שלום לכולם , אני רוצה לשתף אתכם..

waldmanisrael

New member
שלום לכולם , אני רוצה לשתף אתכם..

הסיבה שתפוז ביטלו את המינוי שלי למנהל הפורום, היא שלא הייתי מוכן לקחת על עצמי חסות כספית על הפורום. כך שזה היה לא מדויק לומר משיקוליהם.בעצם זו הייתה אי הסכמה/אי הבנה. מה שלא היה הוגן בעיני, זה שהם שינו את עמדתם למרות ההסכמה שהיתה בינינו בהתחלה, שאני ארוץ תקופה מסוימת ואז אשקול אים לקחת חסות. או אולי ישנה סיבה אחרת.. בכול אופן,אין סיבה לכעס מיכון שבאמת אינני מעוניין להשקיע כסף מעבר לזמן שלי שאינו מצוי בשפע...שזה בהחלט כסף {להזכירכם,אני מיתפרנס מאימון אישי} ודבר אתרון שלא ידעתי אתכם, זה שהאימון נעשה בשיחת טלפון. זוהי טכנולוגיה מאד אפקטיבית,מישתי סיבות עיקריות: השיטה מאפשרת למיתאמן להיתרכז בעצמו ללא שיפוטים. חיסכון בזמן נסיעות כלומר זמינות גבוהה מיכול מקום. אתם מוזמנים. 03-9060389 0522-545578
 

Deerest

New member
כמה שאלות

מה פרוש חסות כספית? לא רק שזה בהתנדבות, אתה עוד צריך להוציא מכיסך? אם היית רץ תקופה מסויימת, באיזה תנאים או מצב כן היית מוכן לקחת חסות כספית? בכלל, באיזה סכום מדובר?
 

waldmanisrael

New member
התנאים שהייתי מוכן לקחת חסות כספית

הם שהפורום משרת את החזון שלי. שהוא להקים מרכז לאימון שבו אנשים פורצים דרך בחייהם במקומות שלא היתה אפשרות זמינהליפני כן. כלומר, שהטכנולוגיות שפיתחתי יגיעו לכמה שיותר אנשים.
לחיות חיים מלאי קסם,חיים שאנחנו אוהבים.
{אני לא יודע אים זה רלונטי לפרט עלויות,
אלה אים אתה רואה דרך להעצים אותי/את החזון}
 

spectacular

New member
טכניקות?

פיתחת טכניקות לא טכנולוגיות, הפורום לא יכול לשרת את החזון שלך, רק אתה יכול לעשות זאת, אם אתה רוצה להתעצם ולהעצים את החזון שלך, נקודת ההתחלה אינה העלויות אלא מציאת דרכים לפריצת הדרך שלך, והפורום הזה אינו מה שהיית רוצה שיהיה בשבילך, היה קצת יומרני מצדך לחשוב, אתה צריך לפתוח פורום משלך,בעצמך, ומי שיהיה מעונין בטכניקות שפיתחת יכנס ויתחייב או לא ולא. אין קיצורי דרך.
 
למעלה