים. שיהיה בהצלחה, זה הקיץ האחרון שלי אתכם... והודעה אחרונה לשגיא: חיוך טוב לבריאות אז תפסיק ללכת במסדרון אם פרצוף של "נמאס לי מהסטודנטים הנודניקים האלה" או "בעסה תקעו אותי בחדר קטן ליד בתיה" :)
 

beatman

Member
../images/Emo2.gifאז לא להתקרב לתקשורת../images/Emo67.gif ?

אבל זה מה שמעניין אותי יותר מכל...
 

dandin73

New member
אז תחכה שבכל קורס ישימו את החדשים...בתקשורת

יש רוטאציה....אחרת תצטרך לירוק הרבה דם ולהכין מנוי אצל פסיכולוג
 

beatman

Member
מתי החדשים יכנסו ?

ועל איזה קורסים מדובר ? הליבה או המתקדמים יותר ?
 

slking

New member
אחח דנדין...

ראשית, המשובים חשופים לכל מי שמחליטים על שיבוצי מרצים כלומר דיקנים וראשי פקולטות שנית, מה רע באיסוף בקבוקים???
 

dandin73

New member
נכון אבל המכון מדבר על שקיפות וחרטא ברטא

ועאלק פעם היה מקושר לאוניברסיטת תל אביב אז למה לא מפרסמים את המשוב כמו באונ' תל אביב ? שכולם יראו וייראו....ואז מרצה דפוק יתיישר ויהיה יותר אנושי ויבין שאולי הוא יהיה חוקר טוב ויקבל תעודות וכבוד אבל הוא יישאר בודד במגדל השן החברתי... ראה דוגמא חיה ד"ר (??? מאיזו מכללה ברוסיה?) אלכסנדר לייכטמן - עשה על מחזור 2007 את הסיפתח שלו בתור מרצה (לפני כן היה מתרגל) - היה מסביר גרוע ביותר ולא הבינו כלום כאשר פיסיקה 1 ' 2 זה הבסיס לכל הכאב ראש שאח"כ - אחרי שנה וחצי התיישר והיום מחזורים חדשים כבר מבסוטים ממנו... האם ניתן לבצע את אותו FIRMWARE UPGRADE גם ל: מחלב האנטיפת ? חרדים הסנוב ? למבריקוב המתוסכל ? וכבר עייפתי מלהמשיך... יאללה סלאמת...
 

dandin73

New member
אמרו שהוא מפנק במבחנים....וזה מה שחשוב

לסטודנטים פה - זה שהוא מלמד כמו הצרות של מובארק זה משהו אחר.....המטרה שלי בקורסים היא גם לצאת עם קצת ידע ולא רק ציון ומיד אח"כ Low Level Format...
 

beatman

Member
נו, חשוב דבר ראשון הציון

כי אם הציונים נמוכים אז הרושם רע. לגבי ידע, הידע פשוט נשכח בגלל העומס הרב שעובר דרך המוח. אולי אם מתמקדים במשהו במשך הרבה זמן רצוף אז הידע נשמר.
 

dandin73

New member
היחס צריך להיות 70% - 30% לטובת הציון

חשוב שיישאר משהו בראש כי: 1) הרבה נושאים נדרשים לקורסי המשך 2) בראיון עבודה שואלים על הרבה מושגים - אותי שאלו על מעגלי RF וספרתית והייתי חייב לזכור לשרטט לפחות דברים בסיסיים עם הסברים... מה עדיף? ממוצע 90 אבל עם הראש בתחת או ממוצע 80 ואתה זוכר את החומר טוב ? אני הולך על השני או 85 ואתה מגמגם :)
 

beatman

Member
איזה 80 ???

הלוואי שקודם הממוצע יהיה לפחות 80 איך שאתה מציע ואז נחשוב על מה לענות ברעיונות. אבל קודם צריך להגיע לציונים סבירים ולא לירוק דם בשביל לעבור.
 

beatman

Member
תוסיף לזה גם את העובדה שהמבחנים

לא בדיוק בודקים את הידע שלך, אלא יותר סוחטים את המוח בשביל סוג מסויים של שאלות.
 

beatman

Member
הייתי מוסיף לרשימה השחורה

את לייכטמן (מהיר ושטחי, יוצא מתוך נקודת הנחה כאילו הסטונדטים כבר יודעים את החומר). לובבין דווקא די סבבה, אנשים לא מתחברים לבדיחות שלו, אבל אם לשבת איתו הוא יסביר ויעזור. לגבי דן קצין, הבנתי שהוא טוב, אך השחיטה שלו בשדות אכזרית.
 

Henix100

New member
דן קצין תותח על על על

אתה לא מצפה שכל הקורסים יהיו קלים אחרי הכל זה הנדסת חשמל ולפחות קצין שומר על הכבוד של המקצוע לא כמו כל המרצים שצוינו למעלה
 
למעלה