שירותי אורחים - בחירת איבזור

קארין29

New member
שירותי אורחים - בחירת איבזור

אני עוברת לבית יד שנייה אשר בו שירותי האורחים מרוצפים בקרמיקה אפרפרה (דומה לצבע אפור טרנינג אבל טיפה בהיר יותר). השטח המרוצף כולל את הרצפה ואת הקירות - מסתיים די גבוה. באיזה צבע כדאי לקנות את האביזרים המשלימים: מכסה אסלה, מראה, פח, מברשת ניקוי אסלה? מהם הצבעים המשתלבים עם אפור? את הקיר כדאי להשאיר לבן או לצבוע בצבע האביזרים שאקנה? אני מזכירה שהקיר מתחיל בעצם גבוה מקו הראייה לכן איני יודעת אם כדאי להשקיע, האם בכלל ישימו לב לזה.או שזה דווקא ישלים את האוירה שאני מנסה ליצור.
 

mini4

New member
ורוד או סגול בהיר

מתאים לאפור כמובן גם לבן ושחור
 

maybesure

New member
אוהבת גם ורודים וסגולים

בהירים עם אפור. יש בהם מידה של רומנטיות ושלווה עם חמימות. שובר קצת את הסגריריות של האפור.
 

רשף כשף

New member
כל הצבעים משתלבים עם אפור

עדיף לשים צבע "חי" (נקי) על מנת לא להדגיש את חוסר החיות של האפור. בחירת הצבע היא עניין של טעם אישי, תלוי באווירה שאת רוצה ליצור. אם את בוחרת נושא (למשל- ים), אפשר לבחור צבע כחול בהיר ולהוסיף אביזרים נלווים כמו:- להדביק דגים על החרסינה בקירות מושב אסלה עם צדפים וכו'
 

0 אור 0

New member
קשת של צבעים

כפי שאמרו לפני - האפור מתאים כמעט לכל צבע. אני מציעה לך להשאיר את התקרה בלבן, ולעצב את החדר בעזרת אביזרים מאד צבעוניים בצבעים חיים. אצלי חדר האמבטיה היה לבן (החרסינה) ואפור (הארון) - כשהחדר שירת את כל המשפחה האביזרים היו בדגש של גוונים כחולים, עכשיו הוא משרת רק את הילדים ואני הולכת לשנות לצבעי הקשת - עם דגש אדום.
 
למעלה