הוא עזב ב2000תקופת ה "אנטי מפרקיות" הייתה עקב ישראל גודוביץ בזמן כהונתו כמהנדס העיר. גודוביץ' עזב את עיריית ת"א בסביבות 2014 וכך תקופת ה "אנטי מפרקיות" הסתיימה.
הוא עזב ב2000תקופת ה "אנטי מפרקיות" הייתה עקב ישראל גודוביץ בזמן כהונתו כמהנדס העיר. גודוביץ' עזב את עיריית ת"א בסביבות 2014 וכך תקופת ה "אנטי מפרקיות" הסתיימה.
אי אפשר לשדרג את הצי בקו הזה לאוטובוסים. הקו עובר ברחובות קטנים כגון גרוזנברג, שינקין, בלפור ורחובות קטנים בשכונת בבלי.יכול להיות טוב לקו 14 השינוי הזה הוא יתן חיבור מבבלי ליפו ולחניון הלוחמים בחולון
אני מאמין שיסעו בו יותר נוסעים כי הוא יחליף את קו 13
וגם מומלץ גם להחליף את המיניבוסים באוטובוסים
קו 14 לא עובר בשינקין ובבלפור ולא עבר משם אף פעם אתה מתבלבל בין קו 23 שעובר משם, אני גדלתי בשכונת בבלי וקו 14 קיים לפחות 40 שנה, לפי שהיה בכלל מיניבוס ומידיבוס, פעלו עליו אוטובוסים רגיליםאי אפשר לשדרג את הצי בקו הזה לאוטובוסים. הקו עובר ברחובות קטנים כגון גרוזנברג, שינקין, בלפור ורחובות קטנים בשכונת בבלי.
קו 14 לא עובר בשינקין ובבלפור ולא עבר משם אף פעם אתה מתבלבל בין קו 23 שעובר משם, אני גדלתי בשכונת בבלי וקו 14 קיים לפחות 40 שנה, לפי שהיה בכלל מיניבוס ומידיבוס, פעלו עליו אוטובוסים רגילים
השינוי של קו 14 ללוחמים זה מוסיף לו עוד 20 דקות נסיעה מהכרמלית לחניון הלוחמים.קו 10 ו 13 אכן מתאחדים לפי מה שרשמת ושני הקווים במתכונתם הנוכחית למעשה מוחלפים על ידי שלושה קווים שונים.
קו 161 מחליף את קו 10 במקטע בלוך, שד' בן גוריון ובן יהודה.
קו 10 מחליף את קו 13 במקטעים הצפוניים(בן יהודה, רמת אביב) יחד עם הארכה לאזורי חן.
קו 14 שהשינוי עליו לא פורט יחליף את קו 13 ביפו. שינוי שלדעתי הוא לא כזה טוב עקב היות קו 14 כקו מקומי של שכונות מרכז ת"א ובבלי ולא חושב שקו שכזה צריך להיות ארוך ומסורבל מדי.
השינוי בקו 72 אני די מתנגד אלא אם כן ישכילו להפעיל את קו 129 בתדירות גבוהה יותר עד שעות מאוחרות בימי חול וגם במוצ"ש.אם אתמצת את השינויים המשמעותיים [שהם מעבר להתאמות במסלול לאור עבודות קו סגול בן יהודה/אופניים בדיזנגוף]-
1. קו 10+13 מתאחדים, וקו 10 מוארך לאזורי חן [161 מחפה על 10 בבן גוריון].
2. קו 239 משנה מספרו ל-8 ומוארך לאוניברסיטה - קשר חזק בין את"א לדיזנגוף.
3. קו 9 מוארך לקרית חינוך דרך לוי אשכול - קישור של רמת אביב החדשה לאיכילוב.
4. קו 72- סיום בסבידור
התדירות מאוד גבוה בין רידינג לסנטר. גם אחרי השינויים הנוכחיים. לא נורא. לפחות יהיה קו מהיר מרכבת מרכז ושאול המלך לקינג ג'ורג' ואלנבי, ללא הסיבוב של כיכר רבין. מעניין אם יהיה שינוי בתדירות של 10, 8 החדש 9 ו-72 לאור השינויים.השינוי בקו 72 אני די מתנגד אלא אם כן ישכילו להפעיל את קו 129 בתדירות גבוהה יותר עד שעות מאוחרות בימי חול וגם במוצ"ש.
לפי מיטל להבי ההסטה לריינס זה בשביל סלילת שביל האופניים בדיזנגוף, והיא רק לחצי שנה.אני מקווה שנת״ע לפחות תעבוד בקצב סביר בבן יהודה, לאור ההפרעות המשמעותיות שהעבודות האלה יגרמו. אם לשפוט לפי קצב העבודות בארלוזורוב הם יסיימו רק את אינפרא 1 ב2027.
וכל זה עוד לפני תחילת העבודות באלנבי. יהיה מעניין.
ועוד משהו, למה בעצם מעבירים את כל הקווים לכיוון צפון לריינס, האם מתוכננות עבודות כלשהן גם בדיזנגוף? אני יודע שהעירייה מתכננת לסלול שם שביל אופניים השנה אבל הנחתי שזה יהיה על חשבון הנתיב לרכב פרטי.
אני לא רוצה לדמיין מה יקרה כשיתחילו העבודות גם באלנבי. זה לא יקרה רק אחרי בן יהודה אלא במקביל. וזה יהיה קשה מנשוא.
אמרו "קשה עכשיו והקלה אח"כ", אבל לא אמרו כמה קשה...
אך השינויים בקו 240 וקו 9 הופכים את קו 26 של מטרופולין לדי מיותר. אמנם קו 26 הוא היחיד שמקשר את מזרח בת ים לאבן גבירול אך שני קווים שציינתי חופפים לו במסלול.השינוי בקו 240 מעולה מבחינתי .זו למעשה החזרת קו 141 כקוו בתדירות גבוהה
לטעמי קו 10 טוב בהרבה מקו 13. עדיף המעבר בטאגור דרך העיקוף שעשה מנווה אביבים. מיהודה הנשיא לא בעיה ללכת לטאגור, ומאופנהיימר אפשר ללכת הליכה קצרה לרמת אביב ג'. אני חושב שיש מקום להכניס לטאגור את 24, 171 ו-7. כי לשכונה הזאת אין תח"צ מספקת. ובמקום זאת את 10 שייסע לאורך כל חיים לבנון.טמטום שביטלו את קו 13
הוא היה קו טוב עם ביקוש אפילו היה עמוס בשעות העומס
גם היה נותן משכונת נווה אביבים (יהודה הנשיא) חיבור מהיר למרכז העיר תל אביב
עכשיו נשאר קו 12 שעובר פעם 30 - 20 דקות בתוך נווה אביבים עדיף שקו 10 יעבור דרך אופנהיימר ויהודה הנשיא מה שהיה קו 13 עושה בזמנו במקום שהוא יעבור בטאגור
האם לקו 14 יש יותר נוסעים מאז שהוא התארך לחניון הלוחמים?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.