שירשור בקשות חומר לימודי

Margarita22

New member
קורס "הערכת שווי חברות" ../images/Emo206.gif

מי שלמד את הקורס (לא משנה איפה) - ויכול לצרף מחברת של השיעורים - בהקדם האפשרי - יעזור לי בצורה שלא תאמן. תודה מראש!
 
עזרה ממי שלומד בת"א

צריכה להיות באגודה שלכם מחברת בקורס של ד"ר יורם דנציגר "מאבקי שליטה בחברות" אני ממש ממש צריך אותה ואודה מאוד למי שיכול לשלוח לי אותה...די דחוף. תודה מראש למי שטורח.
 
אני מבין שזו בקשה מוגזמת מאת"א ?

הלו חבר'ה מה ביקשתי ? שתיכנסו לאגודה עם הת.ז שלכם ? זה יקח לכם 5 דקות ותעזרו לסטודנט ממוסד אחר, מה הביג דיל? ידוע שאתם מתחרים ועושים הכל כדי לפגוע באחרים אבל "דחיל רבקום" תעשה טובה... זה דחוף
 

הייבי

New member
אולי כי אין לנו מושג מה אתה מבקש?

אישית, בחיים שלי לא חיפשתי מחברת באתר האגודה, אין לי מושג איך עושים את זה ואם זה בכלל קיים. ואחרי הודעה כמו שכתבת באמת שאין לי עניין אפילו לבדוק. חוץ מזה, זה לא צ'אט זה פורום אף אחד לא שורץ כאן 24/7 ואף אחד לא עובד בשבילך- מי שיראה את ההודעה, יהיה לו זמן לחפש מחברות ולשלוח יכול לעשות זאת ועדיין לא חייב לך כלום- בטח שלא לעשות את כל הפרוצדורה הזו ואז גם להתחיל לברר איתך מה המייל שלך שלא טרחת בכלל להשאיר.
 
וואו, אתה ממש חצוף

הייתי נכנסת, אבל אני מאת"א. אני תחרותית, ואעשה הכל כדי לפגוע באחרים. מצטערת.
 

sacrament

New member
אני אסביר לך מה הביג דיל

1. אין לי מושג על מה אתה מדבר. מאיפה משיגים מחברות עם מספר ת.ז. באגודה??? אין דבר כזה, בטח לא במשפטים. בדקתי לך גם במאגרים אחרים ולא מצאתי מחברת בקורס הזה. 2. אם אתה רוצה שיעזרו לך- מינימום של נימוס יספיק. כפי שכתבו פה מעליי- אנחנו לא עובדים אצלך. אף אחד לא יושב מול המחשב כל היום ולוחץ על F5 רק כדי לענות בזריזות וביעילות לבקשה הבאה שלך. ביקשת משהו? סבבה. חכה שיענו לך. לא עונים? כנראה שיש סיבה- והסיבה היא שאין דבר כזה. בכל אופן, להגיד על את"א שהם עושים הכל כדי לפגוע באחרים לא ממש יעזור לך לקבל את המחברת. 3. נא לא להקפיץ הודעות לפני שעוברות 24 שעות.
 

B L I M P

New member
בכל מקום בעולם יש תחרות..

ואם אתה טוען שהסממן לכך שיש תחרות זה זה שלא רוצים לחלוק סיכומים - אז את טועה. אני לומדת בעברית ומעולם לא נתקלתי באנשים שלא מוכנים לחלק סכומים, סיכומי שיעור, סיכומי חומר לעבודות ומחברות בחינה.. תמיד יש תחרות במקום שבו הדירוג שלך מול אחרים קובע משהו לגבי עתידך, אבל מפה ועד להניח שבגלל זה כולם במשפטים הם מניאקים שחושבים רק על עצמם - יש הבדל ענק..
 
למעלה