שלום ויש לי שאלה

  • פותח הנושא מש1
  • פורסם בתאריך

מש1

New member
שלום ויש לי שאלה

רק היום מתודע לפורום הזה .וכבר מבקש להיעזר אם תוכלו לעזור.החילת שלי טריה בצבא חדשים וחשה רע עם המפקדת שלה. זו ממש יורדת לחייה. בררתי ואמרו כי כדאי לי לקבול כנגד המפקדת וכך עשיתי.בתי חוששת שעקב כך ישחררו אותה מצהל. היא פוחדת מהקבילה. האם יש לכך בסיס לפחד שלה? ישחררו אותה? היא אינה רוצה להשתחררורוצה מאד להמשיך ולשרת. מה עושים? תודה.
 

oshiko

New member
החשש לא סביר ...

צה"ל זה לא בית ספר או מוסד עצמאי, שמשחרר אנשים משירות בגלל שהם לא מוצאים חן בעיני מישהו. אין דבר כזה. בעיקרון יש היום הרבה יותר רגישות לנושא של טירטורים, אם זה באמת מה שמאפיין את המקרה הזה. לדעתי כדאי לבתך, או לך בתור הורה (אם היא נרתעת) לפנות לדרגים שמעל למפקדת ולברר מה בדיוק קורה. לא צריך לחשוש משום דבר. הרי המצב הנוכחי לא טוב מבחינתה - אז מה כבר יש להפסיד?
 

gourmet

New member
עוד פתרון

היא יכולה לגשת לקצינת ח"ן מרחבית, לזמן ראיון ולקבול בפניה על הבעיות שלה.לבנות יש פיתרון נוסף מהסוג הזה שעובד מצויין. בהצלחה
 

אימשל2

New member
עצה נוספת מכיוון אחר

כיוון שלא מכירה את האפשרויות לקבילה שעומדות בפני בנות, אסתפק בעצות הטובות שקיבלת לעיל. רציתי להציע טקטיקה משלימה, שנכונה לחיים מול כל סוג של בוס. תנסה להבין מהבת שלך מה שורש הבעיה, האם זו בעיה שנובעת מאינטרקציה בין אישית או מבעיות עניניות שקשורות לתיפקודה של הבת. לטובת הבת שלך, תשתדל להיות אוביקטיבי ולהבין האם אכן התיפקוד של בתך משביע רצון. אם יש לבתך בעיות כל שהן שגורמות לה לתפקד באופן שאיננו משביע את רצון המפקדת, נסה לעזור לה לשנות את אופן פעילותה כדי שבכל זאת תשביע רצון. אם הבעיה נובעת מאינטרקציה בין אישית לקויה, גם שם, אתה כמבוגר יכול למצוא את מוקד הבעיה ולעזור לבת שלך להתאים את התנהגותה כך שתמשוך אליה פחות אש. אין בכך משום פחיתות כבוד, אלא, ענין פרקטי לחלוטין, שמתאים גם לחיים האזרחיים. אני מאמינה, שאם הבוס הוא עובדה קיימת ומי שיכול להפסיד בעימות מולו הוא אתה, תשתדל להוריד את רמת החיכוך למינימום, עד כמה שזה תלוי בך (לצורך העניין בבתך). זה כמובן איננו מונע טיפול בנושא בצורת קבילה, אם היא רלוונטית.
 
למעלה