שלום חבר'ה. עזרה קטנה

ScorpioID

New member
שלום חבר'ה. עזרה קטנה

צירפתי מסמך טכני, הייתי רוצה לדעת אם בחלק הימני של המסמך האותיות הן קוריאניות? בתודה
 

Woogy

New member
הדף הזה כן

אבל זה צרופי אותיות, ומן הסתם לא כל הצרופים מכוסים שם. זו גם רזולוציה מאד נמוכה והאותיות לא ממש ברורות, הקוראנים אוהבים להשתמש ברזולוציות יותר גבוהות כמו למשל אותיות של 16*16, אם תשווה את זה לאנגלית שאוהבים 8*16 למשל, אז ב-16*16 מכניסים הברה שלמה בקוראנית (2 עד 6 אותיות) לעומת אות אחת ב 8*16 באנגלית, וממילא בקוראנית למילה ממוצעת יש פחות הברות. (כידוע גם בעברית יש פחות הברות במילה)
 

ScorpioID

New member
מה זאת אומרת צירופי אותיות?

אני יכול להרכיב שם מילה שמשמעותה PRESS NOW?
 

Woogy

New member
זה לא עובד ככה

תצטרך להסביר את כל הסיטואציה, לדוגמה אני אתן לך תרגומים שגויים בעברית: להחרים מיד ובכן, לגהץ עיתונות עכשיו לחץ מיד ללחוץ עכשיו ולא השתמשתי ו"דפוס" הסיטואציה חשובה גם כי יש משמעות לרמת הנימוס בה משתמשים. ברגע שאבין מה צריך, אוכל לנסות לתרגם ולראות אם יש את זה שם, יש שם לא מעט הברות נפוצות. אגב פעם לפני שתי מערכות הפעלה(תודה למיקרוסופט על בניית מערכות לא יציבות שלא ניתן להחליף להן חומרה בקלות) היה לי קישור מעולה של מיקרוסופט שבו רשימה ארוכה של מונחים עם תרגום רשמי שלהם להרבה שפות. אם אני ממש ארצה אולי אמצא את זה שוב, לפעמים זה מאד שימושי.
 

ScorpioID

New member
אז ככה.

אני עובד בחברת מולטימדיה, וכרגע אנחנו שוקדים על הכנת מערכת טריוויה לפרוייקט בקוריאה התרגום שאני צריך מיועד לשלטים האלחוטיים אותם אנו מייצרים. על השלטים יש מסכים קטנים בהם רצים פקודות ושורות למשתמש האישי בשלט לדוגמא: press now no answer station number וכ"ד. מכיוון שהאפשרויות שיש לנו מבחינת המסכים הקטנים שעל השלטים הן נורא מצומצמות מבחינת שפות, אני בוחנים בעת את השפה על מנת לתת פיתרון לדורש. כרגע זה הלקוח הקוריאני שלי. זה בעצם המודול הקוריאני המתאים היחידי שניתן להשיג, גם זה עלה לי בתלאות אימים. אשמח אם תוכל לייעץ בנושא.
 

GnomeBubble

New member
בדרך כלל, בשפות מזרח-אסייתיות

(כלומר סינית, יפנית וקוריאנית) נהוג לכתוב את האותיות בגודל שנקרא Full-width שהוא פעמיים גודלה של אות אנגלית. הפונטים מכילים גם אותיות בגודל Half-width (גודל שמקביל לאות אנגלית) שמשתמשים בהם לכל מיני שימושים מינוריים כאלה ואחרים, אבל הן תמיד נראות "מעוכות" לעומת האותיות הרגילות, ולא כל האותיות (או צירופי האותיות במקרה של קוריאנית) קיימות בגודל הזה, ככה שאי אפשר לכתוב הכל. אני לא בטוח אם יתמזל מזלך ותוכל לכתוב את מה שאתה רוצה בקוריאנית או לא, אבל ברור שזה די מוגבל.
 

Woogy

New member
עכשיו זה יותר ברור

כיוון שזה חורג מהתחום המתאים לדיון בפורום אני שולח לך מסר עם הסברים.
 
למעלה