עמוד השדרה
New member
במת"צ הסגור בפ"ת ובמתח"מ השומם שלידו אין כיום
שום עבודות. אלה בהחלט פילים לבנים שעומדים מוכנים ללא שום שימוש.
בשניהם הכוונה הייתה להשתמש עוד הרבה לפני התחלת פעילות הקו הרק"לי. במת"צ לתקופה מסויימת גם השתמשו אוטובוסים רגילים, אבל בגלל שקרו בו תאונות החליטו לסגור אותו וכעת לא נעשה שום דבר על מנת לתקן את הליקויים ולפתוח אותו מחדש. זה לא פיל לבן?
אם השימוש במתח"מ, שהוא לא יותר ממסוף אוטובוסים, יחל רק כאשר הקו האדום הרק"לי יפעל, אז המתח"מ הזה בין שנת 2013 לשנת 2023 (בתקווה...) יהיה פיל לבן. אם המתח"מ תלוי לחלוטין ברק"ל, אז מדוע בנו אותו כבר כעת? ואם הוא שימושי גם לעשר השנים לפני שהרק"ל תתחיל לפעול, מדוע הוא עומד שומם כאבן שאין לה הופכין?
במת"צ הסגור בפ"ת ובמתח"מ השומם שלידו אין כיוםומה קורה כשה"מקור המהימן" משנה את דעתו
כל כמה חודשים?
למי אני יכול להפנות אותך במקרה כזה?
אני יכול לומר לך מהן התכניות המקוריות כי הן פורסמו באתר הקודם-קודם של נת"ע לפני יותר מעשר שנים(!).
שנינו לא יודעים מי הוא האדם שכתב את הדברים באתר הנוכחי ועל מה הוא מסתמך. לפי הרמה של אתרי נת"ע עד היום, ייתכן שמדובר באחיין של מזכירת המנכ"ל שנמצא בחופש הגדול ועולה לכיתה ח'.
למיטב ידיעתי יש תכניות מאושרות ואפשר למצוא אותם אם חופרים באתרי התכנון השונים. אבל קשה לי להאמין שכל גחמה מתחלפת של נת"ע כבר קיבלה ביטוי בתכניות המאושרות (להבדיל מרעיונות כלשהם שנזרקים לחלל האוויר).
לגבי ההבטחה - מה שאתה אומר נכון תיאורטית, אבל מעשית הפרוייקט נמשך ולכן עדיין לא ניתן לקבוע שזהו פיל לבן. אם אכן היו מפסיקים את העבודות כמו שאתה חושש שיקרה - אז ורק אז אפשר היה להתייחס לכך כאל פיל לבן (כפי שקרה למשל עם התמח"ת במשך כ-20 שנה.) אבל כאשר בפועל העבודות בעיצומן - זה לא פיל לבן.
כך גם לגבי הגשר. אם האוצר היה מפסיק את העבודות על A1 זה היה פיל לבן. מכיוון שהמנהרות ממשיכות להיחפר והתחנה בי-ם ממשיכה להיבנות, זה לא פיל לבן, אף שכרגע לא נוסעות עליו רכבות. יש הבדל בין חלק מפרוייקט בשלבי בניה לבין פיל לבן.
שום עבודות. אלה בהחלט פילים לבנים שעומדים מוכנים ללא שום שימוש.
בשניהם הכוונה הייתה להשתמש עוד הרבה לפני התחלת פעילות הקו הרק"לי. במת"צ לתקופה מסויימת גם השתמשו אוטובוסים רגילים, אבל בגלל שקרו בו תאונות החליטו לסגור אותו וכעת לא נעשה שום דבר על מנת לתקן את הליקויים ולפתוח אותו מחדש. זה לא פיל לבן?
אם השימוש במתח"מ, שהוא לא יותר ממסוף אוטובוסים, יחל רק כאשר הקו האדום הרק"לי יפעל, אז המתח"מ הזה בין שנת 2013 לשנת 2023 (בתקווה...) יהיה פיל לבן. אם המתח"מ תלוי לחלוטין ברק"ל, אז מדוע בנו אותו כבר כעת? ואם הוא שימושי גם לעשר השנים לפני שהרק"ל תתחיל לפעול, מדוע הוא עומד שומם כאבן שאין לה הופכין?