שירשור בהצלחה לקראת תקופת הבחינות

אצלי זה בדיוק להפך

בלנק עושה את נזיקין פרקטי וקרייטנר הופך את חוזים לתיאורטי דביק ומעיק
 

QueIronia

New member
בלנק נוראי, לפחות במנהלי.

מצד שני, היו איתי כמה מופרעות שאהבו אותו...
 

Atenolol

New member
מרצים במנהלי את"א

ובכן, אם נשים רגע בצד את דפנה, מי עדיף במנהלי? ברכה, איסי או בלנק?? זה חשוב לי לשנה הבאה...
 

sacrament

New member
אבל למה לשים את דפנה בצד?

בעיקרון, קח את בלנקי (אם לא את דפנה). אם מתעלמים מזה שכל הבנות מזילות ריר בכל תנועה שלו (לי אישית הוא לא עשה את זה), אז זה דווקא אחלה קורס. הוא מאוד ברור ומסודר, ואין אף מאמר בסילבוס, הכל פס"דים...הבעיה היא רק העבודות שצריך לקרוא בשבילן 700 פסקי דין ודרך הבדיקה המוזרה.
 

BlackUnicorn

New member
בלנק? ברור ומסודר? אנחנו מדברות על אותו אחד?

אגב, חלמתי עליו היום בלילה... ולא, זה לא היה חלום רטוב, זה היה סיוט :/ אם תרצי אספר לך
 

sacrament

New member
בשבילי הוא היה ברור מאוד ומסודר

כל פעם נושא אחר, ותמיד ידעת באיזה נושא אנו נמצאים, וגם אם לא ידעת- הוא טורח ורושם על הלוח. לפחות אצלי הכל היה נורא מסודר והנושאים לא היו מעורבבים. והוא מאוד ברור ומפשט את הנושאים, את לא חושבת? אני אדגים... |בלנקי מלמד זכות עמידה| טוב, ביהמ"ש עשה לנו חיים קלים לגבי זכות העמידה. פשוט אין כזו יותר. פעם היו 4 קטגוריות, עכשיו גם זה לא. נקסטטטטטטטטטטטטטט, נושא הבא.. נו, זה לא ברור? (-:
 

BlackUnicorn

New member
כן, מהבחינה הזו של איפה אנחנו נמצאים, כן

אבל מבחינת ההסברים - קטסטרופה... את רוצה שאני אעתיק לך קטעים "נבחרים" מהמחברת? שהוא מתחיל משפטים ארוכים מאוד, פתאום נזכר בעוד משפטים, ואז שוכח את המשפטים שהוא התחיל לפני כן ולמעשה כל המשפט הראשון מאבד ממשמעותו פתאום...לקראת סוף הסמסטר פשוט איבדתי כל יכולת להתרכז... בשיעורים הראשונים חשבתי שזה די מגניב ושהוא מעניין, אח"כ פשוט איבדתי את זה, ישבתי שם משחקת בזומה... עד שהבנתי שגם זה פשוט בזבוז של זמן ופשוט לא טרחתי להגיע... למזלי יש צ'קליסטים טובים במנהלי
ולחלום המוזר משהו -> בהתחלה חלמתי שאני טסה לאנשהו עם חברה שלי, לאיזשהו טיול, ואז אני פתאום מגלה שאני באה עם בגדים של ים ואין לי מזוודה או כסף או דרכון או שום דבר ואני נכנסת ללחץ... אוקיי, מוזר. אח"כ אני מוצאת את עצמי בחניון של המכוניות בשדה התעופה, אני בדיוק עומדת לעזוב את הרכב כשאיזה קרציה אחת צועקת לכולם לחזור אליה, כי צריך להביא לה את המפתחות - עומדים להזיז את כל המכוניות צפוף צפוף ואחת על השנייה כדי לאפשר מקום לעוד מכוניות להחנות, וזה יעלה לכל אחד 89 ש"ח... (WTF). התחלתי להתעצבן ולצעוק שם שזה לא בסדר, שאני לא מוכנה שיגעו לי באוטו ובטח שלא לשלם על זה, שזו חוצפה ובלה בלה בלה.. ואז ביקשתי לראות מנהל.. ולקחו אותי לאיזה חדר, שם חיכה לי איזה פוץ נמוך כזה שהזכיר לי את ההוא משודדי הקאריביים שניהל את החברה, שכחתי את שמו כרגע. הוא התחיל לבלבל לי את המוח, וכשהתווכחתי איתו, מי צץ מאחוריו???? כן! בלנקי!!!!! שהתחיל להתווכח איתי שאני לא צודקת ושיש להם איזה 45 יום או משהו כזה לענות לי על התלונה שלי :-O אז התחלתי להתווכח עם שניהם, ואז פתאום הם סימנו לאנשים מאחורה שהגיעו עם חלוקים לבנים, רצו אחריי, ניסיתי לברוח אבל הם תקעו לי מזרק בצוואר :( באותו רגע נמרחתי על הרצפה, והרגשתי רוגע כזה מטורף בכל הגוף (ממש פיזית!!!).. הפלאפון היה מונח לי ליד הראש (גם פיזית אגב.. אני ישנה איתו ליד הראש, אני יודעת מה תגידו...אבל אחרת אני לא קמה בבוקר). וזהו. קמתי. מפחיד משהו.
 

sacrament

New member
קרעת אותי עם ה-45 יום../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

חלום די מוזר, אגב (-: אבל אין ספק שהקרינה מהפלאפון יכולה להסביר אותו
 

BlackUnicorn

New member
יש לי חלומות ממש ממש מוזרים..

זה נחשב לחלום נורמלי שלי יחסית. הנה אחד שלי מלפני ימי הלימודים. בתקופת הצבא כשעוד לא הייתי בטוחה מה אני אלמד: אני יושבת מול הטלוויזיה על ספה יחד עם בן דוד שלי שקטן ממני בכשנתיים, אנחנו עושים בייביסיטר על בני דודים שלנו שהם ילדים קטנים, אבל הם מופיעים כשני כלבים בכלל בחלום... בטלוויזיה פתאום מופיעה פרסומת הקוראת לאנשים להשתתף בריאליטי חדש - "מי רוצה להיות רופא?!" שמי שיסיים וינצח את הריאליטי - יהפוך להיות רופא... (וזה מוזר כי לא רציתי להיות רופאה אף פעם.. אם כבר אז וטרינרית). שנינו נרשמנו, והקטע הבא הוא כשאנחנו עומדים במעין תור ארוך ומפותל של אנשים בכניסה לתוכנית, שבו מלמדים אותנו מעין שיר מוזר כזה. מכניסים אותנו מהר ישר לתוך השידור, לתוך נדנדה ענקית שהיא כמו המתקן הזה בלונה פארק שמתהפך (הנדנדה הזו שיש מתחתיה מזרקה.. נו, אתם מכירים, לא?). מלפני הנדנדה, יש חוצץ בינינו לבין הקהל, ככה שרק כשאנחנו מתרוממים גבוה הקהל רואה אותנו (פאקינג מוזר). בקיצור, כולנו מתיישבים, ואומרים לנו להתחיל לשיר את השיר שלימדו אותנו, כל פעם שאנחנו מתקדמים קדימה גם תוקעים לנו קרואסונים לפה (WTFFF), ואז כשאנחנו מתרוממים גבוה פתאום אני קולטת שכל הקהל עירום (WTF?!) וכולם שרים כמו מפגרים... ואז ממש לפני שהחלום הסתיים אני רואה באמצע הקהל את שני הכלבים רצים לכיווני. זהו. עכשיו - זה חלום מוזר... לא אשכח אותו בחיים שלי :O
 

sacrament

New member
../images/Emo12.gifא-ו-ק-י-...!

נראה לי שאת צריכה לנהל את פורום חלומות מוזרים ביותר...(-: הרגת אותי עם הקרואסונים....אגב
. ולמה לעזאזל הם היו ערומים כולם? למה אצלי בחלומות אין דברים כאלה?
 

BlackUnicorn

New member
זה לא היה מחזה נאה! זה לא שהקהל היה

מלא בבראד פיטים או משהו כזה..
 

Atenolol

New member
ואני רק רציתי עזרה בלבחור מרצה במנהלי ../images/Emo178.gif

 
למעלה