שלום, אני רוצה להתחיל ליצור אפליקציות לאייפון

AsafLevi09

New member
שלום, אני רוצה להתחיל ליצור אפליקציות לאייפון

אפשר בבקשה לדעת מהם המצרכים החיוניים כדי שאוכל לפתח תוכנה, וגם הסבר איך אני מציע את התוכנה ל-APP STORE למה כי יש לי רעיון גאוני לאפליקציה שלא דורשת יותר מדי מאמץ אבל התמורה גדולה.
 

guyiphone

New member
לפני שאתחיל לגולל את רשימת ההכנות שיש לבצע ..

האם יש לך OSX ? האם אתה מפתח בשפה כלשהי ? ענה על אלה ואני או חברי הפורום ניתן לך תשובה מפורטת ... שיהיה בהצלחה !
 

AsafLevi09

New member
אממ לפני שתתחילו אני רק בתיכון

אם זה עוזר אז התחלתי ללמוד שפת C# במסגרת הלימודים אני לא אומר שאני מתכנת רק יש לי רעיון טוב וגם אם אני יצתרך ללמוד אז כל-כך הרבה כי זה הרעיון הוא ממש על הבסיס. אם זה עוזר אני גם שולט באנגלית טוב.. ומה זה OSX?
 

kanabis34

New member
אז ככה:

OSX היא מערכת ההפעלה של אפל, שכרגע רק בה ניתן לתכנת היום בצורה הטובה ביותר (יש עוד דרכים אבל דרכים עקיפות ולכן אני לא נכנס אליהם) מה שאומר שתצטרך גם מחשב מקינטוש שיוכל להריץ את המערכת ההפעלה. ועוד דבר זה לדעת לתכנת בשפת Objective C . יש עוד המון דברים קטנים אבל אני מאמין שברגע שיהיה לך את כל הדברים מוכנים, גלישה קטנה לאתר של אפל תסגור לך את הפינות. :)
 

guyiphone

New member
ממש SOS אנחנו ... ../images/Emo13.gif

תודה על התשובה לבחור ! שמח שיש מי שמוכן לעזור למתחילים שביננו
סופ"ש נעים !
 

guyiphone

New member
או קיי, אז ככה ...

OSX זו מערכת ההעלה של מחשבי המקינטוש כיום. אתה בהחלט צריך מחשב אפל עליו מותקנים הרכיבים הבאים: 1. מערכת הפעלה OSX מגרסה 10.5.8 ומעלה. 2. SDK 3.1.3 מהאתר של אפל ראה במאמרים יש כל הלינקים להורדה. 3. מכשיר איפון תמיד יכול לעזור לך. 4. תתחיל לפתח את האפליקציה הראשונה שלך ... באופן עקרוני אתה "מסודר" אחרי כל אלה ... תוכל להעלות כאן שאלות בעניין הפיתוח עצמו אם תרצה. אני מציע לך שלא לחשוף את הרעיון שלך לפני שווידאת שיש חתימה על NDA (ראה מאמרים). אשמח לעזור לך, תוכל לפנות אלי במסר. סופ"ש נעים!
 

AsafLevi09

New member
טוב..

קודם כל אין איזה תוכנה לווינדוס שתהפשר לי להתנהל כמו מחשב של אפל? לא שיש בעיה.. יש אייפוד תאצ' וכמובן שאני לא יספר\יחשוף פה. אוקי אחרי שיש לי את כל הסעיפים שרשמת, איך בעצם אני יוכל לבנות אפליקציה?
 

BravoMan

Active member
המלצה:

היות ותהליך הפיתוח לאייפון כרוך בהוצאה כספית שעבור תלמיד תיכן היא ניכרת ביותר אני ממליץ שתעשה מחקר קטן לפני שתתחיל. ראשית, חפש ותראה האם כבר קיימות תוכנות שעושות את מה שאתה חשבתה לעשות. בגלל המבחר העצום של היישומים שקיימים היום לא תמיד שמים לב כשמשהו כבר נעשה. כמובן שגם אם זה אכן נעשה זה לא אומר שעליך לוותר על הרעיון. אבל כדי להצליח, תצטרך לראות מה אתה יכול לעשות יותר טוב או יותר נכון מהמתחרים ואולי גם לחשוב על תוספות שהם פספסו. (וכמובן שזה ייתן לך רעיון על טווח מחירים שתוכל לקבועה לתוכנה שלך) אגב, שים לב שכאשר תגיע לשלב שיש לך אפליקציה מוכנה לשיווק הרי שהוריך יצטרכו לטפל בנושא כי הגשת אפליקציות לחנות של Apple (גם אם הן חינמיות) מותרת לבני 18 ומעלה בלבד. דבר שני, עליך להתעמק בתקנות והגבלות ש-Apple מציבה להכנסת תוכנות לחנות שלה. ייתכן, שלא ניתן לשווק את הרעיון שלך בצורה רשמית בגלל מגבלות אלו. לדוגמה: אם הרעיון הוא חידוש ממשק של פעולה קיימת ב-iPhone גם אם הוא הרבה יותר נוח ואינטואיטיבי השיווק שלו נוגד את תנאי החנות. כנ"ל עם הפעולה של האפליקציה כוללת חלק מפונקציונליות שמובנית במכשיר (למשל, לא תוכל ליצור אפליקציית אנשי קשר משופרת). ועוד טיפ קטן: בעוד שלא התעמקתי בנושא, ראיתי שיש דרך לפתח ב-#C לאייפון ואפילו להכניס אפליקציות כאלה לחנות בצורה רשמית. ייתכן, שזה יקל עליך את הפיתוח היות וכבר יש לך הכירות עם השפה, אבל אם האפליקציה שלך צריכה ביצועים אני לא ממליץ על גישה זו. שפות managed כגון #C לא ממש מתאימות למכשירים ניידים כגון טלפונים בגלל צריכת זיכרון ומעבד עודפת. שיהיה בהצלחה!
 

AsafLevi09

New member
אני יישם את דבריך לצומת ליבי

היות וכבר חשבתי ותכננתי את התוכנו עוד לפני שהכרתי פה את הפורום, בדקתי והשוותי בין אפליקציות אחרות ולא מצאתי אחת עם אותו רעיון מדויק. כמובן שהוריי יוכלו לשתף פעולה בזה שיגישו את התוכנה לאפ סטור מכיוון ואיני יכול. אני עדיין לא מספיק מומחה ב-C# בגלל שהתחלנו את המקצוע רק השנה כלומר נשאר עוד הרבה חומר ללמוד כדי שאני יוכל לדעת לתכנת דרך זה. תודה על העזרה, אפשר לדעת מהם המחירים של המחשב שהזכרתם מקודם? כשאני יקנה את המחשב ישר יהיה עליו את התוכנות הדרושות?
 
למעלה