שלום לכולם |ôøç|

Anwanis

New member
שלום לכולם |ôøç|

אחרי הרבה לבטים והיסוסים החלטתי סוף סוף - כן, כן, אני הולכת להתקעקע לי קלות. אז מה שאני מבקשת לדעת זה אם אפשר לקבל המלצות על מקומות טובים להתקעקע בהם באיזור חיפה והצפון? שיהיה מקצועי וטוב ובלי סיבוכים, בלי שירד הצבע וכל זה. אני מדברת מנסיון של חברות שלי שזה מה שקרה להן... אז אם ידוע לכם על מקום כזה אני אשמח. עוד דבר - אני יכולה להגיע למקעקע עם ציור משלי ושהוא יקעקע אותו, נכון? אני לא חייבת לבחור דווקא ממה שהוא מציע? תודה!
 

N o k i

New member
היי לך ../images/Emo9.gif

הגישה שלך בקשר לבחירת המקעקע היא מוטעית. מקעקע, ככל אמן אחר, צריך להיבחר לפי הסגנון שלו. אם את הולכת על משהו בסגנון פנטזיה אז בדקי בתיק העבודות של המקעקע האם יש לו עבודות בסגנון של הציור שבחרת, ואיך הן נראות. האם הן מוצאות חן בעינייך? האם הצביעה חלקה, הקווים ישרים וכו'. בחירת מקעקע היא אינו דבר של מה בכך. תצטרכי לעבוד לא מעט כדי למצוא מקעקע, אם את באמת מוכנה להשקיע בקעקוע הזה. אפילו להרחיק מחיפה והצפון אם יש צורך, אחרי הכל מדובר במשהו נצחי על גופך. לא היית רוצה שהוא יהיה מושלם? הייתי ממליצה לך לעבור על המאמר_הבא הלקוח מפורום_קעקועים_בוואלה, שבו כתובים כל הכתובות של אתרי מקעקעים בארץ. תסתכלי בעבודות שם, זה עשוי לעזור. ואם את כבר נכנסת לאיזור המאמרים בפורום הזה, הייתי ממליצה על "איך לזהות סטודיו מקצועי". בכלל הפורום הזה מומלץ מאוד. הוא עזר לי מאוד לפני שהתקעקעתי, ונתן לי קצת (הרבה
) מושג על עולם הקעקועים. מקעקע שהוא גם צייר טוב (כל מקעקע טוב יודע לצייר), יוכל לשנות את הציור שלך כאוות נפשך.
 

Anwanis

New member
תודה רבה על העצות

לקחתי לתשומת ליבי. כמובן שאם אני כבר מתקעקעת אני אעשה הכל בשביל שזה יהיה הכי טוב שאפשר, ולא חשוב כמה זמן של השקעה וחיפושים זה יקח. שוב תודה.
 
למעלה