שירשור תודה... לקדוש ברוך הוא

צורי80

New member
שירשור תודה... לקדוש ברוך הוא

משום מה בימים האחרונים הפורום הותקף בידי אנשים שנגד מדינתו של עם ישראל ונגד תנועת השיבה לציון יש תחושה שהפורום נהפך ל'מה המדינה הזאת לעזזאל?' מכיוון שאין זו מטרתו של הפורום הייתי רוצה לפתוח שירשור תודה לריבונו של עולם שנתן לנו במתנה את המדינה הנפלאה הזאת אני מבקש ממי שלא רוצה להודות לה' על המדינה שלפחות לא ילעיז עליה ,לפחות לא בשירשור הזה
 

צורי80

New member
אתכבד להיות הראשון

תודה לך אלוקים שנתת לי מקום שבו אני יכול להיות בטוח שגם בימים הכי קשים אני לא עלה נידף שבורח ממקום למקום כי כך הגויים רוצים
 

עמית ו

New member
ברוך הוא וברוך שמו.

תודה לך אלוקים, על גג מעל ראשי, על מקום לו אני יכול לקרוא לו "שלי". על החופש לבחור את דרכי, על תחושת "אני יהודי". על כל האנשים הנפלאים שפגשתי, ואפגוש, ועל חי העתידיים כאן - תודה מראש.
 

238

New member
|../images/Emo165.gif../images/Emo104.gifולתפארת מדינת ישראל../images/Emo165.gif

בס"ד מזל טוב למדינת ישראל לרגל יום הולדתה ה56.מי יתן ותזכה לעוד שנים רבות וטובות.ותודה לקב"ה שנתן לנו את המדינה הזו-ראשית תחילת גאולתנו.
 

ה ד ס25

New member
כמו שאמרתי לתלמידי

היא הבית שלנו.
אף אחד לא יקח לנו אותה!
ותודה לקב"ה שיש לנו אותה
 

ט ר י פ

New member
רעיון מעולה../images/Emo45.gif יישר כח!

אני רוצה להודות לאלוקים שהחזיר אותנו לארצנו ומולדתנו. אני רוצה להודות לאלוקים על ימי תחילת גאולתנו. אני רוצה להודות לאלוקים על השמחה, האושר, והביטחון (כן כן הביטחון) שיש לי יום יום במדינה הקטנה שלנו. אני רוצה להודות לאלוקים על מדינת היהודים. אני גם רוצה לבקש סליחה מאלוקים. סליחה שיש ביננו כפויי טובה על המתנה הנפלאה שנתת לנו בזמן החשוך ביותר בתולדות העם היהודי. סליחה שאנחנו מפולגים ולא מאוחדים. ולכבוד יום הולדתה ה- 56 אני רוצה לאחל למדינה שלי שנה ללא פיגועים שנה ללא הרוגים בדרכים שנה של קירוב לבבות שנה של שלום שנה של ביטחון שנה של פריחה ושתזכה לעוד שנים רבות וטובות.
 

שוקו בת

New member
גמני גמני רוצה

ב"ה אני רוצה להודות לאלוקים על שנתן לי היזדמנות שניה להיתקרב אליו. אני רוצה להודות לאלוקים על שלימד אותי מה היא אהבת חינם. אני רוצה להודות לאלוקים על שלימד אותי מהיא אהבת אחים. אני רוצה להודות לאלוקים על כך שהוא נותן לי לעשות מצוות רבות ומרובות. אני רוצה להודות לאלוקים על כך שבזכות המלאכים שלו אני מאמינה יותר ויותר בביאת במשיח. אני רוצה להודות לאלוקים על כך שאני בריאה אני וכל משפחתי. אני רוצה להודות לאלוקים על כך שאני חיה ונושמת. אני רוצה להודות לאלוקים על שנתן לרב שלי ללמד אותי דברי חוכמה ובינה. תודה אלוקים תודה.
 
למעלה