שלום אני גל

לוחם 96

New member
שלום אני גל

מה שלומכם? אני חייל בגדוד לביא שבחברון ויש לנו חיכוך גבוה פה עם האוכלוסיה הערבית, אני יודע ערבית ממש בסיסית ושימושית, וחשבתי אולי אוכל להעזר בכם כדי להעשיר את האוצר מילים שלי, , , , יש פה שפיצים בערבית,? מה רמת הידע שלכם? ומישהו פה עבר קורס מתשאלים?
 

General Zini

New member
ברור שיש שפיצים....

אד'א בדכ נחכי באלערבי אהלא וסהלן !
 

ערב רב

New member
תשאל מחברים שלך את החוברת

של קורס המתשאלים ותלמד ממנה לבד, על הקורס עצמו לא שווה לך לבזבז את הזמן (מבחינה לימודית).אבל אם יש לך 300 שקל אז תקנה את הספרים של יוחנן אליחי לערבית מדוברת, הם ערכת הלימוד המושלמת.
 

SHARON 103

New member
אהלן גל.. מה קורה?

איך התושבים בחברון? די ברור שהסיטואציה לא נוחה לשני הצדדים לא לחיילים ולא לתושבים שחלקם לפחות אינם תומכים בטרור ולא שונאים אותנו. מקווה שאתם מסתדרים שם. אגב, תשתף אותנו בכל מיני מילים וביטויים שאתם משתמשים שם.... זה יעזור לנו ללמוד את הלהג הפלסטיני... תכתוב את זה בתעתיק לעברית. (נגיד מוסתשפא =בית חולים). אגב, למדת פעם ערבית או שרק בחטיבה?
 

לוחם 96

New member
למדתי בחטיבה.

והייתי מזה גרוע בזה, אמא שלי שאני אוהב אותה כל כך הכריחה אותי ללכת לשיעורים פרטיים, בסוף הוצאתי את ה90 אבל שכחתי הכל :) ... בקשר לביטויים, קשה לקלוט אותם כשאנחנו אוסרים עליהם לדבר לידנו , וכשכל מה שהם אומרים נשמע לי כמו מילה אחת ארוכה, מה שכן, אנחנו לרוב שומעים , ``פאק יו חייל`` חחח ואת הילד הקטן עם המגש צועק ``אלאביה`` xD
 
למעלה