שכירת משרד קטן

Metheny

New member
מישהו מכיר אופציות טובות לשכירת משרד קטן במחיר נורמלי?
אני מדבר על משרד סגור (קירות) עם חדר אחד בגודל של של 15-20 מ' באיזור ראשון/נס ציונה/רחובות והסביבה (יכול גם תל אביב אבל נראה לי גם ככה יותר יקר שם).
מדובר על שכירות לטווח יחסית קצר של חודשים בודדים.
מצאתי אפשרות לשכירת משרד ברחובות במחיר של 1700+מע"מ לחודש אבל המשרד בגודל של משהו כמו 2x 2 מ', כלומר שולחן, כיסא ועוד מטר רווח מאחורה, בלי חלון כמובן. שזה נראה לי לא אנושי אם צריך לשבת שם יום שלם.
חוץ מזה, ראיתי את האפשרויות של דברים כמו we work ו-offix אבל או שמדובר בחדרים שקופים ו/או המחירים בשמיים.
רוצה לוודא שאני לא מפספס משהו.
אני יודע שזה לא בהכרח קשור לפורום, אבל אולי בתקופת הקורונה אנשים פה חיפשו דבר כזה.
 
נערך לאחרונה ב:

user32

Well-known member
מנהל
אני כבר 12 שנים שוכר משרדים קטנים אז אפשר להגיד שדי מתמחה בזה. האפשרויות הכי נורמליות:
חללים משותפים כפי שהזכרת. המחיר יורד ככל שמתרחקים ממרכז ת"א. לא מאמין שתמצא חדר של ממש בפחות מ2000 + מע"מ. בעיניי זו האופציה הכי טובה למשרד קטן כי מקבלים את כל השירותים שצריך ואפשר להתנהל כמו בחברת הייטק לכל דבר.
האופציה השניה זה שוכר משנה בחברה אחרת. עכשיו בגלל המצב יש הרבה יותר הזדמנויות במחירים נוחים. המקום לחיפושים זה אתר Yad2. לפני שהמציאו את חללי העבודה שכרתי כמה שנים עם חברת תוכנה אחרת וזה עבד טוב אבל יש יתרונות וחסרונות שמאוד מזכירים מגורים עם שותפים (מריבות עם המזכירה, תחרות על החדר ישיבות, מיתוג פחות מוצלח, התעסקות עם חוזים וכו').
 

Metheny

New member
אין לי בעייה לשלם גם עד 2000-2500 כולל הכל אבל לא משרד של 2x2. וחייב להיות אטום ולא זכוכית/חלבי.
אבל אני לא מוצא דבר כזה.
אולי יש רעיון / כיוון?
 

user32

Well-known member
מנהל
אני "צפוני" אז מכיר את איזור צפון השרון שזה כנראה פחות מתאים לך. חפש בחללי עבודה הפריפריאליים, בדרך כלל נותנים תמורה טובה ומחיר נוח. גם הרבה יותר מרווחים כי 2 מ' בת"א זה כמו 6 מ' במעגלים הרחוקים יותר. אני מאמין שיש כאלה באזורים שאתה רוצה, חפש בגוגל, לך לבקר וגם להתמקח קצת יכול לעזור. השוק ספג מכה קשה ואני מאמין שהמשכירים יהיו הרבה יותר גמישים עכשיו.
 
למעלה