שלום לכוווולללללםםםם!

נירה63

New member
ההודעה הזו היא בשמי ובשם נירה:

ההודעה הזו היא בשמי ובשם נירה: קיבלנו על עצמנו לנהל את הפורום החדש הזה ולעשות כמיטב יכולתנו להוביל בדרך צלחה. הפורום יצליח אם נלך כולנו , כל פעיליו ומשתתפיו, יד ביד בשיתוף פעולה, סבלנות, הערכה לזולת ,וכבוד הדדי אנחנו מבקשות לתת לנו יד , שיתוף הפעולה עם הנהלת תפוז ובעליו חשוב לכולנו , נשמור כולנו על תקנון הפורומים. במקרה של ספק-לשאול. והכי חשוב: "ואהבת לרעך כמוך"-שהוא הבסיס להכל. אוהבות אתכם , נירה ונעמי.
 

רותה לי

New member
../images/Emo7.gif אני וגם ../images/Emo13.gif - נירה ונעמי היקרות.....

דבר ראשון שיהיה בהצלחה. דבר שני, כמו שכתבתי עכשיו גם בקומונה, אני ממש לא יודעת מה לעשות ומה להרגיש......... הפילוג הפתאומי הזה, וממש לא נכנסת למה שקרה מאחורי הקלעים, הפילוג הזה מעמיד אותי בהרגשה לא נעימה......ולמה? כי גם שם יש מלא אנשים שאני אוהבת מאוד מאוד והתרגלתי אליהם והם עזרו ועוזרים הרבה...וממש חברים שרכשנו... ובוודאי שגם כאן, אתן נשים נפלאות, שאני יודעת על העשייה העצומה שלכן והרצינות... אני מרגישה חצויה קצת..... אם היה לי ים ליד הבית הייתי הולכת עכשיו לים לכמה ימים........ אוהבת, ומאחלת בהצלחה בכל מקרה
 
רותה לי יקרה-../images/Emo24.gif

א- ים יש לידי אז את מוזמנת מכל הלב -נלך בכף יחד ! ב-אני מבינה לגמרי כל קונפליקט בכל הקשר בחיים גם לי כמו לכל אדם יש, אני מבקשת מכל הלב לא להעביר קונפליקטים ממקומות אחרים לכאן, בפורום חדש יש הזדמנות לשקט, הבחירה היא של כל אחד מאיתנו , מהלב, נעמי.
 

יובל2

New member
הקונפליקט הזה שייך גם לכאן

אי אפשר להשאיר פה אווירה סטרילית ואת הרפש להשאיר בקומונה או בכל מקום אחר,,, זה לא עובד ככה!!!!! הפורום הזה הוא חלק מהקומונה והקומונה הוא חלק מפורום נתינה מהלב וחלק מלמען הקהילה. אין ספק שנוצר פילוג וחבל.
 

נירה63

New member
יובל2 נשמח אם תכניסי ותתרמי לאוירה הנעימה כא

כאן, וכמו שכתבתי לך אני ונעמי מזמינות את כל מי שחפץ להיות שותף להצטרף. מי שרוצה להיות פעיל בפורומים אחרים , נהדר זו זכותו, וזה לגיטימי מאוד. את הרפש והאיכס מקווה שלא יביאו לכאן, המטרה אחרת, ושוב שמחה שנכנסת והבאת את דעתך.
 

A N N 7

New member
ה../images/Emo189.gifשולחת לך תותים..../images/Emo210.gif../images/Emo214.gif../images/Emo210.gif

שלחתי לך תותים אבל הכוונה זה לשלוח לך תפוחים ותמרים והמתיקי לך את היום והערב. וכאן יש דף חדש להבין את מעני ואת נירה הכול במחשה לעשות טוב לכול מי שמבק ומי שנותן. הכול בא מהלב . השאר זה פסה הלב אומר אני נקי ואובה לעזור ולחשוב על כול אחד ואחת. אני כאן ממתיקה לכם את טוב ליבכם. לזה יש את הפורום הזה לתת לכבד וגם לאהוב איש איש את רעהו. ואני מהלב פונה לך יובל2 את באמת הבנת את מצבי וכאב לך וגם לימדת אותי להבין שלא כול מה שאומרים הכוונה כותבים הוא בא מתול כעס או רוע. לא . אמרת לי לא לשפוט אף אחד זב המעשה הכי מוצדק. גם אם יש שם טעות ללא זדון. רק כעסים חולפים. כאן אני מאחלת הצלחה לפורום זה ותודה לך יובל2 חג שמח לך לנעמי לנירה לכול המאכיות כאן. אני מאמינה שכולם יש מה לתת ומה לתרום בתחום זה של הקהילה. שוב חג שמח ומועדים לשמחה.
 

A N N 7

New member
מבקשת סליחה המדלקת שלי הולכת?

לא נותנת כול אות ל.. ליובל2 מתוקה ולסליחה שלא נכתב טוב נעמי ויחד לך נירה הצלחה בהמשך חני חג שמח
 

A N N 7

New member
../images/Emo133.gif../images/Emo49.gif האם הכול פה בסדר. ../images/Emo43.gif

אני מאחלת הצלחה לנירה63 ונומי
רק תנו לי תגובה מה הולך פה האם הכול בסדר חני שואת חג שמח הכול מבולבל האתר נתינה מהלב נסגר .
 

נירה63

New member
הכל בסדר כאן. יש שינוע לצפון בחג

אם את עדיין זקוקה לעזרה תכתבי לי במסר,ונראה איך משנעים אליך. חג שמח.
 

A N N 7

New member
א תודה מתוקה על החמימות נירה הרבה הצלחה כאן

מאחת הכול יבוא על מקומו.. חני באהבה לפורום בהנהתלך ושל נעמי פסי חני חג שמח
 

שוקולתה

New member
../images/Emo49.gif../images/Emo24.gifלנעמי פסי ולנירה 63 שיהיה בהצלחה

אנכנו איתך בהצלחה לכם וברוכה הבאה לטובה
 
למעלה