שיר שכתבתי לכבודו של אהובנו החתום

shongold

New member
שיר שכתבתי לכבודו של אהובנו החתום

מעלה, לקראת יום הולדתו...התלבטתי והתחבטתי אם להביאו בפניכן, אבל הסיבות החיוביות גברו על האחרות. אנחנו הרי צריכות למלא מכסה של תגובות אמירות, ובמסגרת פורום פעיל ביותר. עוד מעט אציג אותו בפניכן!
 

shongold

New member
והרי השיר!

ג'קו – היוצר מנתניה – ליום הולדתך ה- 26 עטור מצחך זהב שטעני מלא באור עם יופי פואטי רוחץ קולך מפל רוחש, צלילים רכים מעצימים, חמים רכים קטיפתיים חודרים. עוצרים חובקים עוטפים לבבות רבים מאזינים. נותנים חופנים וגורמים, לחן יופי חדווה ועוצמה. ממלאת ליבי החף מקנאה, זרם עצום של אהבה רכה. אוספת מבטך האובד בשממה, מחכה להד שיכנס בחלל שיודיע על התמלאות בהוויה, ויכתיר את השיממון בעדנה שזמן רב הייתה גלמודה. עוצמת עיני ממתינה מרחפת, רוצה לבדוק השמש המלטפת, בדמות חזותך המופיעה לתפארת חזרה בצלילים העוצרים נשימה. עם כלי דמוי גוף אישה בידיך הגיטרה המגלמת כלי עוצמותיך. ממשיכה לאגור כוח וסבולת, לאשר תפרוץ אל על חזרה בתסמונת, בלתי נגמרת של הופעות ודיסקים, למאות, אלפים, עשרות אלפים, מאות אלפים. וירוו כמוני עוד המונים, היכולות המופלאות באיבריך, המסמלות כתר האיש החף מכל פוזה ורוצה להקיא כישרונו החוצה, ביפעת זוהרך שופע יכולות, אשר פרצו גלומות וחשופות. בהדר עוצמה ונפש חפצה. לתת בראשך קבל עם ותפוצה, סוף סוף מדינה שלמה מרכינה בפני כישרונך.
 

נילית2

New member
../images/Emo2.gif וואי שון איזה שיר מדהים

את משוררת בלי כחל וסרק. אם יש תחרות על תואר הפורום הכי כישרוני ואינטלגנטי-אין לי ספק שניקטוף את התואר בהליכה.
 
איזה יופי שון ../images/Emo13.gif

שיר נהדר נהדר! את ממש "הנביאה שון" "סוף סוף מדינה שלמה מרכינה בפני כישרונך." נקווה שכך אכן יהיה.
 

shongold

New member
תודה קרן..ואני מאד מקווה שהשורה

האחרונה אכן תקויים..מצד כל הנוגעים בדבר!
 
שון , יישר כוחך, כל הכבוד!!../images/Emo106.gif

כתבתי גם לגלית בשרשור סריקה שהעלתי, אתן מוכשרות אחת אחת,את בכתיבה עשירה ויצירתית, אחרת במחשב,שלישית ביצועיסטית כמו הילה עם מבצע המתנה ליומולדת,ג'קו אם אתה קופץ ורואה, תהיה גאה שיש לך קבוצה כזו מאחוריך
 

נילית2

New member
טליטל ניראה כאילו מישהו נעץ את

שירשור הטרולים.זה יהיה מביך אם ג'קו יכנס וזה הדבר הראון שהוא יראה
 
ניליתוש אל דאגה! נכתוב בשרשורים ש

שלטובת ג'קו וכך שרשור הטרולים ירד עד למטה..חוץ מזה הוא יודע שאנחנו לא ככה...
 
למעלה