שלום אנימטורים יקרים :)

ME244

New member
שלום אנימטורים יקרים :)

היי, שמי רן ואני פעם ראשונה מדבר בפורום הנחמד שיצרתם לכם כאן. אני בן 25, סטודנט לעיצוב ואיור. כרגע אני מתכונן לפני פרוייקט הגמר שלי והתכנון העיקרי שלי הוא לעשות אותו כסרט אנימציה בתלת מימד. הרעיון הוא לעשות Trailer לסרט שעומד לצאת (משהו שאני אמציא). אני מצרף שתיים מהעבודות האחרונות שלי (מקווה שתאהבו :)) לגבי ניר, אחלה אנימציות לבוב! אהבתי במיוחד את הישיבה, היתה לי בעיה עם הפריזבי, אני חושב שההגזמה כשהוא מופתע לראות את הפריזבי חוזר אליו היתה מצויינת והיתה יכולה לשפר מאוד את התנופה בתנועה הסיבובית כשהוא מתכונן לזרוק את הפריזבי בהתחלה. גם היד לאחר הזריקה, נראה שהיא ננעלת במקום, הייתי בודק תנועה של זריקת פריזבי. הגבעה הנאיבית מרגשת במיוחד, ותורמת לדמות הנאיבית שאתה מחייה בצורה משכנעת מאוד :). למה החמניות קפואות? :( העלים נראים ענקיייים לעומת איפיון העץ היותר עדין בעובי הגזע שלו.
 

bluenote

New member
יפה

אהבתי מאד את הבית הנטוש. נראה מאד ריאליסטי. גם הדמות מאד חמודה, אבל צריך לראות אותה בתנועה. איפה אתה לומד?
 

hermonir

New member
שלום רן!

תודה על התגובה. בוא נראה... בגרסה הבאה ההגזמה בהתחלה תהיה חזקה יותר. גם היד באמת נתקעת מיד לאחר הזריקה, והיא תשתפר, מבטיח. החמניות... כל האנימציה נעשתה על מאיה, שאני רק לומד אותה כרגע. השתמשתי ב-PAINT EFFECTS, ויש שם "דשא ברוח" ו"עץ ברוח". אין שם "חמניות ברוח". אני צריך למצוא איך להזיז אותן ברוח (מישהו רוצה לקצר לי את התהליך ולספר לי איך?). אותו דבר נכון לגבי ההערה על העץ - פשוט לא נכנסתי לזה עדיין. העבודות שלך נראות טובות מאד! בטירה רואים קצת טקסטורות שחוזרות על עצמן, ו"חדר המדרגות" צריך להיות יותר חשוך לדעתי. התאורה מוצלחת. יש לך לינק לאנימציות? ניר.
 

ME244

New member
ניר היקר...

תודה על הביקורת. אין לי לינק לאנימציות כרגע, אין לי אתר אישי עדיין. לגבי Paint Effects, אינך צריך להשתמש רק ב "XXX ברוח", אתה יכול להגדיר ל Stroke של החמניות רוח ולהגדיר לה את העוצמה, כיוון ומהירות. אחרי שיצרת/בחרת את ה Stroke של החמניות, כנס ל AttributeEditor (CTRL+A) של אותו Stroke, שם גש ללשונית Sunflower1 (שם ה Stroke), רד לקטגורייה שנקראת Tubes, שזה למעשה האפקט שבנוי על אותו stroke, שם אתה הולך לקטגורייה Behaviour ולבסוף Turbulance, כאן אתה מגדיר את סוג הרוח וכן הלאה. בהצלחה.
 
למעלה