שינוי או מרצ? מה כדאי?

אנדרי ז

New member
או במילים אחרות

מרצ מנסה להשיג את כל מטרותיה ביחד. בטח כבר שמעת מה עלול לקרות כשמנסים לתפוס יותר מדי ציפורים - בסוף כולן חומקות. שינוי מתמקדת בנושא דת ומדינה ובנושא העושק המתמשך של מעמד הביניים. שני נושאים אלה ברי השגה אם נתמקד בהם. דבר אחד בטוח. למרצ היה מספיק זמן להביא קבלות, ועוד לא ראיתי אפילו חשבונית זעומה. הגיע הזמן לנסות משהו חדש. בוא לשינוי.
 
הנקודה היא שמר"צ מנסים להיות מכנה

משותף לשמאל, ולכלול בתוכה כל מה שחשוב לכל מי שמגדיר עצמו "שמאלני", ואפילו יותר מזה. הבעיה היא, שהדבר פשוט בלתי אפשרי, משום שכמו בכל דבר בחיים, ככל שיש יותר גורמים כך יש גם יותר בעיות, וככל שמרחיבים את שטח הפעילות, כך גם גדלים הסיכויים לפספס את המטרה, ובכלל לאבד אותה ולשכוח מה היא היתה.
 
שינוי לשם שינוי../images/Emo21.gif

תראה בשינוי את לפיד,פריצקי,שמנמנים,נראים טוב ותראה במר"צ את שריד,רן כהן וכו רזים,כחושי עור,לא אוכלים טוב.תבחר בשינוי,נשארים באופוזיציה יש זמן למסעדות ולדיבורים!!
 

אנדרי ז

New member
נכון, תראה את הח"כים הרזים של מרצ

ויתרו כל כך הרבה לשותפיהם הקואליציוניים המזוקנים שבסוף אלה גנבו להם אפילו את האוכל!
 

עידו10

New member
../images/Emo13.gif תודה על התגובות

דרך אגב, שמתי את אותה הודעה בדיוק בפורום מרצ, כך שההתרשמות שלי אינה חד צדדית לחלוטין. לאחר כמה התלבטויות, החלטתי לבחור בשינוי, מרצ לא ממש לטעמי... ממה שראיתי מרצ מנסים לחקות את הסיקסטיז בארצות הברית, מתנהגים כמו ילדי הפרחים... הדבר היחיד שחסר זה שילכו ברחובות ויצעקו מייק לאב נוט וואר. למרות שטומי לפיד קצת חמום מוח, קצת קיצוני וקצת רוקד על הגבול הדק של השפיות, אני מעדיף אותו על היאפיות ששוררת במרצ
תודה על התגובות, גיבשתי את דעתי
 
שלום דודה חייה ../images/Emo78.gif ../images/Emo94.gif

אני חושב שאת המועמדת המושלת לפורום "הרגלי אכילה של חברי כנסת" :)
 
בענין האכילה של הח"כים...

אני לא דואגת!,אני דואגת בגלל החשבונות שלא שולמו.... קשה להאמין?!מוסר התשלומים הנמוך מתחיל כבר מכאן!!!!!
 
למעלה