שיפרה בתכנית השעון נחשו במה הי היתה חזקה חחחח

Saladin

New member
איזה קטעים.

זה רק מראה איזו תכנית איזוטרית היא "השעון", שרק עכשיו מישהו עלה על זה ששפרה השתתפה בה. תודה מיכה מלול.
 

Saladin

New member
והיא הופקה בערך שבועיים לפני האח הגדול.

לפי הזמנים שצויינו בריאיון (8 שנים מאז שנהייתה חילונית).
 

Saladin

New member
זה מחזק אצלי רושם מסוים לגבי שפרה.

ואני מדגיש כאן שאני לא מהמשמיצים הבוטים של שפרה, אבל יש כאן חידה לא פתורה שאולי מקבלת כאן איזשהו מענה. החידה היא איך, אבל איך ההפקה של האח הגדול נתנה יד לזה ששי, המתמודד שהכניס את כל העניין לבית, יעוף במקום שפרה שכל העניין סביבה נוצר באופן מלאכותי ולא מובן מאליו ושלדעתי היא אחת הדמויות הלא-מעניינות במשחק, בדיוק כמו צבר. ההפקה נתנה לכך יד בכך שבחרה להפסיק את השידור ביום העזיבה של שי ולא להראות את קבלת הבשורה על מות דודתו, בשעה שאילו היו מראים את זה אין לי ספק שהוא היה מקבל הרבה אסמסים. בהתחלה חשבתי שזו בחירה נכונה של ההפקה שנועדה לשמור על משחק הוגן מבלי שדברים כמו מוות במשפחה ישפיעו על המשחק. אבל עכשיו אני מתחיל לחשוב שזו לאו דווקא בחירה תמימה אלא סוג של בחירה ומניפולציה על המשחק. למה להפסיק את השידור? תנו לקהל לראות מה שקורה במציאות ולבחור בעצמו. מקסימום נגיד שאלילת המזל (מבחינת המשחק כמובן, חלילה אינני בא לגרוע מהכאב והצער שקשור במות הדודה) עמדה לצידו של שי במה שקשור להישארות במשחק. אין בזה שום דבר פסול כשחושבים על זה. להיפך - הדבר הפסול הוא ההתערבות של ההפקה. ועכשיו אנחנו רואים ששפרה משתתפת בתכנית של קופרמן ממש לפני האח הגדול , וגם רואים שהיא היחידה (שאני ראיתי לפחות) שמתפרסמת עליה כתבה גדולה ברייטינג. אני מתחיל לא לאהוב את זה.
 

droriko

New member
אגב אני הסקתי מהמקרה מסקנה חיובית ביותר

נכון הרי ההפקה החשיכה את התכנית כדי ששי לא יקבל אסמסים?(ככה גם אמרו גורמים מההפקה למעריב). עכשיו מה אתה מסיק מזה? שאם לא היו מחשיכים את המסך ושי היה מקבל יותר אסמסים, ההפקה למרות היותה פרו-שיפרה לא היתה יכולה לעשות כלום נגד זה. כנראה שבאמת יש פיקוח על האסמסים .
 

Saladin

New member
אז היא מטה אותה ע"י הפסקת השידור?

ממש חיובי. וחוץ מזה, מי שאמר את זה היה קשור להפקה אז על סמך מה אתה מאמין לו? ומי אמר שיש פיקוח - אפילו הוא לא אמר את זה אלא זה רק השתמע כביכול מדבריו. אולי במקרה הזה הם בחרו להשפיע על התוצאות ע"י החשכת השידור ובמקרה אחר הם היו משפיעים על האסמסים עצמם.
 

droriko

New member
איזה אינטרס יש להם לעשות את זה אבל

הרי במידה והספירה לא כשרה למה ההפקה החשיכה את המסך? היה עדיף לה כבר שיראו מה קרה לדוד של שי , כי קודם כל אם אנשים היו מצביעים לו מתוך רחמים זה עוד כסף להפקה ומה טוב , וחוץ מזה ממילא אם שי היה עוקף את שפרה הם היו מטים את התוצאה לטובתה. אז למה להם החשכה של יום שלם , זאת סתם טירחה ומזמין המון כעס מהציבור עליהם.
 

Saladin

New member
טוב, נניח שיש פיקוח.

אבל איך המסקנה שלך חיובית אם ההפקה נוקטת אמצעי התערבות בוטה כמו החשכת מסך לכמה שעות בשעה שהיא מסתכלת על התוצאות ורואה, נניח, שיש איזו סכנה ששי יעבור את שפרה באסמסים. זה כמו שתהיה מרוצה מזה שמתקיימות בחירות במדינה שיש בה שלטון ריכוזי עם צנזורה על שידורי תעמולה של האופוזיציה. גם בלי פיקוח על האסמסים יש פיקוח על התוצאות.
 

droriko

New member
כי לאנשים כבר יש דעה מגובשת על כל מתמודד

הרי תחשוב נניח ששפרה מתמודדת מול עינב , ונניח עינב פופולארית יותר אבל ההפקה רוצה שהיא תודח , אז היא מטה את כל עריכת המשדרים לטובת שיפרה (כמו שעשתה בשבועיים האחרונים) נראה לך שזה באמת משנה? הרי רוב הצופים במשדר ממילא צופים גם באינטרנט וגילו את פרצופה האמיתי של שפרה . ואלה שלא , רבים מהם מקבלים עידכונים עליה מאלה שצופים (האח הגדול זה נושא שעולה לפחות פעם אחת בשיחה בין חברים).
 

Saladin

New member
ומה עם הקולות הצפים?

ומה עם מי שרק באותו יום התחיל לצפות באח הגדול ופתאום רואה את שי בוכה ומרחם עליו? ומה עם מי שהתחיל לצפות באותו שבוע? ומה עם מי שהחליט כן לשנות את ההצבעה שלו? בחייאת אחי אתה מיתמם.
 

droriko

New member
אני לא מבין

למה שמישהו ,שצופה קבוע בלייב, ישנה את ההצבעה שלו בעקבות צפיה במשדר המרכזי כשהוא יודע כבר שהעריכה מגמתית?
 

Saladin

New member
קודם כול

צופי הלייב הם ממש לא כל המצביעים וסביר להניח שממש לא רובם. דבר שני, מה זה עריכה מגמתית? זו אמירה כללית. העריכה היא מגמתית גם לטובת שפרה, אז למה שהעובדה הזו תמנע ממני להצביע לשי? ובמקרה הזה העריכה היתה מגמתית רק לטובת שפרה אז על מה אתה מדבר בכלל.
 

Saladin

New member
ואני לא מבין מה הקשר למשדר המרכזי.

הבעיה היתה שחסמו את השידור בלייב, לא את המשדר המרכזי. אם לא היו חוסמים את הלייב שי היה מקבל יותר קולות.
 

droriko

New member
נתתי את המשדר המרכזי בתור דוגמא

דוגמא להתערבות ההפקה בעיצוב דעת הקהל כביכול . גם הדוגמא עם החשכת המסך היא כזאת . אני בספק אם היו יותר מדי אנשים שהיו מצביעים לשי רק בגלל דודה שלו ,אנשים עדיין שנאו אותו , ההודעה הכי נפוצה בפורום אחרי התוכנית היתה "*אייקון של נר* אני משתתף בצערו של שי ....למרות שהוא חרא של בן אדם"
 

Saladin

New member
מי אמר שהפורום משקף?

או יותר נכון, שההודעות האלה משקפות? אני מבטיח לך שיכלו להיות מלא פקאצות מאוהבות בשי שהיו מצביעות לו בגלל זה. אבל מה שזה משנה זה העיקרון (וחבל שאני לא יודע איך להדגיש את הגופן בתפוז), והעיקרון של אי התערבות ושל תכנית ריאליטי הופר כאן בבוטות תחת המסווה של אי רצון שמישהו מהמשפחה של שי ידע על המוות מהמסך (כמו שארז טל אמר) - אתה יודע מה, כשחושבים על זה זה תירוץ מגוחך שחושף את השקר של ההפקה.
 

droriko

New member
אני מסכים איתך במיליון אחוז שההפקה לא בסדר

על זה אין ויכוח , לא בעניין העריכה ולא באלף ואחד דברים אחרים. אני פשוט חושב שהעריכה לטובת מתמודד כזה או אחר לא כזו קריטית כמו שמציגים אותה בפורום . והנערות המאוהבות יצביעו לשי בין כה וכה . וכן גם אני חחשבתי שהתירוץ היה מגוחך לחלוטין.
 

Saladin

New member
והמסקנה שאני מסיק מזה היא

שההפקה היא לטובת שפרה וכנראה שמישהו (אולי קופרמן) הביא אותה לתכנית אשכרה במטרה לעשות ממנה סלב.
 
למעלה