שיתוף קטורת

שיתוף קטורת

טוב נדרשת עבודת מטה פיקודי . אז יאלה . קטורת (בקבלה) (במקלות קטורת)מכניסה מוטיב של אורות כאש . מעבר של מאורי אור לאש דרך בעירת חומר התבערה . כאשר עצם הבעירה מכניסה אורות מרמה בה נוצרו החומרים של הקטורת , ונדרשת הבנה במרכיבים של הקטורת ואילו אורות נכנסים כתוצאה מהבעירה . לדוגמא: אם חומר אחד במקל הקטורת בא מצמח , שמקורו מעולם גבוהה יותר , אזי מוטיבים ואורות מעולם גבוהה יותר ישתחררו בשריפתו . ולכן במסורות שונות יש צמחים בקטורות מאלים, או מכאילו אגדות . ואז האיכויות הללו משתחררות אצלינו בעולמינו . כאשר הרציונאל גורס שאור מעולם גבוהה יותר הוא יותר דומננטי ממרכיבי היש פה . ולכן מעט אור יגרש כל מיני מוטיבים השפעתים מהיש המיידי . לדוגמא: כאשר המקל קטורת שאני מבעיר (נניח הנאג צ'אמפה ברוגטי/יסמין ) פועל הוא מכניס מוטיבים מרמות קיום גבוהות יותר המגרשות מוטיבים הקיימים בעולמינו , כגון רוח הפוכה ,טומאה וחושך , ואז במקום שהשתנה היבט הפריסה של המוטיבים הקיימים , נכנס יותר מהמוטיבים הגבוהיים ,אורות חזקים יותר , ולכן מיוחס לזה אלמנט של טהרה וביטול השפעות שליליות וחשוכות . כאשר מישהוא מדליק לדוגמא נאנג צ'מפה הוא מעורב עם היבטיו מהפנימי לחיצוני בעצמו דהיינו הוא משרה את היבטיו בנוסף למה שיש במקום . וניתן לראות בקטורת הנאנג צ'אמפה , אם יוצא עשן שחור , או אפור או לבן . דבר המצביע על סינטזה של דברים , אחד מצבי האישי (מבחינת אורות)האחר מצב המקום בו העלנו קטורת . כאשר העשן העולה הוא שחור , זה אומר שהמקום ואני תפושים עמוק ברוח הפוכה חושך וטומאה . מצבי קשה וסביבתי קשה אין הרבה אור בחיי ובמקום (מועד לנזקים חגיגה למאגיה השחורה). כאשר העשן אפור יש שיוויון בין הרוח הישרה וההפוכה , ומצבי בינוני . כאשר העשן לבן יש יותר אור , ואני נמצא בטווח של האור בחיי ובמקומי . נוסף על כך עם העשן עולה בקו ישר נניח ל-10 ס"מ .אזי יש כניסה של אור ישר למקום ואני מלווה אור . השימוש הטקסי בסוגי קטורות שונים , מוביל לתוצאות שונות , כאשר השימוש בקטורות עם עשן שחור נחשבות במעלות המאגיה השחורה , והתעסקות עם חושך טומאה ורוח הפוכה . להבנה בסיסית, ברוח ישרה מצב רוחי יהיה חיובי , ברוח הפוכה רוחי תהיה שלילית . זה בכללי . כאשר מגוון הסוגים והשימושים הוא נרחב ביותר . וכאשר עושים מעגל עוצמה עם קטורות רצוי לדעת איזה סוג קטורת ואיזה סוג עשן , ומה אני בעצם רותם לעוצמה שלי . יש שבוחרים להתחבר לשחור ויש ללבן . וסתם לחרטט אין מאגיה שחורה אפורה לבנה וכו' , מראה שהמאג לא באמת מבין . ואם אתם לא מאמינים לי , תבדקו , מקום עם עשן שחור ומצב רוחכם , ומקום עם עשן לבן ומצב רוחכם . וזה עוד קצה המזלג מבחינה רוחנית . למאג המוכשר חשוב לדעת באיזה כלים הוא משתמש בשביל תוצאות רצויות . ומה האלמנטים שבשימוש . אשמח לשיתופים על סוגי קטורת ואולי נכין קטלוג של סוגים ושימושים לפורום ....אתגר .... דוד
 
אחד האמצעים לאבחן עם יש כישוף עליך

הוא עם קטורת , פשוט מדליקים מקל קטורת בחדר סגור , במרחק של פלג הגוף העליון , כחצי מטר ממך , ומתיישבים ליד בצד מערב , ואז אם העשן נוהג להסתלסל כל הזמן לכיוון שלך , ולהגיע עד עליך ,יש עליך כישוף . יש להבין שחלק מהכישופים הם מדורות קודמים , שהופלו על משפחות וצאצאיהם . עוד מהימים שמנהגים כגון אלו היו נפוצים . וזה רק אמצעי אחד של אבחון עם קטורת שמעיד על כישופים גבוהים . יכול להיות שהראדר של הקטורת לא יאבחן כישופים קלים של מאגים לא מוצלחים . למומחים בפורום , נא לדווח ולאשש את הנטען כאן . דוד
 

fire snake

New member
ואו, אז נטיית עשן מדורות להשתנות לכיווני

(הוא בד"כ מסולסל) מצביעה על הכישוף העתיק היושב עלי? חשבתי שזו אינדיקציה לעצמה... ואולי בעצם זה אותו דבר - אני מושכת אש בין השאר בגלל עצמתי. בהזדמנות אבדוק את הנושא ואדווח, מ ניין.
 
למעלה