שי הזה... יותר מזל משכל

דנדוש20

New member
שי הזה... יותר מזל משכל

לא. אני לא שמחה שקרוב משפחה של שי נפטר ולא לא שכחתי שזו רק תוכנית טלוויזיה ועליי להירגע. אבל כן - אני עצבנית! היום שכחתי קצת מהאח הגדול, יצאתי מהבית. לא עקבתי אחרי ערוץ 20, לא נכנסתי לפורום נזכרתי חיים מהם
חזרתי הביתה לפני חצי שעה. אחותי סיפרה לי שהשידורים נפסקו, יש שמועות, אולי היה מכות, אולי מישהו מת, אולי קשת עושה לנו קטע "בוריס חוזר"... נכנסתי לפורום והתחלתי לעקוב. בנינו? קיוויתי שהיה את תרחיש המכות (סתם. לא!) אבל האמנתי שלא היה כלום. עד שנתקלתי בכתבה הבאה http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/801/044.html באמת שכואב לי על בת משפחתו של שי, מוות זה דבר נורא ועצב גדול (בלי טיפה של ציניות) אבל למה עכשיו? רציתי. התפללתי. קיוויתי. ששי יקבל מה שמגיע לו! שהוא יעוף מהתוכנית, יגלה מה העם חושב עליו והחיוך יעוף מפיו אבל - לא ככה. בלי הדחה. הופך להיות הקורבן המסכן זה שמהיום יכתבו עליו: "וויתר על המליון כדי להיום עם משפחתו באקט הקרבתי משהו" אוף! תראו מה נהיה ממני. בלעכס.
 

דורוN

New member
גם אני עוד הרבה חושבים ככה

למרות שזה באמת מגעיל לחשוב ככה. אי אפשר שלא
 

דנדוש20

New member
זה לא הפך את התחושות לפחות מזעזעות

מה לעשות? שי הזה גרם לי לשנאה מטורפת. ההתנהלות שלו, הרוע שלו, השקרים שלו, ההתקפות החסרות לב שלו... כ"כ ציפיתי להדחה שלו. תזמון זה בהחלט הכל בחיים.
 

קמבילי

New member
אני לא יודעת, אנחנו צריכות לעבד את זה

ולהבין מה בעצם ראינו ולמה אנחנו מרגישות ככה. אני מרגישה בדיוק כמוך, שי הביא אותי לרמת שנאה מטורפת, אותה שנאה כמו לסדאם חוסיין, למילוסוביץ', לגבלס. מה שהכי נורא זה ההערצה של הדיירים האחרים אליו, העובדה שבחרו במודע או לא במודע להאמין לשקרים שלו שידעו שהם שקרים, העובדה שצפו בהנאה בהתעללות שלו באחרים. הרי הם לא אנשים שונים מאיתנו, איך קורה דבר כזה? כאלה אנחנו? אני באמת חושבת שמה שהתגולל לנגד עינינו במשך חודשיים הוא תסריט חד פעמים שיילמד בבתי הספר ובאוניברסיטאות. ואני עדיין לא מבינה מה ראינו ולמה אנחנו מרגישות ככה. צריך לעבד את זה.
 

ordiki

New member
תגידי לי את נורמלית?

את משווה את השנאה לשי לשנאה לגבלס? את יודעת בכלל איזה פשעים האדם הזה עשה? את משווה רצח המונים ופשעי מלחמה למישהו שדיבר לא יפה בתוכנית בידור? ירדת מהפסים, אני מציע לך לכבות את הטלויזיה ולא לצפות בתוכנית הזאת יותר.
 
אני מקווה שזו היתה שאלה רטורית .

כי לי אין ספק שמי שמסוגל להשוות בין אנשים שרצחו עמים וביצעו טבח באנשים לבין מתמודד שמופיע בתוכנית האח הגדול . הוא לא שפוי בעליל ! סדאם חוסיין ? מילוסוביץ ? גבלס ? אני רק מאחל לך החלמה שלמה .
 

קמבילי

New member
לא ידעתי שיש לך בלעדיות על דימויים נאציים

הרגע כתבת לי למטה: "להזכירך גם הנאצים פעלו למען הטוב" בתשובה לזה שאני רוצה שהטוב ינצח. סליחה שפלשתי לתחום שלך, זה היה בטעות.
 
תמשיכי כך קמבילי ...

רק חבל שגם כאשר את טוענת שאת מצטטת את לא מדייקת . הציטוט הוא : " ....את הריי מודה שמה שמעניין אותך זה השינאה . ( את רק מתרצת את זה בטיעון המגוחך שזה למען שה-"טוב" ינצח . אבל להזכירך גם הנאצים פעלו למען הטוב בראייה של עצמם .) לתת לך תיזכורת ? http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?for... " זאת לא בעיה להוציא דברים מהקשרם המקורי . אבל במקרה של הדברים שאת כותבת אין שום צורך לסלף שום דבר . והנה הקישור לחילופי הדברים בנינו שמהם נלקח הציטוט שהשתמשת בו עכשיו : http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?forumId=2077&MessageId=122870828
 

bibaso

New member
קמבילי, אל תתני דימויים

אנשים אוהבים להתפס על דימויים
 

ordiki

New member
אוהבים?

כתבתי לה את התגובה עם דמעות בעיניים איך היא מעיזה להזכיר בכלל את השם הזה? פשוט בושה.
 

אור2221

New member
את פסיכית לגמרי

שי הוא סכסכן ועושה מנדראז מקצועי. אבל הוא לא מסית ולא מתעלל. הוא בחור כוחני שאוהב שדברים נעשים כרצונו, והוא משחק את המשחק הזה - קצת משקר, קצת מתחמן, ורוצה שיהיה מעניין. זה *משחק טלוויזיה* - לא החיים האמיתיים, לעינב ויוסי לא קורה כלום ממה ששי עושה, מקסימום הם מפסידים צאנס למליון דולר. אני מאוהדות שפרה - ואני עדיין חושבת שיוסי ועינב הם אנשים טובים, אני פשוט פחות רוצה שינצחו. להשוות אותו לאנשים שהרגו מליונים? את לא שפוייה. הדרך לעבד את התחושות שלך הן באמצעות פסיכולוג טוב.
 

bibaso

New member
יש לך בעיות בהבנת הנקרא

איפה בדיוק היא השוותה את שי למישהו ?
 

bibaso

New member
שמע

היא בעצמה כתבה שהיא צריכה לבדוק איך היא הגיעה לרמת שנאה הזאת. היא שמה דימויים - לעוצמת השינאה - שמקפיצים, ואכן אנשים קפצו.
 

קמבילי

New member
אור יקרה,

את מהכותבות החביבות עלי וחשבתי שגם את כבר מכירה אותי, לכן הצטערתי במיוחד לקרוא מה שכתבת, ובמיוחד את הכותרת. אינני רוצה לפתח כאן את הנושא לכן אני מעדיפה לשלוח לך מסר ואעשה זאת בקרוב.
 
למעלה