שלום לכולכם!!! אני חדש+התלבטות

שלום לכולכם!!! אני חדש+התלבטות

אבל אני בן 15 (כן כן אני קטין!!!) ויש לי בעייה.... בחופש הגדול פגשתי איזה אחת ממודיעין במחנה קיץ של הצופים.. ובלילה של אותו מחנה בוא נגיד שלא ישנתי.... עכשיו דיברנו באיי סי קיו והכל והיינו אמורים להפגש אבל זה לא יצא לפועל.... עכשיו בעקרון היינו אמורים בטיול הבא להפגש ולהמשיך את הקשר.... אבל בינתיים הייתי חייב איזה ריגוש ומאחר והיא גרה רחוק ממני הייתי חייב משהו קרוב... אז חזרתי לקשר ממזמן שנפסק בגלל שהילדה רצתה להפסיק לבגוד בחבר שלה (כן כן אני הייתי איתה בזמן שהיא הייתה איתו) ועכשיו אנחנו חברים... ואני לא יודע מה לעשות כי עוד מעט יהיה לנו עוד טיול... ואני מת לחזור ולהיות עם הילדה שהייתה איתי במחנה... אבל עדיין אני לא רוצה לבגוד בחברה שלי... אז יש לכם הצעה מה לעשות??? יענטו לבגוד או לא???
 
ועוד משהו...

בטיול שיהיה אני ממש ממש רוצה להיות עם הילדה שגרה רחוק כדי לגרום לילדה אחרת (שגם גרה רחוק) לקנא... כי היא ממש ממש עצבנה אותי!!!!
 

Krishi

New member
ענבר... זאת הפעם הראשונה...

שאני מרשה לך לשחוט את הילד הזה דווקא בגלל הגיל שלו...
 

ShAkaTArShA

New member
../images/Emo45.gif

אני נוטה להסכים הרבה היום
 
מה קשור הגיל?

הגיל ממש ממש ממש לא משנה.... מזה חנוניק???? מאיפה הגעת למסקנה הזאת? למה חנוניק מזיין כל שני וחמישי??? למה לחנוניק יש בכלל קשר גם בנות??? לא!!!!!!!!!!!!!!!!! אז סתמי תפה שלך!
 
אוקיי, אם אתה מתעקש אני אסביר לך

אני פשוט אצטט אותך.. קודם כל לא אמרתי שזה קשור לגיל, יש לך עוד לגדול בפירוש של להתבגר.. ולגבי החנוניק.. "אבל אני בן 15 (כן כן אני קטין!!!)" "במחנה קיץ של הצופים.." זה לא כל כך קשור אבל זה מוסיף.. זה נותן לי אימג'
עלייך למרות שהחבר'ה שאני מכירה מהצופים ממש לא כאלה... אצלך זה פשוט מתחבר "בינתיים הייתי חייב איזה ריגוש" חחחחחח הורג הורג... "כן כן אני הייתי איתה בזמן שהיא הייתה איתו" חחחחחחחחחחחחחחחח ויי זמיר תשבע שהיית עם מישהי שבגדה בחבר שלה.. אוי לי .. "כן כן" חחחחח
I REST MY CASE ואל תשתיק אותי............
 
אהההההההההההה

אז תסבירי למה התכוונת... ו... אני לא בוגר ככה שאני לא יודע אם אני צריך להתבגר.. ואני בצופים כי נמאס לי מפרחות מרוקאיות שעירות (אין לי שוםםםםם דבר נגד מרוקאים) שחשות משהו... (וכאלה יש הרבבבבבבבבה באזור שלי) ובצופים יש בנות נורמליות!!! שגם נראות טוב... והצופים ממש ממש אבל ממש לא חנונים... לא יודע למה יש להם דימוי כזה... חוצמזה שעל הזין שלי אם למישהו יש בעיה עם זה!!! כן אני בצופים ומישהו ינסה לעצור אותי!!!
 
אכן עמוק....

וזאת הכוונה שלי בחיים! אני ילך לאוניברסיטה עם הכי הרבה כוסיות! אני ילך ליחידה בצבא עם הכי הרבה כוסיות אני ילך יעבוד בקיבוץ ברפת עם הכי הרבה כוסיות אני ילך לבית אבות עם הכי הרה כוסיות אני ילך ויקבר (לא בקרוב אני מקווה) בבית קרות ובחלקה עם הכי הרבה כוסיות!!! זה היעוד שלי לחיים!!!! תודה לך עדידית שעזרת לי להגיע להארה.... עכשיו יש לי מסלול בחיים!!! תודה לך!!!
 
ובגלל זה...

אני מודה לך ולאלוהים ששיגרו אליי מלאך... שיעזור לי בדרכי האפלה היומיומיים!!!! תבורכי!!!
 
לא מה פתאום!!!

אני מאתמול מסתובב עם כזה (__________________________________) חיוך על הפנים בגללך... אני אישית חושב להתחיל דת חדשה ואת תיהיהי האלילה שלי ושל עוד רבים שאני יצרף..... תאמת יש מצב שיהיה לך הצלחה... סך הכל מי רוצה לסגוד לשמן שכל הזמן מחייך (בודאה) או לערבי שתומך בהריגות ובמלחמות ושכל אדם שני שנולד באמונה בו נקרא על שמו(מוחמאד) או לאיזה רזה אחד שחש מגניב רק בגלל שהוא איזה 2000 שנה הוא נשאר על 4 מקלות מיסכנים ועושה פרצוף של סבל המתחרה היחיד שלך האלילה עדידית זהו משה ואלוהים... שעליהם אין כל כך דברים רעים (אולי בגלל האובייקטיביות של המדינה של בנושא {*ש"ס מיששהו???*} דת שודאגים להראות פגמים בדת הנעלה שלנו) קיצר אז מהיום אני מקים פה בגינה השמאלית מימין פה מקדש לאלילה עדידית ואני צריך עזרה בבחירת השם והסמל של הדת... מישהו יכול לעזור???
 

מוקוש

New member
בואנה

כתבת את המילה הזאת לא נכון כ"כ הרבה פעמים, שזה פשוט ממש מעצבן- כותבים: אני אלך לא ילך ותפסיק לנסות להיות ציני זה לא הולך לך
 
טוב....

זוהי הייתה פינת לשון עם מוקוש... תודה לך על ההבלטה המצויינת שלך על העובשה שאני עילג... באמת תודה... ורק בגלל שאת אמרת שאני יפסיק להיות ציני... זהו בחיים אני לא יהיה ציני יותר!!! (דרך אגב יעזור לי מאוד אם תסביר מה צריך ללכת בציניות?????)
 

mosHikoLe

New member
ילד מה אתה מנסה בדיוק לעשות?..

להצחיק פה מישהו?.. לדבר כמו בוגר? להוכיח לנו שאתה באמת מזיין בחורות כל שני וחמישי? הידד שמחה וצהלה
ד"א, באמת אתה וציניות לא מסתדרים
 
תגיד מה שבא לך...

אבל הקטע פה הוא לא בלהתגאות או משהו כזה.. ועכשיו שאני קורא שוב את השירשור זה באמת מצטייר ככה.. וזה לא שאני מנסה או משהו.. ככה אני מתנהג/מתבטא.... ואתה תראה שעוד מעט יבואו אנשים מצחיקם שיקטלו אותי מילה אחרי מילה שאני רושם.. לא חשוב מה אני עושה (כמוך) טענתם שאני מתנהג ילד קטן.. ועכשיו אתם אומרים שאני מנסה להיות בוגר??? את שם לב שעל כל דבר שני שאני רושם יש תגובות שליליות... ואולי אני לא באמת מתכוון לכל מיני דברים שהדבקתם אליי??? וזה בלי בכלל לשים לב באמת מה קרה פה... אני רשמתי הודעה.. באותה מידה שהגבינה ענתה כמו שהיא ענתה.. היא הייתה יכול לא לענות או בכלליות להגיד שזה ילדותי אם משהו כזה... ולא לתקוף או לדבר בטון ובסגנון שהיא דיברה... ואני עשיתי את התגובה הכי בסיסית אצלי (ואני חושב שאצל כולם) והגנתי על עצמי... ואחר כך שכולכם הצטרפתם (חוץ מהגבינה שבאמת וברצינות הסבירה לי למה היא התכוונה בלי קטילות ובלי כלום) אז סבבה... תפסתם בחור חדש והוצאתם עליו את החוש הומור המפותח שלכם.... רק חבל שבכאלה דרכים את בוחרים להצחיק את הזולת...
 
למעלה