שלום לכולם ומזל טוב לפתיחת הפורום

Music4Life

New member
ברכותיי על הפורום החדש!

ההתרשמות שלי היא שזה פורום חדש שנפתח לשרית חדד, אני צודקת? מזל טוב בכל מקרה. ושלום ולכולם!!
 

Music4Life

New member
תודה שפתחתם את הפורום הזה, עכשיו...

אפשר לקשקש פה דברים על שרה!! יאללה תעשו את זה מעניין!
 
שלום לכולם ומזל טוב לפתיחת הפורום

מקווה שהפורום יהיה תוסס ופעיל כמו פורומים אחרים.מצאתי אתכם במקרה ואני רוצה להצטרף אפשר?(ראיתי גם שחברה יקרה שלי גולשת כאן מדי פעם אז ניבה יקירתי מסר בדרך אליך)אז על עלי אפשר להגיד שאני אוהבת את שרית אבל לא מעריצה שרופה אוהבת את השירים שלה ויש לי את רוב האלבומים שהיא הוציאה בשנים האחרונות וחלום חיי הוא לפגוש אותה במציאות ולהיות בהופעה שלה. זהו נראה אני אשמח להתקבל לפורום ואולי אפילו נצליח להביא לכאן את שרית עמצה שתענה על שאלות.ואגב תאריך היציאה של האלבום החדש שלה הוא גם תאריך יום ההולדת שלי 15.6.04 אני אהיה בת 22.זהו לבינתיים אני אחזור מאוחר יותר.יעל.
 

Music4Life

New member
וזאת יעלי החברה היקרה שלי !!!!

יעלי!!!!
את לא יודעת כמה זה טוב לראות אותך כותבת פה!!!!! בטח שאת מוזמנת בחום אפילו להצטרף לפורום החדש של שרית חדד המתוקה !!! אני יודעת שאת אוהבת אותה...יהיה נחמד אם תבואי לכאן מידי פעם לכתוב את דעתך על דברים או סתם להתכתב איתי
ותקבלי תשובה מיד! (אני נכנסת לפה כל יום) את יודעת, למעשה, לשריתי יש פורום חדש באתר הרישמי שלה ולשם היא נכנסת מידי פעם וכותבת לנו מסרים. זה מאד נחמד לראות מסר ממנה...והחלום הוא לפגוש אותה? אמממ...בואי לקיסרייה איתי!!!! טוב...את השיחות האלה של שרית אנחנו נעשה כבר או במסרים פרטיים או בטלפון!
בכל מקרה, שיהיה לך ערב טוב (ולכולם) ונדבר בקרוב ומזל טוב לעוד מעט מותק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (וגם לי)
 

מושיק20

New member
../images/Emo41.gifשלום וברוכה הבאה../images/Emo41.gif

כמובן שנשתדל שיהיה תוסס!!!
 
למעלה