שלום כולם,יש לי שאלה...

yasama

New member
שלום כולם,יש לי שאלה...

בלי שום קשר למה שנאמר לפני, אין לכם שום בעיה עם הצליל של גרמנית? כי לי באופן אישי השפה הזאת שורפת את האוזניים ואני פשוט לא יכולה לסבול אותה. אני חושבת שזה גם בגלל השואה אבל לא רק... בכל מקרה מה איתכם?
 

yasama

New member
אפשר לומר....זה כל העיניין של השואה

כנראה. פשוט הייתי כבר פעמים בגרמניה אצל קרובים ובכל פעם ששמעתי גרמנים מדברים פשוט עברה בי צמרמורת
מצד שני, יש לי דודה בגרמניה שעשתה תואר בשפות,אז הדודה הזאת גם לא יכולה לשמוע גרמנית זה משגע אותה ולכן אין לה חברים גרמנים אבל היא יודעת גם צרפתית ואנגלית כך שהיא מסתדרת!
 

gering

New member
מה הבעיה בדיוק?

אם את לא אוהבת את הצליל של השפה , אל תלמדי אותה
 

Rubycon

New member
my opinion

I think german has a real neat sound, especially when it is strict and such cases. Nevertheless I think german is the least melodic language of all. When someone is trying to sing in german but in a sweet, delicate voice, I can't stand it. Even if his/her voice is appealing to me. By the way, what do you guys think of this? This is the lyrics of an album by Magma, a french band, whose drummer/leader had written is own language (and the band's lyrics are sung in this language), which is a combination of french, german, some soviet dialects, some more minor influences and gibrish. I really like this language, especially when they sing it. Moreover, I think this is a totally NEAT album, one of my Top-20 maybe.
 
Ich liebe Magma!

Aber, was ist der conaction zu das Forum? בסוף אנשים יחשבו ש"קוביאנית" זו גרמנית, יקבלו רגליים קרות ויברחו מכאן :) Achtung!
 

russian girl

New member
היי

קודם כל גוטן מורגן לכולם! דבר שני ל-yasama , גם אני חשבתי פעם שגרמנית זאת שפה ממש מגעילה, מה שגם מעלה אסוטיאציות לא נעימות כל כך, אבל שנה שעברה נסעתי לגרמניה לשבועיים(במשלחת),בהתחלה זה באמת נשמע ממש נורא, אבל עם הזמן ממש התרגלתי, וזה אפילו נשמע נחמד. וחוץ מזה,כמה גרמנים סיפרו לנו שיש הבדל במבטא בין החלק המזרחי של גרמניה לבין החלק המערבי, בחלק המזרחי המבטא הרבה יותר חזק , אז אולי לך דווקא יצא להיות בחלק המזרחי. ודבר אחרון-מזל"ט על הפורום החדש:)
 

Morbidflash

New member
Hm

Gam li aita baaia im germanit, ad she itahavti be Rammstein. Ihie beseder. Tod zu dem Nazis, leben lang die Juden! (betah asiti kama tauiot, tetaknu)
 

U m a

New member
ובכן...

השפה הגרמנית היא שפה מגניבה. אין לי בעיה איתה כשזה בתכניות בערוצים הגרמניים, או כל מיני אנשים שמדברים לידי גרמנית. ידיד שלי מגרמניה שלח לי פעם דיסק רוק גרמני. יופי של מוזיקה, אבל לא הצלחתי להקשיב לו בגלל השפה. גם בסרטים הגרמנים הישנים האלה של פעם אני לא מסוגלת לצפות. מכנה משותף- מדובר במקרים בהם משתמשים בשפה הגרמנית בטון נוקשה יחסית. אז זה ישר מחזיר אותי לענייני השואה.
 

python 4

New member
המממ.. יש לי עם זה נסיון מר

הבעיה היא שהפעם היחידה שאנשים שומעים גרמנית זה ביום השואה, כשמראים בטלויזיה את הנאום של היטלר מול ההמונים הנלהבים. אנשים מקשרים בין השפה לבין השואה. כשלומדים שפה צריך לגשת אליה בראש פתוח, בלי דעות קדומות. הרי גם הצרפתים לא כל כך נחמדים, ואילו שפתם נפלאה, ולעומת זאת אנחנו אנשים נפלאים עם שפה.. אה. תמיד כשמתחילים ללמוד שפה הצליל שלה נשמע מוזר, אבל אחרי שנכנסים לזה מגלים את היופי שבשפה, ובגרמנית יש הרבה מאוד יופי. למעשה, זו אחת השפות היפות ביותר שאני מכיר (ואני יודע גם קצת צרפתית, ספרדית ויפנית כך שיש לי עם מה להשוות). קשה להסביר את זה במילים. זו פשוט שפה.. זורמת.
 

shirely

New member
כמה חבל...

כן זה עובדה נכונה ומצערת מאוד. עלי למשל אנשים כבר מזמן הפסיקו לנסות להבין... אבל כולם קוראים לי כבר בטבעיות אייכמן ;)גם אני כמו כולם חשבתי עד לפני שהתחלתי ללמוד שזו שפה מגעילה. ועד היום לעתים היא מצמררת כשהיא נצפית בהקשר השואה, אלא שצריך לעשות הפרדה בין השפה למעשים הנוראיים שקרו בזמן השואה, אין מנוס.
 
למעלה